![]() |
sinds de vogelpest ook in belgië is komen we teweten dat vogelpest ook besmettelijk is voor de mens. waar houdt nederland zich mee bezig? even erg als de cvp(cd&v) de dioxine-crisis verzwegen. balkenende is o.a ook niet in staat om een regering te vormen.
gaat er weer verkiezingen komen in nederland? |
8O Wanneer gaan de klungelaars van de boerenbond eens
leren de dieren te vaccineren,dan is het gedaan met die massamoorden en misdadige vernietigingen van mijn eten. beroepsbetogers,nu betogen!!! |
Of misschien toch overwegen om minder vlees te eten en wat vaker vegetarisch te eten? Dan is die massaproduktie van vlees met alle risiko's vandien ook niet meer nodig en wordt het milieu ook minder belast.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
minder vlees eten is een mogelijkheid, maar degenen die wel vlees eten hebben dan wel een probleempje. oplossing voor vogelpest te voorkomen is niet constant met dezelfde kippen kweken, maar laat ze kruisen en dan komt er geen pest.=>wetenschappelijk bewezen. da is zoals bij de adelijke families waar veel inteelt is en waar dus vaak ne zot wordt geboren.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PS: Merk op dat ik niet pleit voor STOPPEN met vlees eten maar wel voor MINDER vlees eten. Een belangrijke nuance, dacht ik zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be