Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Viering 175 jaar België afgelast? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=28535)

Burry 26 januari 2005 18:29

Viering 175 jaar België afgelast?

Zouden ze de feestelijke vieringen alvast niet afgelasten? Het zou wel eens heel genant kunnen worden...

garfield 26 januari 2005 19:07

wat valt er te vieren ??

MagereHein 26 januari 2005 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield
wat valt er te vieren ??

175 jaar saxen coburg zeik,...etc ;-)

Mosasaurus 26 januari 2005 20:04

ik vier niks

John Stufflebeam 26 januari 2005 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burry
Zouden ze de feestelijke vieringen alvast niet afgelasten? Het zou wel eens heel genant kunnen worden...

De eerste festiviteit start op 4 januari: een tentoonstelling over de koloniale geschiedenis van België. Prof. J-L Vellut (UCL) is aangezocht om te waken over de wetenschappelijke juistheid van de expositie.

Opvallend, want Vellut is één van de zeldzame histori die de misdaden van Leopold II ontkennen.

rodeo 26 januari 2005 21:28

de site http://www.175-25.be/ is GVD nog altijd niet online....

Hans1 26 januari 2005 23:39

Probeer maar www.b175.be. Die is beter, hoewel we niets weten over die festiviteiten.

patricia45 27 januari 2005 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Probeer maar www.b175.be. Die is beter, hoewel we niets weten over die festiviteiten.

[font=Arial][size=2]We can't find [/size][/font][font=Arial][size=2]"[/size][/font][font=Arial][size=2]http://www.b175.be/[/size][/font][font=Arial][size=2]"[/size][/font]

[font=Arial][size=3]-[/size][/font][font=Arial][size=2] Cannot Find Server - The web site you typed in could not be found on the internet.[/size][/font]
[font=Arial][/font]
[font=Arial][font=Times New Roman][size=3]Nu ja ik[/size][/font] neem aan dat het beter zo is. Een site die slechts dient ter ophemeling van het fantastische land België zou wel eens een ergerend effect op mijn kunnen hebben. [/font]

Knuppel 27 januari 2005 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
De eerste festiviteit start op 4 januari: een tentoonstelling over de koloniale geschiedenis van België. Prof. J-L Vellut (UCL) is aangezocht om te waken over de wetenschappelijke juistheid van de expositie.

Opvallend, want Vellut is één van de zeldzame histori die de misdaden van Leopold II ontkennen.

Belgique: een grote leugen dus.
En dat is nog maar het begin.

Everytime 27 januari 2005 11:54

Ik zal helemaal niets vieren. Met de tijd heb ik meer en meer schaamte voor dit België. Bovendien heb ik geen Belgische gevoelens. Reden genoeg dus om niets te vieren!

Knuppel 27 januari 2005 12:58

Daar sluit ik me voor de volle ton bij aan.

A 27 januari 2005 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Ik zal helemaal niets vieren. Met de tijd heb ik meer en meer schaamte voor dit België. Bovendien heb ik geen Belgische gevoelens. Reden genoeg dus om niets te vieren!

Ik heb nooit iets te vieren in de 11-daagse feestweeg en de 'apoteose' van 11 juli. Ik wordt steeds er mee om de oren geklets en schaam me dan dat er dergelijke activiteiten mogen georganiseerd worden. Meer zelfs , het erge is dat ik als Belg aan een feestje van de separatisten moet meebetalen.

Horus 27 januari 2005 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door A
Ik heb nooit iets te vieren in de 11-daagse feestweeg en de 'apoteose' van 11 juli. Ik wordt steeds er mee om de oren geklets en schaam me dan dat er dergelijke activiteiten mogen georganiseerd worden. Meer zelfs , het erge is dat ik als Belg aan een feestje van de separatisten moet meebetalen.

Tienstiens, moet ik hieruit afleiden dat de walen geen feestdag hebben?

Everytime 27 januari 2005 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Horus
Tienstiens, moet ik hieruit afleiden dat de walen geen feestdag hebben?

Ik vier noch 11 juli, noch 21 juli, noch 27 september. En vieren wat, by the way?

Knuppel 27 januari 2005 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door A

t'Is wreed maar ik vermoed dat ik als Vlaming nogal geplukt wordt om mee te betalen aan de viering van 175 jaar Belzieke heerschappij door een Francofone familie van Duitschen bloede...

Knuppel 27 januari 2005 15:12

Citaat:

Ik vier noch 11 juli, noch 21 juli, noch 27 september. En vieren wat, by the way?

Logisch als Fransman, niet?

Everytime 27 januari 2005 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Logisch als Fransman, niet?

En ik vier ook niet 14 juli.

Mosasaurus 27 januari 2005 15:20

Citaat:

1 mei?

Knuppel 27 januari 2005 15:22

Citaat:

Is er soms iets te vieren op 14 juli?

Mosasaurus 27 januari 2005 15:34

Yom Kipoer vier je zeker wel hè Everytime???

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be