![]() |
Holocaust:De ware aard van de Blokkers
Het Europees Parlement heeft vanmorgen met zeer grote meerderheid een resolutie ter herdenking van de doden onder het nazi-regime goedgekeurd. Er waren slechts tien onthoudingen, onder wie van de drie leden van het Vlaams Belang.8O 8O
En dat in het Europees Parlement...wat een schaamte...arm Vlaanderen...:oops: |
Citaat:
Leef maar lekker voort als kritiekloos kuddedier. De grote vraag is echter hoelang men deze luttele dappere democratisch verkozenen hun democratisch recht tot spreken in naam van hun kiezers nog zal laten uitoefenen. |
Citaat:
|
deze reslotie werd mee ingediend en geschreven door de communisten... de PC'ten maken gewoon misbruik van de holocaust om het migratiedebat in de kiem te smoren ...
|
Wat was dan wel de motivatie?
|
Citaat:
|
Hier bestaat geen motivatie voor, die de schaamte kan uitwissen.
Deze beesten, deze anti-mensen zijn niet mijn vertegenwoordigers. :x |
Hoe durft dat krapuul ons Dierbaar België zo ten schande te maken voor het oog van de wereldpers :(
Dat ze voor Hitler zijn is hun probleem, maar dat ze dat binnen hun Vlaemsche huishoudens houden, in plaats van er heel België mee belachelijk te maken. Werkelijk zieke actie van deze Vlaams-nationalisten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Motivering : 'Het Europees Parlement staat stil bij de zestigste verjaardag van de bevrijding van het door Nazi-Duitsland gebouwde vernietigingskamp Auschwitz-Birkenau, waar in de Tweede Wereldoorlog anderhalf miljoen joden, Roma, Polen, Russen, gevangenen van verscheidene nationaliteiten, en homoseksuelen zijn vermoord. Het Parlement bewijst eer aan alle slachtoffers van de nazi's en is ervan overtuigd dat duurzame vrede in Europa gebaseerd moet zijn op kennis van de Europese geschiedenis.' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja hoor! Als je gedurende vijf (=5) minuten de posts van bijvoorbeeld een Triangel leest zal je merken dat als je niet dezelfde mening bent toegedaan van zulk een heerschap ivm bijvoorbeeld migratie je onmiddellijk zal geconoteerd worden met het alom gecultiveerde epiteton van "fascist", "nazi". Akkoord: we mogen Triangel niet au serieux nemen maar een ander voorbeeld is wel serieus en héél serieus zelfs: de uitspraak van Verhofstdt tav De VB-top als onvervalste fascist. Ondanks het feit dat de regimepers dit argumentloos als vanzelfsprekend heeft aangenomen moet je geen geleerde zijn om een dergelijke vulgarisering van uitdrukkingen als "fascisme" en "nazisme" te veroordelen. Ik vind het een goede zaak dat het VB hier een lans breekt dat zulke ontzachlijk droevige en pijnlijke historische feiten misbruikt worden voor intern politieke machtsspelletjes zoals Verafstoot en De Waal dat onbeschaamd hebben gedaan. Ik moet je niet uitleggen hoe beledigend deze conotatie wel is (voor én het VB én de slachtoffers van de Choa) temeer het VB expliciet en officieel afstand heeft genomen van welke totalitaire beleidsvorm dan ook en nazisme in het bijzonder heeft veroordeeld en er geen enkel programmapunt kan gerelateerd worden met nazisme. Kom nu niet af hé met "ik ken een neonazi die voor het VB heeft gestemd" want dan moet ik een even domme als onozele reactie plegen van "Dutroux heeft zich openlijk geout als sos"... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be