tsjernobyl |
31 januari 2005 01:12 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
Er is geen immigratieprobleem.
In moskeeën worden alleen lieve liedjes gezongen over vrede en verdraagzaamheid.
Terroristen zijn geen echte islamieten. De islam is immers een vredelievende godsdienst.
Immigranten zijn niet crimineler dan Vlamingen. Het rapport Van San en de criminaliteitscijfers van de politie zijn gewoon fout.
De immigratie kost ons niets, ze brengt de maatschappij alleen geld op. Studies hierover moeten niet gebeuren, het is gewoon zo.
Dat veel vreemdelingen zonder werk zitten is de schuld van de Vlamingen. De vreemdelingen gaan later trouwens onze pensioenen betalen.
De multiculturele samenleving is enorm verrijkend. Alle mensen in de migrantenwijken zijn hiervan overtuigd. Wie dat niet vindt is verzuurd, een zageman en een racist.
:-P
|
Jep dit is hem...maar ik moet wel zeggen dat sommige buitenlander het wel toegeven dat er iets is misgelopen.
echte moslims zijn geen terroristen!!!! al moet ik wel zeggen dat de meeste terroristen moslims zijn.
Multiculturele samenleving kan verrijkend zijn, maar in dit geval voel ik me er armer door!
Een immigrant is crimineler...dat staat als een paal boven water. Ik stel voor om met mijn lief door 2 soorten steden of wijken te lopen. de eerste met veeel immigranten, de tweede met zeer weinig. Ik durf ervoor wedden dat je in de eerste wijk problemen hebt!!
Waarom ik zo zeker ben? OMDAT Ik HET VERDOMME ELKE KEER MOET AANHOREN EN AANZIEN ! 1ne misstap en ze staan als kiekes bijeen om u nog wa slaag te geven.
"In moskeeën worden alleen lieve liedjes gezongen" DAT IS GELOGEN!!
maar het omgekeerde ook ;-)
|