Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Er is geen vuiltje aan de lucht (https://forum.politics.be/showthread.php?t=28635)

Mosasaurus 28 januari 2005 09:59

Er is geen vuiltje aan de lucht

Er is geen immigratieprobleem.

In moskeeën worden alleen lieve liedjes gezongen over vrede en verdraagzaamheid.

Terroristen zijn geen echte islamieten. De islam is immers een vredelievende godsdienst.

Immigranten zijn niet crimineler dan Vlamingen. Het rapport Van San en de criminaliteitscijfers van de politie zijn gewoon fout.

De immigratie kost ons niets, ze brengt de maatschappij alleen geld op. Studies hierover moeten niet gebeuren, het is gewoon zo.

Dat veel vreemdelingen zonder werk zitten is de schuld van de Vlamingen. De vreemdelingen gaan later trouwens onze pensioenen betalen.

De multiculturele samenleving is enorm verrijkend. Alle mensen in de migrantenwijken zijn hiervan overtuigd. Wie dat niet vindt is verzuurd, een zageman en een racist.

:-P

Lincoln 28 januari 2005 12:58

Een dat is nog waar . :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Mosasaurus 28 januari 2005 13:35

de aarde is plat en de zon draait rond de aarde

ashrawi 28 januari 2005 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus

In moskeeën worden alleen lieve liedjes gezongen over vrede en verdraagzaamheid.

Terroristen zijn geen echte islamieten. De islam is immers een vredelievende godsdienst.

Immigranten zijn niet crimineler dan Vlamingen. Het rapport Van San en de criminaliteitscijfers van de politie zijn gewoon fout.

De immigratie kost ons niets, ze brengt de maatschappij alleen geld op. Studies hierover moeten niet gebeuren, het is gewoon zo.

Dat veel vreemdelingen zonder werk zitten is de schuld van de Vlamingen. De vreemdelingen gaan later trouwens onze pensioenen betalen.

De multiculturele samenleving is enorm verrijkend. Alle mensen in de migrantenwijken zijn hiervan overtuigd. Wie dat niet vindt is verzuurd, een zageman en een racist.

Er is geen racisme probleem, het lijkt alleen zo.

FDW is geen extremist, hij heeft nooit een strafblad gehad.

Mensen die op VB stemmen zijn niet racistisch, ze stemmen op het vb om 'andere' redenen. Bijvoorbeeld het feit dat vrouwen aan de haard moeten blijven en veel kindjes moeten maken (één van de favoriete redenen!!!).

Ja... zo kan ik het ook;-)

Mosasaurus 28 januari 2005 14:45

doe het dan! Je kan het!

Het Skill Effect 28 januari 2005 17:01

Citaat:

En columbus heeft het ei ontdekt. :roll:

Griffin 28 januari 2005 17:15

Citaat:

Beetje gefrustreerd?

Bobke 28 januari 2005 17:16

Citaat:

En wat meer is, Allah zorgt ervoor dat ze elke dag op tijd opkomt.

Bobke 28 januari 2005 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ashrawi
Er is geen racisme probleem, het lijkt alleen zo.

FDW is geen extremist, hij heeft nooit een strafblad gehad.

Mensen die op VB stemmen zijn niet racistisch, ze stemmen op het vb om 'andere' redenen. Bijvoorbeeld het feit dat vrouwen aan de haard moeten blijven en veel kindjes moeten maken (één van de favoriete redenen!!!).

Ja... zo kan ik het ook;-)

Dan stemmen wel veel Moslims op die partij zeker ?

Bobke 28 januari 2005 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
En columbus heeft het ei ontdekt. :roll:

8O God zij dank, anders bestonden geen kippen.:-D

Raven 28 januari 2005 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Beetje gefrustreerd?

Hoe kan jij weten dat het niet zo is? Ben je al eens in de ruimte geweest? Heb jij de nodige wiskundige berekeningen gedaan om dit te bewijzen?

Jij weet dat ook maar omdat men je dat verteld heeft, en jij dat graante geslikt hebt.

Ik vind dit alvast een heel mooie vergelijking.

tsjernobyl 31 januari 2005 01:12

Citaat:

Jep dit is hem...maar ik moet wel zeggen dat sommige buitenlander het wel toegeven dat er iets is misgelopen.

echte moslims zijn geen terroristen!!!! al moet ik wel zeggen dat de meeste terroristen moslims zijn.

Multiculturele samenleving kan verrijkend zijn, maar in dit geval voel ik me er armer door!

Een immigrant is crimineler...dat staat als een paal boven water. Ik stel voor om met mijn lief door 2 soorten steden of wijken te lopen. de eerste met veeel immigranten, de tweede met zeer weinig. Ik durf ervoor wedden dat je in de eerste wijk problemen hebt!!

Waarom ik zo zeker ben? OMDAT Ik HET VERDOMME ELKE KEER MOET AANHOREN EN AANZIEN ! 1ne misstap en ze staan als kiekes bijeen om u nog wa slaag te geven.

"In moskeeën worden alleen lieve liedjes gezongen" DAT IS GELOGEN!!
maar het omgekeerde ook ;-)

lustige lezer 31 januari 2005 04:01

Citaat:

Ik had je nog zo gewaarschuwd niet met SPA'ers om te gaan! ;)

Mosasaurus 31 januari 2005 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Ik had je nog zo gewaarschuwd niet met SPA'ers om te gaan! ;)

Het spijt me, ik ben zo gemakkelijk beinvloedbaar!!

garfield 31 januari 2005 12:41

:-)

Mosasaurus 7 september 2005 10:39

het eten van varkensvlees is onrein!! beter een schaap ritueel slachten in de badkamer en het slachtafval op straat gooien!!!!

sinan123 7 september 2005 18:25

Citaat:

het eten van varkensvlees is onrein!! beter een schaap ritueel slachten in de badkamer en het slachtafval op straat gooien!!!!

Je zou dit net zo goed kunnen vervangen door ''Ik wil aandacht'' (in grote rode letters natuurlijk).

Musketo 7 september 2005 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Hoe kan jij weten dat het niet zo is? Ben je al eens in de ruimte geweest? Heb jij de nodige wiskundige berekeningen gedaan om dit te bewijzen?

Jij weet dat ook maar omdat men je dat verteld heeft, en jij dat graante geslikt hebt.

Ik vind dit alvast een heel mooie vergelijking.

Oh nee hé, jij gaat toch ook niet beginnen met mensen te "ontmaskeren" eh. Het is al erg genoeg dat je meelijwekkend fundamentalistje speelt.

Mosasaurus 8 september 2005 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Je zou dit net zo goed kunnen vervangen door ''Ik wil aandacht'' (in grote rode letters natuurlijk).

Dat bepaal ik zelf wel

sinan123 8 september 2005 16:07

Citaat:

Dat bepaal ik zelf wel

Ja joh. :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be