![]() |
Coveliers kandidaat-burgemeester Antwerpen
Lap... Is het zover?
Citaat:
Citaat:
|
[size=4]Het was te voorspellen! :rofl:[/size]
|
Nu Jean-Pierre Van Rossem nog...
|
Of Jean Marie Pfaff !!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het vuil heeft het grof vuil vervoegd. Goei opruiming. Weg met diene kwie.
Het beste neiuws dat ik sinds jaren gehoord heb. Alleen, daar zal hij zijn bakkes moeten houden of hij ligt er nog sneller buiten, want daar dulden ze absoluut geen kritiek, laat staan een afwijkende gedachte. En.... Flupke laat als het erop aan komt toch niemand anders een kans, gesteld dat die kans er komt, uiteraard. |
Citaat:
Komt me ergens bekend voor... ;) |
jaren dertig nazi-slogan?
|
De samenwerking in Antwerpen tussen rechts-liberalen als Coveliers en het Vlaams Belang was te verwachten en levert een win-winsituatie voor beiden op:
- Het Vlaams Belang is haast verzekerd van de overwinning in 2006 - als het zelf al niet de absolute meerderheid in zetels haalt, dan springen de rechts-liberalen wel bij om het VB aan een meerderheid te helpen; - Rechts-liberalen als Coveliers hoeven zich niet meer te schikken naar de centrumgerichte partijleiding van de VLD en zijn toch zeker van een volgende functie als schepen of zelfs burgemeester. |
coveliers wordt burgemeester-buikspreekpop van vlaams belang, en als slecht bestuurd wordt coveliers schuld geven.
aaantwarpen dankuwel merci... eens zien wat dat geeft in 2006. zijn er nog niet ze. |
Citaat:
|
Citaat:
Internet heb je blijkbaar wel waarover heb je dan te klagen? |
Citaat:
|
ik denk dat er sommige mensen niet goed kunnen lezen...
Coveliers gaat niet naar het Vlaams Belang, hij wil er mee samenwerken.. Of is dat te moeilijk te begrijpen voor sommige vooringenomen (?) mensen ? |
Citaat:
Coveliers heeft trouwens al eens gezegd niet in vb te willen stappen volgens mij kiest coveliers ofwel voor een eigen lijst of stapt hij over naar liberaal appel |
Citaat:
Laat ons zeggen dat kwaad bestreden moet worden, of ik nu tinternet heb of ni. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be