![]() |
Wat zijn de standpunten van onze partijen ivbm de thema's zelfverdediging ( + verdediging van goederen ) en particulier vuurwapenbezit?
Dat van SPIRIT kennen we al, dus die moeten al niet meer antwoorden. |
Als er ingebroken wordt heeft de eigenaar het recht die inbreker gewoonweg neer te knallen. Ook wanneer men uw eigendom wil ontvreemden. Natuurlijk niet om diefstallen van bv sla uit uw tuin, maar Thiebergien krijgt van mij 200% gelijk. Die moest een medaille krijgen ipv een veroordeling, die heeft tenminste iets gedaan tegen de misdaad, dat kunnen we van ons gerecht niet altijd zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bv; mag ik iemand neerknallen omdat hij mijn Lada steelt, of enkel als het een Ferrari is? |
Citaat:
In elke dictatuur in wording werd de bevolking onmiddellijk ontwapend, zelfs in het onzalige Derde Rijk ! Waarom denk je ? Zagemeel 72 zou er eens moeten over nadenken (indien mogelijk!) dat het Vlaams Blok zelfs na urenlange discussie in de partijraad het niet opportuun vond akkoord te gaan met de spuitbus als verdedigingswapen. Groot tegenstander van de "spuitbus" (laat staan van vuurwapens), Francis Van den Eynde. De zaak werd netjes opgeborgen, net zoals het standpunt over de doodstraf als ultieme straf en afschrikmiddel. |
Citaat:
Kijk hee de coornelul ik ben vlaams blokker en zal dat blijven ook ! Ik zal allezins have en goed beschermen met GEWELD en zo nodig een wapen. Ik ben persoonlijk voor de doodstraf,met je onnozele aanvallen op het blok altijd ,jij moet toch ferm in uwe keutel gepikt zijn dat gij DENKT alles te weten over mijn partij en zo laster de wereld in te sturen! Zat jij in die partijraad?! Wat weet jij er nu van ,je bent al efkes buitengesmeten dus ga toch janken op een ander met je kul! En die spuitbus heb ik zelf :wink: , wel via duitsland aangekocht maar toch ,zal het es voorleggen aan francis als ik hem zie den eerste mei! |
Citaat:
En ik was 8 jaar lid van de partijraad, en daar kom jij nooit binnen beste meid. Because... te slim ! :lol: |
Citaat:
mvg. Rogier :wink: |
Doen maske, vraag het hem... en doe de groeten van bibi.
De groeten maar neen enkel je vuile was buitenhangen zo ken je me hee! :wink: En ik was 8 jaar lid van de partijraad, en daar kom jij nooit binnen beste meid. Because... te slim ! :lol:[/quote] En dan toch zo een mes in de rugduwer geworden ,amai ge zijt wel fier op je eigen zekers ! Maar op de partijraad heb ik TOCH al veel gehoord want een hapje en een drankje moest er zijn en de militant droeg rond! |
Willen jullie beiden jullie klep eens houden en ook déze topic niet verkloten met gescheld. :x
AUB :x :x |
Citaat:
|
Citaat:
:x :x :x :x :x |
Citaat:
Da's ook een referentie, de hapjes mogen ronddragen, hahahaha :lol: En de roddeltjes aardig meegenomen, nietwaar knappe griet ? Mijn dag is weeral goed... |
Citaat:
Militanten zijn een pakske belangerijker dan zo een verraders als jij decoorne! |
Citaat:
Heheheh godverdomme :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Alez ophouden niet ee wel bij de zaak blijven. :D |
Citaat:
Alez ophouden niet ee wel bij de zaak blijven. :D[/quote] 't Was wel leuk te zien wat voor "marchandise" de hapjes serveert op Blok-samenkomsten. :? Sorry, kan het niet laten. :oops: |
Citaat:
't Was wel leuk te zien wat voor "marchandise" de hapjes serveert op Blok-samenkomsten. :? Sorry, kan het niet laten. :oops:[/quote] Ach als het voor zo een ondier als jij was waren de hapjes wel vergiftigt ! :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be