![]() |
Jesus Christus in Belgische gevangenis.
De parabel van de werker van het elfde uur is discriminerend volgens de Belgische anti-discriminatiewet.
Als diene van hier boven ooit ons land bezoekt riskeert hij dus een gevangenisstraf wegens aanzetten tot discriminatie op het werk.8O Of hoe absurd de Belgische wetgeving kan zijn. |
jezus was vast een cultureel marxist
|
Citaat:
In den belziek had hij de gedachtenpolitie op zijn dak. |
een cultureel marxist zeg ik u!!!!!
|
Citaat:
"Ga in verscheidenheid"heeft hij nog gezegd. Bovendien kreeg hij ongetwijfeld de homobeweging en pro-abortusbeweging op zijn dak.Misschien was hij zelfs wel vermoord door een muzelrat. |
Voicelesscharlie, je begrijpt ook niks hmm. :lol:
|
dus zie je wel dat hij een cultureel marxist was.
|
Citaat:
|
Ik vind dat je het zogenaamde "cultureel marxisme" wel 'ns mag vervangen door een ander modewoordje...Je maakt echt niet langer indruk op me hoor, wees daar maar zeker van. Hup hup!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Suiker daarentegen.
|
Citaat:
Doe eens een beetje moeite zeg, i.p.v. zomaar van die plompverloren beweringen te posten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens, ooit gehoord van de beweging 'christenen voor marxisme'? Of hoe Christus eigenlijk een voorloper was van Marx... |
Citaat:
In zijn audio bij nova civitas die op de frontpage staat van politics.be legt hij dat uit. Het erover dat arbeiders die elf uur haden gewerkt een akker dezelde verloning kregen als een arbeider die maar één uur had gewerkt. Waarop de baas zij tegen de afgunstige arbeiders:"Hebt gij een slecht oog omdat ik goed ben voor dze ene arbeider". In België zou dat discriminatie op de arbeidersvloer betekenen en had deze baas allicht de vakbonden op bezoek gekregen. |
Citaat:
Ik ga hier geen bijbelstudie beginnen, hé. Maar uitspraken zoals bijvoorbeeld:"Geef de keizer wat hij toekomt"zouden Marxisten en gelijkheidsidioten toch niet graag horen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be