Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Late night comedy (https://forum.politics.be/showthread.php?t=28885)

Fonske 31 januari 2005 23:35

Late night comedy

Vinden jullie het ook niet schandelijk dat alle betere comedy op een zeer laat uur word uitgezonden. Dit geld zeker voor Canvas. Sinds kort zenden ze ook Seinfeld uit op 5TV, om 00u45. Das toch te zot voor woorden, zeker als je weet dat men daarvoor Dr Phil en Ophra uitzendt: WIE KIJKT DAAR NAAR???
Maar "gelukkig" serveren ze in prime time de zoveelste uitzending van Friends, gedrochten zoals de kampioenen en andere programma's( waar ik de naam niet van weet) die VTM uitzend onder de noemer comedy/ humor ( ik zou eerder de noemer marginaliteit plaatsen).

mad_drone 1 februari 2005 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fonske
Vinden jullie het ook niet schandelijk dat alle betere comedy op een zeer laat uur word uitgezonden. Dit geld zeker voor Canvas. Sinds kort zenden ze ook Seinfeld uit op 5TV, om 00u45. Das toch te zot voor woorden, zeker als je weet dat men daarvoor Dr Phil en Ophra uitzendt: WIE KIJKT DAAR NAAR???
Maar "gelukkig" serveren ze in prime time de zoveelste uitzending van Friends, gedrochten zoals de kampioenen en andere programma's( waar ik de naam niet van weet) die VTM uitzend onder de noemer comedy/ humor ( ik zou eerder de noemer marginaliteit plaatsen).

je hebt de smaak niet die de massa heeft. Trek het je niet aan. Wie weet lees je ook graag in tegenstelling tot de massa. Als dat zo is raad ik je aan dát dan te doen.

Firestone 1 februari 2005 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fonske

Get out of here, zou Elaine zeggen. Gewoon Seinfeld opnemen en de volgende avond bekijken terwijl ze Friends her-her-her-uitzenden.

FT 1 februari 2005 10:32

Groot gelijk! Seinfeld op een deftig uur!

Patriot! 1 februari 2005 15:45

Ook de betere films (filmfactory op canvas, de films op de Nederlandse zenders en BBc enz) komen op zeer late uren. Ik kijk daar gewoon naar. Vind het ook wel aangenamer om op een laat uur alleen naar een film of serie te kijken.

FT 2 februari 2005 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Ook de betere films (filmfactory op canvas, de films op de Nederlandse zenders en BBc enz) komen op zeer late uren. Ik kijk daar gewoon naar. Vind het ook wel aangenamer om op een laat uur alleen naar een film of serie te kijken.

Jama, als het de dag erop "werkendag" is, is dat 's ochtends toch afzien zenne!

Scherven A. Mok 7 september 2012 19:32

Ik heb peep show net ontdekt. Is wel grappig.

Ke Nan 7 september 2012 20:41

Ge kunt Seinfeld ook downloaden. Ik heb hier al jaren alle seizoenen. Ik geraak het gewoon niet beu.

Libro 7 september 2012 20:50

The Graham Norton Show op Acht

Woensdag om 21u45
Zaterdag om 19u30
Zondag om 22u

BigF 8 september 2012 10:14

Live at the apollo op Acht wordt vrijdag op een menselijk uur uitgezonden hoor. Zo rond 23u meestal.
En 's zondag herhaling, iets later rond 23u30.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be