![]() |
Mag Jan Hyoens terugkomen?
Beste CD&V en N-VA leden, sympathisanten en anderen,
graag zou ik u een vraag stellen. Ik heb via PB vernomen dat verschillende personen de al dan niet provocaties van Jan Hyoens niet graag hadden. Anderen dan weer - en hijzelf uiteraard- vinden dit onterecht. Vandaar dat ik hier een open vraag wil stellen. Wie zegt er: Ja, Jan Hyoens blijft beter weg uit ons forum of vind je dat de confrontatie moet aangegaan worden... |
Wie is Jan Hyoens?
*EDIT Ah, gevonden. => 'moeilijk geval' Ik weet niet echt wat ik daarop moet antwoorden. Maar eigenlijk mag hij van mij gerust toegang hebben tot het forum. |
Van mij mag hij ook gerust toegang hebben.
|
Neen, we moeten een stricter beleid doorvoeren. J.H. doet niets anders dan de N-VA argumentenloos af te breken.
|
ik twijfel voor de moment nog.
|
Die man heeft een pathologische haat voor zijn "collega-Vlaams-nationalisten" en schuwt geen leugentje. Herinner u het verhaal dat Ronduit en Jong-CD&V mee zouden hebben gedaan aan die blow-in (flauwekul natuurlijk) en vervolgens Jan Loones naar de VLD ging overlopen?
Nee, die biedt geen enkele meerwaarde aan dit forum. Buiten houden dus. |
Bwa, het is anders wel leuk hoe hij zich soms belachelijk maakt en als zelfverklaarde volksnationalist nog niet eens weet wat staatsnationalisme is ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be