![]() |
Verdachte Aanslagen In Madrid Opgepakt
In Brussel is een Marokkaan opgepakt
die verdacht wordt van betrokkenheid bij de bloedige aanslagen in Madrid vorig jaar. Volgens het Spaanse gerecht is de man een woordvoerder van het terreurnetwerk Al Qaeda in Europa. Hij was vorig jaar al eens opgepakt omdat hij lid zou zijn van de GICM, een Marokkaanse terreurgroep die aanslagen heeft uitgevoerd in Casablanca. De man kan dankzij een Europees aan- houdingsmandaat al binnen een maand aan Spanje worden uitgeleverd. In Spanje zelf zijn opnieuw vier terreurverdachten opgepakt. Zou toch beginnen geloven dat Brussel de thuisbasis is van Al Qaeda :-( |
ik hoor het Guy nog zo zeggen
"Er zijn géén Terreurnetwerken aanwezig in België, anders zou ik het weten" Blijkbaar werkt onze inlichtingen dienst fantastisch , ze kunnen blijkbaar nog de olifant in hun tuin niet zien 8O Dringend meer mensen , beter opleiding en meer materieel voor de inlichtingendienst |
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig zijn er ook die een tatouage van Vlaams Belang op hun voorhoofd hebben, die herkennen ze. |
Citaat:
|
De staatsveiligheid moet zich nog altijd informeren langs de pers. Daarom ook dat er een perslek was voor het aanhoudingsmandaat werd ingetikt ;-)
En van Onkeldingens mogen ze nog geen terroristen afluisteren, wel binnenvallen bij de Morgen.... enfin dat subjectief onveiligheidsgevoel moet toch op iets kunnen berusten. |
Een goede methode,zoals in de VS, zou zijn dat alle moslims van heel den belziek zich moeten melden op het plaatselijke politiekantoor voor een onderzoek.Zij die zich niet komen melden zonder geldige redenen worden dan onmiddelijk het land uitgezet.
|
Citaat:
Was dat niet bij het VB? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens ze zijn zo al voldoende herkenbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Belangers roepen op om moslims systematisch uit te sluiten uit de maatschappij, roepen voor extra rechten voor Vlamingen en meer plichten voor niet-vlamingen. Belangers juichen voor een onverdraagzame maatschappij. Toch niet zoveel verschil lijkt me
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be