![]() |
Verhofstadt haalt scherp uit naar kroonprins Filip
do 03/02/05 - Premier Guy Verhofstadt (VLD) heeft tijdens het vragenuurtje in de Kamer scherp uitgehaald naar prins Filip. Die heeft een eisenbundel van de werkgeversorganisatie VBO ondertekend.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Volgens de premier kan het niet dat de koninklijke familie omstreden politieke uitspraken doet, omdat het koningshuis daarmee zelf het voorwerp kan worden van een politieke twist. Voor de oppositie gaat het ronduit om een flater van de prins. Vlaams Belang vraagt zich af of de prins wel over de nodige capaciteiten beschikt. Welwel onze premier durft zijne mond tegen de flupke den taaie ook open te doen. |
"hij kon zich niet concentreren"
De volgende keer prins filip nog eens onder het volk komt, schuif ik een papiertje voor z'n neus en laat ik hem dat ook tekenen...... Immers, onze prins is een doener, geen denker :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
En wat heeft hij hem gezegd? Hetzelfde als vorige keer? Dat het de laatste keer moest zijn? Hersens kan je anders pas gebruiken als je ze ook hebt... |
Eén ding moeten we nu wel toegeven: het is echt een taaie, onze Phillippe van Sexen-Klootburg de Laeken.
Taai in zijn domme onhandigheid. Een bedanking ook voor het VBO. Indien zij het dokument niet op hun site geplaatst hadden, dan had geen haan erover gekraaid. Gezien het flaminganten-gehalte van die radbrakers van het VBO, moet ik besluiten dat er daar ook serieus geblunderd is. Ik denk eraan om hun site eens te gaan bezoeken en hen een felicitatie en bedanking te mailen. |
Citaat:
Onhandigheid kan zelfs een ezel maar één keer overkomen. |
Hehehe, Vlaamsche boerkens, waar haalt ge het vandaan om zo over uw weledele kroonprins te praten? is er dan geen respect meer voor de monarchie, het koningshuis uwer vaderland ! De koninklijke familie die het land bestuurt en steeds het beste wil voor het ganse volk. :P
Ernstig nu : afschaffen da feodaal boeltje, hoe rapper hoe liever. Wa denke die pretentieuze franskiljons wel ? |
Citaat:
Vrije meningsuiting voor iedereen, maar dan alleen als het hèn goed uitkomt! |
Citaat:
|
Citaat:
Bij mijn weten waren het juist de vakbonden die als eerste protest aantekenden. ACV en ABVV, al Vlaamsgezind??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weg met Verhofstalin, de anti-Belg die vrije meningsuiting haat.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be