![]() |
Janssens wil niet in docusoap met Dewinter
Janssens wil niet in docusoap met Dewinter
ANTWERPEN - Burgemeester Patrick Janssens (SP.A) weigert mee te spelen in een docusoap met zijn grote tegenpool Filip Dewinter (VB). Het productiehuis Woestijnvis wilde hen volgen als opwarmer voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2006. Janssens wil nu ,,de stad besturen en nog niet in een electoraal opbod terechtkomen''. Woestijnvis wilde in opdracht van de televisiezender Eén een documentaire draaien over alle facetten van de Antwerpse politiek. Met het leven van burgemeester Patrick Janssens en VB-kopman Filip Dewinter als kapstok. Cameraploegen zouden de twee een tijdje volgen, zowel op professioneel vlak als in hun privé-leven. Burgemeester Patrick Janssens laat camera's maar met mondjesmaat toe in zijn privé-leven. Daarom weigerde hij mee te werken aan de docusoap. ,,Maar minstens even belangrijk is dat de verkiezingen nog ver af zijn'', zegt zijn woordvoerder Patrick Vandenberghe. ,,Patrick Janssens wil niet meedraaien in een verkiezingsopbod. Voor de burgemeester is het goed besturen van de stad nu dé topprioriteit.'' Janssens kreeg trouwens ook van andere programmamakers voorstellen om hem te volgen. Maar houdt bij zulke ideeën meestal de boot af. Totnogtoe mochten alleen Yves en Chris van Man bijt hond bij Janssens' thuis komen koken. Woestijnvis voerde de docusoap af. Hij heeft gelijk maar persoonelijk vraag ik mij af of fdw wel interesse had in zo een docusoap? |
Groot gelijk. Het privéleven van een ander interesseert me trouwens niet, met die onnozele reality tv de laatste tijd ...
|
Citaat:
|
We zullen binnenkort Florke al te zien gaan krijgen. De media moet ook niet beginnen te overdrijven hè, met die sossen.
|
Citaat:
|
Citaat:
[size=1]P.S. Ik zag de ";-)"[/size] |
Citaat:
|
Neuh ? :lol:
|
Groot gelijk van jansens. Besturen en voor de rest gene zever...
|
Citaat:
|
Citaat:
Durven ze dat een grote tegenpool noemen! |
Eindelijk de stad besturen is ook soort opwarmer voor de verkiezingen he.En wie wil er nu met janssens op tv .
|
Citaat:
Inderdaad, het intereseert mij ook niet wat die mensen in hun vrije tijd doen, ... daarvoor is het vrije tijd nietwaar. Al die goedkope rotzooi, ! Het leven zoals het is, dooien ... zo ver zijn ze nu al gezakt, ze laten nog net niet de lijken op TV zien, dat is nog net de goordrempel voorbij, ... alhoewel binnen een jaar of 3 zullen ze ook wel laten zien hoe ze er eentje afleggen, ook, ja, na 3 begrafenisbeurzen, en wat andere ceremonies is de lol er natuurlijk al gauw af, ... Het volgende zal dan wel over het slachthuis gaan, dat is een goordrempel verder En binnen 10 jaar zijn we terug op het niveau van de Romeinen beland, brood en spelen spelletjes met de dood op TV, je kan dan televoten, wie, wie over de kling mag jagen, een soort idool maar dan met veel meer bloed, ... Juk, waarom kunnen ze niet gewoon Johan en de Alverman, De Kollega's of Merlina eens remaken, ... Dat was pas TV, ... |
Citaat:
Hij zal nen cursus gaan volgen zijn : " Hoe bestuur ik een stad wanneer ik de adem van de oppositie gloeiend heet in mijn nek voel in 3 lessen ... " |
bwa het had mooie beelden kunnen opleveren en mooie titels kunnen opleveren dat prive leven van Janssens en De Winter...
FDW doet het op zijn grieks... PJ doet de missionarishouding... |
Citaat:
|
Sommigen zeggen nu : hetgeen bvb De Winter doet in zijn prive leven daar wil ik niets van weten. Volgens mij bij sommigen toch, gedeeltelijk uit de angst dat De Winter als mediagenie, zich zo goed en zo menselijk zou kunnen profileren dat hij veel twijfelaars zou kunnen overtuigen. Het beeld van De Winter die zijn dochtertje naar de judo les brengt zou wel eens te goed kunnen overkomen voor sommigen.
However echter als De Winter in zijn prive leven in een cafe een pint zou gaan pakken, in een rechts cafe natuurlijk, zou door diezelfde aangegrepen worden om te zeggen : ziede wel de neo-nazi, de fascist enzovoortenzoverder.. Dan zou men met plezier het prive leven aangrijpen om bepaalde dingen te bewijzen. Dit geldt ook omgekeerd maar ik ken het prive leven van Janssen niet zo goed dat ik zou kunnen zeggen dat zijn zonen ergens voetballen of zo.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be