![]() |
Jongerenmars
![]() Waarom een jongerenmars Enkele organisaties slaan de handen in elkaar en hebben daar 10 goede redenen voor... Wij hebben 10 goede redenen om deze jongerenmars te organiseren... Wij eisen:
![]() Geef ook je mening in volgende enquete op: http://www.zottenwerk.be |
op http://www.jongerenmars.be vind ge meer info hierover, en kunt ge dus ook ontdekken dat de acv-jongeren niet de engisten zijn die hier aan meewerken.
als ge echt meer wilt weten omtrent het onderwerp jongerenwerkloosheid, raad ik u zeker de website van de concurrentie aan: www.abvvjongeren.be |
Achter de foto staat de rechtstreekse link naar www.jongerenmars.be al. ;-)
Om iedere betrokkene tevreden te stellen, hier een overzicht van alle partners: ACV-jongeren ![]() ACV-jongeren ![]() ABVV-jongeren ![]() ABVV-jongeren ![]() Animo Animo - jong links ![]() Blokbuster ![]() Blokbuster ![]() KAJ ![]() KAJ Zottenwerk ![]() MJA ![]() MJA ![]() Humanistische jongeren ![]() humanistische jongeren ![]() Comac ![]() Comac ![]() Jeugd en vrede ![]() Jeugd en vrede ![]() VVS ![]() VVS ![]() ACLVB-jongeren ![]() ACLVB ![]() Prego ![]() prego ![]() Jong groen! ![]() Jong groen! ![]() PAJ ![]() PAJ ![]() Jeugd en gezondheid ![]() jeugd en gezondheid ![]() SJW ![]() SAP ![]() Wel jong niet hetero ![]() wel jong niet hetero ![]() VSK ![]() VSK ![]() VFJ ![]() VFJ ![]() Chiro ![]() chiro ![]() Hand in hand ![]() hand in hand ![]() Jong cd&v ![]() jong cd&v ![]() NVA jongeren ![]() NVA jongeren Zo goed? ;) |
Ah ja, wil je iets over jeugdwerkloosheid vragen, kan je het ook gewoon hier aan mij stellen. ;)
|
Wie loopt er nu in zo'n mars mee?
|
Citaat:
|
op straat en in betogingen vind je geen werk ! als je ziet welke "bendes" hier achterzitten kan ik best geloven dat die geen werk "vinden" :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien eens beginnen om studenten actief te steunen door een systeem van renteloze leningen uit te bouwen, ze zijn dan wel gedwongen om na hun studie werk te zoeken om het af te betalen..... |
Citaat:
Als een jongere teveel kost om op te leiden door allerlei betuttelende regeltjes als het minimumloon, dan zal dat natuurlijk moeilijker zijn. |
deze vind ik er precies teveel aan.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat dan ook niet over het cordon, maar wel over Onderwijs, Werk en Gelijkheid. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be