Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   pak de allochtonen hun auto's af! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=2914)

michr.oscoop 25 april 2003 19:53

Onze allochtonen zijn een gevaar op de baan:
-ongewild:ze rijden met versleten, onverzekerde en ongeschouwde wrakken en bedreigen zo onze fysieke integriteit.
-gewild: geen rijbewijs, vluchtmisdrijf, macho-rijgedrag, verkeersagressie.

Overigens zijn ze allemaal werkloos en hebben ze dus geen vervoer nodig.
Daarom stel ik voor om bezit en gebruik van auto's voor allochtonen te verbieden.

Patriot! 25 april 2003 20:06

Doet me denken aan enkele maatregelen die in de jaren '30 tegen een andere bevolkingsgroep werden genomen in een buurland van ons, door die leuke man met het snorretje :|

Knuppel 25 april 2003 21:15

Deze topic staat waarschijnlijk niet 'toevallig' bij de koetjes en kalfjes.
In een wei liggen nu eenmaal meer 'platten'...

Och Patriot; het is natuurlijk overdreven maar er zit toch weer een grond van waarheid in. En niet alleen in het verkeer proberen ze naar hun eigen wetten, gewoonten en 'cultuur' te leven.

Geloof het of niet maar ik kan daar (weer eens...) een verhaal uit eigen ervaring bij vertellen.
Er reed eens een brommer achterop mijn auto terwijl ik stil stond omdat ik moest wachten op een tegenligger om links te kunnen afslaan. De jonge kerel wilde vluchtmisdrijf plegen maar kon niet weg omdat hij vasthing met zijn brommer achter mijn bumper. Hij schold mij op de koop toe uit omdat ik daar stilstond! Nochtans bevond ik mij helemaal op het juiste rijvak met de pinker aan. Een politieagent in burger stond gelukkig vlakbij in zijn voortuin te werken en had het zien gebeuren. Toen hij er zich mee bemoeide bedaarde de kerel snel. Achteraf bleek wel waarom hij uit alle macht wegwilde: met niets in orde.
Ik mag er zeker niet bij zeggen dat het een allochtoon was? 8)

TomB 25 april 2003 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Deze topic staat waarschijnlijk niet 'toevallig' bij de koetjes en kalfjes.
In een wei liggen nu eenmaal meer 'platten'...

Och Patriot; het is natuurlijk overdreven maar er zit toch weer een grond van waarheid in. En niet alleen in het verkeer proberen ze naar hun eigen wetten, gewoonten en 'cultuur' te leven.

Geloof het of niet maar ik kan daar (weer eens...) een verhaal uit eigen ervaring bij vertellen.
Er reed eens een brommer achterop mijn auto terwijl ik stil stond omdat ik moest wachten op een tegenligger om links te kunnen afslaan. De jonge kerel wilde vluchtmisdrijf plegen maar kon niet weg omdat hij vasthing met zijn brommer achter mijn bumper. Hij schold mij op de koop toe uit omdat ik daar stilstond! Nochtans bevond ik mij helemaal op het juiste rijvak met de pinker aan. Een politieagent in burger stond gelukkig vlakbij in zijn voortuin te werken en had het zien gebeuren. Toen hij er zich mee bemoeide bedaarde de kerel snel. Achteraf bleek wel waarom hij uit alle macht wegwilde: met niets in orde.
Ik mag er zeker niet bij zeggen dat het een allochtoon was? 8)

Het is voor situaties zoals wat u beschrijft dat uw wagen achteruit kan rijden Knuppel.

Knuppel 26 april 2003 00:25

Breng je ons op ideetjes om de wapenwet van Spirit te omzeilen? :wink:

George 26 april 2003 09:59

Versleten karretjes, dikke mercedessen en bmw's ja.

goodfellow 27 april 2003 13:11

:) Om dan de mijne te komen pikken zeker

goodfellow 27 april 2003 13:11

:) Om dan de mijne te komen pikken zeker

Calle 29 april 2003 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door George
Versleten karretjes, dikke mercedessen en bmw's ja.

Inderdaad.
En van het moment dat ze een blonde vrouw in een auto zien verandert hun gedrag schrikbarend.

ydde 29 april 2003 13:43

Patriot:
Doet me denken aan enkele maatregelen die in de jaren '30 tegen een andere bevolkingsgroep werden genomen in een buurland van ons, door die leuke man met het snorretje ...

ydde:
Zó veel autos hadden die Joden nu ook weer niet hé Patje!

George 29 april 2003 19:32

Kan eigenlijk toch ni zo goed meer volgen zenne, Ze rijden allemaal met wrakken, ze rijden allemaal met dikke karren, ze rijden allemaal met trein, bus en tram alwaar ze oude mensjes en kleine meisjes en het personeel lastigvallen. Geen enkele heeft een job en toch pakken ze ons werk af. En dat allemaal terwijl ze de ganse dagen op pleinjes rondhangen, 's nachts gaan inbreken en tussendoor nog drugs gaan verkopen op allerhande party's, festivals en dancings. En dan nog vinden ze tijd om naar de moskee te gaan en geregeld op hun matje te gaan zitten zo,der mekka te verliezen.
Sraffe gasten zenne.

Wat een belachelijke topic.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
-ongewild:ze rijden met versleten, onverzekerde en ongeschouwde wrakken en bedreigen zo onze fysieke integriteit.

2 ongelofelijk grove generalisaties. Waar is je bewijs? Welke officiele cijfers? Ik heb ze nog niet gezien hoor...

Citaat:

En als het hen verboden is auto te rijden zullen ze zeker snel aan een job geraken. Idioot die je bent.

Citaat:

Daarom stel ik voor om bezit en gebruik van auto's voor allochtonen te verbieden.
En ze mogen niet meer op de tram, naar de film en in publieke gebouwen komen, ze moeten allemaal een halve maan op hun kleren dragen en vannacht gaan we alle kebabs uit de streek in brand steken!

Toch verbazend hoe veel domme mensen je tegenkomt op een ernstig forum als dit. Jij bent 1 van die mensen die ervoor zorgen de vlaamse beweging een slechte naam krijgt.

michr.oscoop 30 april 2003 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Avatar
de vlaamse beweging een slechte naam

Nog slechter?!
Of doe jij je ook voor als Marokkanenvriend om de NVA wat "acceptabeler" te maken? :lol: :lol: :lol:
Fietsen zou ik daarentegen wél toestaan, tenminste zolang het woon-werkverkeer betreft en geen verplaatsingen naar discotheken alwaar de jonge exemplaren Vlaamse meisjes gaan lastigvallen.

Eduard Khil 13 januari 2018 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ydde (Bericht 81354)
Patriot:
Doet me denken aan enkele maatregelen die in de jaren '30 tegen een andere bevolkingsgroep werden genomen in een buurland van ons, door die leuke man met het snorretje ...

ydde:
Zó veel autos hadden die Joden nu ook weer niet hé Patje!

woehahahahaha

Henri1 13 januari 2018 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop (Bericht 79411)

Heb je daar een bron of ander bewijs van.

Of is het enkel een lokaal probleem in Rupelmonde ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be