![]() |
Roodkapje loopt door het bos en ineens ziet ze de grote boze wolf in de bosjes zitten. Ze loopt naar hem toe en zegt: "Maar grote boze Wolf wat hebt u van die kleine oogjes!?" Zegt de grote boze wolf: "Rot op mens, ik zit te schijten."
|
Citaat:
Volgens mij is die wolf van Quickenborne ( of hoe noemt die nu weer) en is die gewoon stoned :wink: |
Dan is de grote boze wolf ook geen natuurvriend hé, die schijt op het bos.
|
Citaat:
|
De mop van de draadstarter is echt afgezaagd oud. Ik hoorde die 20 jaar geleden al.
|
Op nen dag wandel ik door het bos, en ik zie daar ineens zo een groepke kabouters passeren heel vrolijk zingend van wij hebben Toverkracht, wij hebben Toverkracht, ... ik denk zo van oei ik ga die maar wat negeren want ja als die toverkracht hebben ge weet maar nooit,
Allee ik zie die daar achter ne paddestoel verdwijnen en die gasten zijn weg, en ik loop verder. Tot wanneer ik daar een jong meiske zie zitten op nen boomstronk, Dat kind zit te wenen en heeft gescheurde kleren aan allee ja ik daarnaartoe en ik vraag zo, van wat scheelt er... Ik ben To zegt dat kind al snikkend... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol::lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be