![]() |
Het was zalig
Aan allen die naar carnaval zijn geweest, proficiat.
Diegene die niet naar carnaval zijn geweest ook proficiat, want u zou er allen niks van begrijpen. Maar als er iemand fotos heeft of weet staan, toon ze maar naar hartelust. Nog 365 dagen en het is weer zover... |
ik kan dat niet zien, zo'n topic dat verdwijnt zonder dat er 1 keer op gereageerd is.
zo triest. :-( was het leuk, bakkebaard? was je zat enzo? |
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=26943 http://forum.politics.be/showthread.php?t=25847 |
Citaat:
Carnaval zegt mij dus tot�*�*l niks. Gewoon een zuipfestijn van de slechte smaak. Yak. [size=1]zo, dat lucht op![/size] :-D |
|
De echte karnaval spreekt me wel aan, waarbij de oude prins wordt vermoord ten voordele van een nieuwe, vruchtbare, krachtigere prins. Eigenlijk zijn de steeds wederkerende verkiezingen waarbij andere politici de macht krijgen het echte karnaval. Jaja ze wisten het reeds vijfduizend jaar geleden. Te lang aan de macht zijn is slecht voor de vruchtbaarheid van het beleid
|
Citaat:
a good heart these days is hard to find. |
Citaat:
Carnaval is vrij populair hier.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik leef dan wel half onderwereld en piep de teen steen, maar edoch, ...
ook wij vieren een karanaval. Een karanaval van abloed. Als toen, een karanaval zoals het hoort. Een offer voor later, een offer voor de eeuwigheid, een offer aanbeden voortplanting stil en stiekem, reeds eeuwen. En ein delijk volgende keer, draag ik de eer. Zelf hoef ik niet te snijden, enkel het lijden , draag ik als lach. En alst alsnog vermag ist ik t'laatse dat't sag : !!! Het mijn wordt zijn en dan dijn. En gedaan het voortaan. Zonder ooit prins te wezen toch het geluk ervaren het mes van de eeuwigheid te voelen doelen. |
Zeg ik met uw grote bek. Morgen een andere nick en vandaag ene gaan drinken met ons zatte kloten in ons enigste dorpscafe of wa.
Ja het wordt tijd en het net te klein he. Idd en dit forum is weer van drie vier seemniks vanaf. Muierikken he. Geen fantasie of wa ?? Moeha en wij dan. Draaaaaaaddddddd. |
Echt tot straks he ge gaat mee he op café ???
|
Jep wij twee
|
AArgch we gaan een poging ondernemen iets of iemand ook graag te zien??!
|
idd
|
ehm? :?
|
Niks aan de hand ... Gewoon een stel schizofrenen :) ...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be