Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   vindt u de forumsessies interessant? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=29342)

Mitgard 9 februari 2005 18:42

vindt u de forumsessies interessant?

maak uw keuze.

Kurt Wenz 9 februari 2005 18:51

De politieke debatcultuur is in ons deel van de wereld een beschaafde aangelegendheid
onder heren. De administratie en de moderatoren, altijd bekommerd om
de forumleden een kwalitatief hoogstaand dispuut te bezorgen, nodigden
de door U beledigend gekwalificeerde ideologische kopstukken van het vlaamse land
uit om de resultaten van hun diepgaande studie met de gewone forumbezoeker te delen.

Het is uiteraard mogelijk dat U het met deze mensen niet eens bent : ik zou zeggen prachtig dit geeft per slot van rekening aanleiding tot een levendige diskussie.

Nog voor de meeste genodigden/gasten van dit forum één letter gepost hebben
die personen van beledigende termen voorzien is absoluut niet fijngevoelig.

Ik stel dan ook voor dat U deze topic voor de verandering eens zelf zou verwijderen
(alhoewel wij, de moderatoren het natuurlijk in Uw plaats kunnen doen
en U kunnen verwijzen naar de scheldende velden van andere fora, waar U zich mogelijkerwijze meer thuis zal voelen.

Nick_ 9 februari 2005 19:05

Ik mis de optie: Nee, het interesseert me geen fuck maar toch lees ik het gretig om er toch zoveel mogelijk op te kunnen kakken. ;)

[size=1]Loser[/size]

Firestone 9 februari 2005 19:27

Boudewijn Bouckaert heeft in de weinige antwoorden die hij tot nu toe heeft gegeven meer zinnige dingen verteld dan er in de vele vele posts van rechtse pseudo-filosofen op dit forum te vinden valt. Ongeacht trouwens of ik het met hem eens ben of niet.

Mijn antwoord is dus : ja, ik vind forumsessies met interessante mensen interessant, een optie die u toevallig vergeten bent.;-)

Mitgard 9 februari 2005 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kurt Wenz
Ik stel dan ook voor dat U deze topic voor de verandering eens zelf zou verwijderen
(alhoewel wij, de moderatoren het natuurlijk in Uw plaats kunnen doen
en U kunnen verwijzen naar de scheldende velden van andere fora, waar U zich mogelijkerwijze meer thuis zal voelen.

dit is k & k.
wat is het probleem?

Nick_ 9 februari 2005 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
dit is k & k.
wat is het probleem?

k&k is koetjes en kalfjes, niet kakelen en kakken.

Mitgard 9 februari 2005 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502
k&k is koetjes en kalfjes, niet kakelen en kakken.

koetjes en klafjes
kotjes en kotjes
kölfjes en kuitjes

kutjes en preutjes

:oops:

Mitgard 10 februari 2005 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Boudewijn Bouckaert heeft in de weinige antwoorden die hij tot nu toe heeft gegeven meer zinnige dingen verteld dan er in de vele vele posts van rechtse pseudo-filosofen op dit forum te vinden valt. Ongeacht trouwens of ik het met hem eens ben of niet.

Mijn antwoord is dus : ja, ik vind forumsessies met interessante mensen interessant, een optie die u toevallig vergeten bent.;-)

vind je?

ik vond dat hij vooral het geïnstitutionaliseerd recht op egoïsme, hebzucht en uitbuiting, het rechtsliberalisme dus, met een dun academisch sausje poogde te verdedigen op een weinig originele manier.
hij wil, zoals de meeste rechtsliberalen, een europa naar amerikaans model.
dat hij dat dan meteen toegeeft.

te genant, voor een professor?

Patriot! 10 februari 2005 14:27

Bouckaert valt enorm tegen, hij spreekt in nietszeggende veralgemeningen en verder brengt hij niets bij.

Dark Soho 12 februari 2005 13:47

Volkomen mee eens die BB geeft geen zak om de meerderheid van de bevolking en is enkel geïnteresseerd in ideeën en machtspolitiek. Op vragen over toch een belangrijk thema als de pensioenen gaat hij niet eens in ( en dat als voorzitter van Novatikakofkwa) maar over coveliers en het VB wil die zeiker hier blijkbaar wel een mening hebben. Over niets wil ik ook wel lullen. Waarom zijn er in de ons omringende landen crississen en bij ons (nog) niet. Hoe gaan wij reageren binnen twee drie jaar. Wel euh coveliers euh VB euh Bush euh Tacher, Reagan? FUCK OFF GA EEN ANDER FORUM VERVUILEN STRAATSCHUIMER. Veel dure woorden zonder inhoud. Das mijn twee frank. Wel je euh als wij met Amerika doen dan hoeven we niet met die spleetogen van chinezen te doen, die ongelovige rijstzakken maar dan in dure geleerde woorden. Leeg, leeg, leeg, ... idd ja dat vind ik er ook van

Die man komt blijkbaar alleen pleiten voor eigen publiek

numarx 12 februari 2005 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dark Soho
Die man komt blijkbaar alleen pleiten voor eigen publiek

Zoals iedereen hier. Ga weg nu.

Mitgard 12 februari 2005 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Zoals iedereen hier. Ga weg nu.

wil jij wel eens wat minder brutaal wezen?

:evil:

schaduw 12 februari 2005 15:03

Numarx die nooit iets inhoudelijk te zeggen heeft maar wel de taal weet te beheersen en de giechelaars op de hand heeft heeft gesproken.
En wil je nu alsjeblief zijn titel van snedigste forumnar verwijderen aub.

Monocle 12 februari 2005 17:44

Wat een belachelijke poll zelfs voor K&K.
Indien de forumsessies u niets zeggen, dan is het toch vrij eenvoudig... blijf daar weg!

numarx 12 februari 2005 17:55

Citaat:

wil jij wel eens wat minder brutaal wezen?

:evil:

Hey, wij waren net vriendjes!

numarx 12 februari 2005 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schaduw
Numarx die nooit iets inhoudelijk te zeggen heeft maar wel de taal weet te beheersen en de giechelaars op de hand heeft heeft gesproken.
En wil je nu alsjeblief zijn titel van snedigste forumnar verwijderen aub.

En wie ben jij nu weer?

Mitgard 12 februari 2005 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle
Wat een belachelijke poll zelfs voor K&K.
Indien de forumsessies u niets zeggen, dan is het toch vrij eenvoudig... blijf daar weg!

dat doe ik ook.
ik verlaag me niet tot discussie met dat soort nitwits.

Monocle 12 februari 2005 18:23

Citaat:

dat doe ik ook.

Heel verstandig van u :thumbsup:
Citaat:

ik verlaag me niet tot discussie met dat soort nitwits.

Dat is dan uw mening hé ;)

Mitgard 12 februari 2005 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle
Heel verstandig van u :thumbsup:
Dat is dan uw mening hé ;)

jij vindt ze vast heel erg slim enzo omdat ze 'professor' of 'doctor' zus en zo zijn.

Patriot! 12 februari 2005 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door numarx
En wie ben jij nu weer?

Waarom voert ge zijn bevelen uit?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be