![]() |
vindt u de forumsessies interessant?
maak uw keuze.
|
De politieke debatcultuur is in ons deel van de wereld een beschaafde aangelegendheid
onder heren. De administratie en de moderatoren, altijd bekommerd om de forumleden een kwalitatief hoogstaand dispuut te bezorgen, nodigden de door U beledigend gekwalificeerde ideologische kopstukken van het vlaamse land uit om de resultaten van hun diepgaande studie met de gewone forumbezoeker te delen. Het is uiteraard mogelijk dat U het met deze mensen niet eens bent : ik zou zeggen prachtig dit geeft per slot van rekening aanleiding tot een levendige diskussie. Nog voor de meeste genodigden/gasten van dit forum één letter gepost hebben die personen van beledigende termen voorzien is absoluut niet fijngevoelig. Ik stel dan ook voor dat U deze topic voor de verandering eens zelf zou verwijderen (alhoewel wij, de moderatoren het natuurlijk in Uw plaats kunnen doen en U kunnen verwijzen naar de scheldende velden van andere fora, waar U zich mogelijkerwijze meer thuis zal voelen. |
Ik mis de optie: Nee, het interesseert me geen fuck maar toch lees ik het gretig om er toch zoveel mogelijk op te kunnen kakken. ;)
[size=1]Loser[/size] |
Boudewijn Bouckaert heeft in de weinige antwoorden die hij tot nu toe heeft gegeven meer zinnige dingen verteld dan er in de vele vele posts van rechtse pseudo-filosofen op dit forum te vinden valt. Ongeacht trouwens of ik het met hem eens ben of niet.
Mijn antwoord is dus : ja, ik vind forumsessies met interessante mensen interessant, een optie die u toevallig vergeten bent.;-) |
Citaat:
wat is het probleem? |
Citaat:
|
Citaat:
kotjes en kotjes kölfjes en kuitjes kutjes en preutjes :oops: |
Citaat:
ik vond dat hij vooral het geïnstitutionaliseerd recht op egoïsme, hebzucht en uitbuiting, het rechtsliberalisme dus, met een dun academisch sausje poogde te verdedigen op een weinig originele manier. hij wil, zoals de meeste rechtsliberalen, een europa naar amerikaans model. dat hij dat dan meteen toegeeft. te genant, voor een professor? |
Bouckaert valt enorm tegen, hij spreekt in nietszeggende veralgemeningen en verder brengt hij niets bij.
|
Volkomen mee eens die BB geeft geen zak om de meerderheid van de bevolking en is enkel geïnteresseerd in ideeën en machtspolitiek. Op vragen over toch een belangrijk thema als de pensioenen gaat hij niet eens in ( en dat als voorzitter van Novatikakofkwa) maar over coveliers en het VB wil die zeiker hier blijkbaar wel een mening hebben. Over niets wil ik ook wel lullen. Waarom zijn er in de ons omringende landen crississen en bij ons (nog) niet. Hoe gaan wij reageren binnen twee drie jaar. Wel euh coveliers euh VB euh Bush euh Tacher, Reagan? FUCK OFF GA EEN ANDER FORUM VERVUILEN STRAATSCHUIMER. Veel dure woorden zonder inhoud. Das mijn twee frank. Wel je euh als wij met Amerika doen dan hoeven we niet met die spleetogen van chinezen te doen, die ongelovige rijstzakken maar dan in dure geleerde woorden. Leeg, leeg, leeg, ... idd ja dat vind ik er ook van
Die man komt blijkbaar alleen pleiten voor eigen publiek |
Citaat:
|
Citaat:
:evil: |
Numarx die nooit iets inhoudelijk te zeggen heeft maar wel de taal weet te beheersen en de giechelaars op de hand heeft heeft gesproken.
En wil je nu alsjeblief zijn titel van snedigste forumnar verwijderen aub. |
Wat een belachelijke poll zelfs voor K&K.
Indien de forumsessies u niets zeggen, dan is het toch vrij eenvoudig... blijf daar weg! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik verlaag me niet tot discussie met dat soort nitwits. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be