![]() |
1. omdat ze een zwak afdroogsel zijn van de PVDA, als je gaat kijken zijn bijna al hun standpunten hetzelfde, ik stem liever voor het echte! onderandere 32 uren zonder loonsverlies dat is een eis van de PVDA al 10 jaar ofzo....
2. Omdat niemand ze kent! ik heb ze nog nooit op TV gezien 3. omdat ze zichzelf niet ernstig nemen, 4. OMdat ze sectair zijn -> leef, 5. Omdat ik mijn stem niet wil weggooien: ze zeggen zelf dat ze niets gaan winnen. Waarom zou ik dan op hen stemmen???? Resist maakt tenminste nog een kans daarom stem ik RESIST! |
Ben jij nu echt achterlijk of besef je dan toch dat 32uren zonder loonsverlies niet haalbaar is?!! Binnenkort kan je misschien gaan pleitten voor 5uren zonder loonverlies. Of kan jij mij misschien eens uitleggen hoe je die hogere uitgavan aan loon gaat opvangen?
|
1)We zijn trotskisten en zij zijn stalinisten. Het klopt dat we veel gemeen hebben qua standpunten alleen trekken ze niet met hun programma naar de kiezer en wij wel.
2)Tja, onbekend is onbemind zeker. :wink: Als ze al op TV komen dan slagen ze er perfect in om de rest van Vlaanderen van hen te vervreemden. 3)Wij kennen onze beperkingen en we houden daar ook rekening mee. We roepen niet om de 4 jaar dat we iemand naar het parlement zullen sturen. 4)Tja, je stemt niet op ons omdat we 'sectair' zouden zijn maar je stemt wel voor Resist. Trouwens het woord sectair is ook de eeuwige dooddoener. 5)OK als JahJah wordt verkozen. Wat dan? Zal dat een vooruitgang zijn voor de linkerzijde. |
Luister alphina, de tien rijkste mensen ind e wereld bezitten evenveel als 450.000.000 mensen. Denk jij nu echt dat er geen geld is? Er is geld genoeg in de wereld alleen zit ze altijd in de handen van enkelen!
Ik stem op Resist omdat ze de enigen zijn die consequent tegen de oorlog zijn geweest. De rest van alle partijen die opkomen met de verkiezingen hebben of meegeholpen, of een beetje tegenkanting gegeven. Hier verwijs ik naar de kameraden van de LSP die hard kunnen roepen, maar als het er op aan komt zijn ze snel weg! |
De 45 uren week was niet haalbaar, de 42 uren week was niet haalbaar, de 38 uren week was niet haalbaar............
|
Citaat:
Ik denk dat je meer betrokken bent met de PVDA dan je laat merken. Als je lid bent van de PVDA (van welk niveau dan ook :mrgreen: ) zeg dat dan gewoon en doe niet alsof. Wanneer komt het er trouwens op aan? |
Ik ben geen lid van de PVDA wel sympatisant, maar ik zet me volledig in voor RESIST!
Maar wat heeft dat trouwens te maken met mijn tussenkomsten? Ik ben niet partijgebonden als je dat wil weten solidarnisje! |
GC
![]() ![]() LSP ![]() ![]() Rechtse zakken: ![]() |
Citaat:
|
Wie is "GC"????
|
Citaat:
GC is hier een van de pleitbezorgers van LSP. Ik kijk echt zelden naar de naam, en bij vluchtig overschouwen van de logo's en topic, ging ik er bijna voetstoots vanuit dat hij het LSP standpunt hier zou verdedigen....... :oops: Vervang GC hier gerust door iedereen die het LSP-logo voert. PS Bovenstaande post is een poppenkastje dat ik met veel leedvermaak gebruik om N-VA en VB te mangelen. Zij reageren steeds ietwat gegeneerd wanneer ik het afdraai. Hoe staan jullie tegenover de verdeeldheid van de linkervleugel? |
Citaat:
|
Wanneer heeft men dat gezegd? URL???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zonder de islamieten hun recht op godsdienstbeleving te willen ontzeggen, zou ik nooit zover gaan om front te vormen met religieuze fundi's die op gebied van b.v. vrouwenrechten een eeuw achterop hinken. Dat lijkt me allesbehalve links, maar enkel plat opportunisme om allochtonenstemmen te ronselen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be