![]() |
Incident luchthaven
Tijdens het incident op de luchthaven bleek weer eens hoe goed onze
mensen zijn opgeleid. Ik vermoed dat het mensen vd staatsveiligheid waren dus die moeten zorgen voor de veiligheid en bewaking. Ze hebben volkomen gelijk dat die Amerikaan hier geen bevelen heeft te geven. Maar hieruit blijkt dat er toch enige misverstanden zijn geweest. Dit is een onvoldoende voorbereiding, het gaat hier niet om een bezoek van Pere Gilbert Dat dit voor het oog vd camera gebeurt wijst op onproffesionalisme, de wijze waarop doet denken aan kleuters. De opstelling van onze veiligheidsagenten doet vermoeden dat ze niet het minste verstand hebben van zulke zaken. De Amerikanen daareentegen stonden bijna perfect opgesteld en konden op bijna elke denkbare situatie reageren. Onze mensen stonden alle drie met hun aangezicht naar een agent en hadden totaal geen overzicht over de situatie. Dit is jezelf belachelijk maken in de hoogste graad. Als je dan ook nog kijkt naar de mogelijke atletische capaciteiten vd agenten dan vraag ik me af; Waar zijn ze hier in godsnaam toch mee bezig. -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
Re: Incident luchthaven
"lesjkasjki" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Tijdens het incident op de luchthaven bleek weer eens hoe goed onze > mensen zijn opgeleid. > Ik vermoed dat het mensen vd staatsveiligheid waren dus die moeten > zorgen voor de veiligheid en bewaking. > Ze hebben volkomen gelijk dat die Amerikaan hier geen bevelen heeft te > geven. Maar hieruit blijkt dat er toch enige misverstanden zijn > geweest. Dit is een onvoldoende voorbereiding, het gaat hier niet om > een bezoek van Pere Gilbert > Dat dit voor het oog vd camera gebeurt wijst op onproffesionalisme, de > wijze waarop doet denken aan kleuters. > De opstelling van onze veiligheidsagenten doet vermoeden dat ze niet > het minste verstand hebben van zulke zaken. De Amerikanen daareentegen > stonden bijna perfect opgesteld en konden op bijna elke denkbare > situatie reageren. Onze mensen stonden alle drie met hun aangezicht > naar een agent en hadden totaal geen overzicht over de situatie. > Dit is jezelf belachelijk maken in de hoogste graad. Als je dan ook nog > kijkt naar de mogelijke atletische capaciteiten vd agenten dan vraag ik > me af; > Waar zijn ze hier in godsnaam toch mee bezig. > "you are in belgium (my dear)" ;-) WN. |
lesjkasjki wrote:
> Tijdens het incident op de luchthaven bleek weer eens hoe goed onze > mensen zijn opgeleid. > Ik vermoed dat het mensen vd staatsveiligheid waren dus die moeten > zorgen voor de veiligheid en bewaking. > Ze hebben volkomen gelijk dat die Amerikaan hier geen bevelen heeft te > geven. Maar hieruit blijkt dat er toch enige misverstanden zijn geweest. > Dit is een onvoldoende voorbereiding, het gaat hier niet om een bezoek > van Pere Gilbert > Dat dit voor het oog vd camera gebeurt wijst op onproffesionalisme, de > wijze waarop doet denken aan kleuters. > De opstelling van onze veiligheidsagenten doet vermoeden dat ze niet het > minste verstand hebben van zulke zaken. De Amerikanen daareentegen > stonden bijna perfect opgesteld en konden op bijna elke denkbare > situatie reageren. Onze mensen stonden alle drie met hun aangezicht naar > een agent en hadden totaal geen overzicht over de situatie. > Dit is jezelf belachelijk maken in de hoogste graad. Als je dan ook nog > kijkt naar de mogelijke atletische capaciteiten vd agenten dan vraag ik > me af; > Waar zijn ze hier in godsnaam toch mee bezig. Een man met zòveel talenten als gij beveiligingsexpert, nationaal voetbalcoach, politieker, rechter, dokter, germanist, maatschappij filosoof...) moet wel een héél drukke en goedbetaalde job hebben en toch nog de tijd vinden om deze nieuwsgroep te verblijden met zulke juweeltjes van berichten! Chapeau! -- vampke |
"lesjkasjki" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Waar zijn ze hier in godsnaam toch mee bezig. > Denk ik ook vaak, Lesj - als ik 1 vj posts lees. u. |
vampke stelde de volgende uitleg voor :
> lesjkasjki wrote: >> Tijdens het incident op de luchthaven bleek weer eens hoe goed onze mensen >> zijn opgeleid. >> Ik vermoed dat het mensen vd staatsveiligheid waren dus die moeten zorgen >> voor de veiligheid en bewaking. >> Ze hebben volkomen gelijk dat die Amerikaan hier geen bevelen heeft te >> geven. Maar hieruit blijkt dat er toch enige misverstanden zijn geweest. >> Dit is een onvoldoende voorbereiding, het gaat hier niet om een bezoek van >> Pere Gilbert >> Dat dit voor het oog vd camera gebeurt wijst op onproffesionalisme, de >> wijze waarop doet denken aan kleuters. >> De opstelling van onze veiligheidsagenten doet vermoeden dat ze niet het >> minste verstand hebben van zulke zaken. De Amerikanen daareentegen stonden >> bijna perfect opgesteld en konden op bijna elke denkbare situatie reageren. >> Onze mensen stonden alle drie met hun aangezicht naar een agent en hadden >> totaal geen overzicht over de situatie. >> Dit is jezelf belachelijk maken in de hoogste graad. Als je dan ook nog >> kijkt naar de mogelijke atletische capaciteiten vd agenten dan vraag ik me >> af; >> Waar zijn ze hier in godsnaam toch mee bezig. > > Een man met zòveel talenten als gij beveiligingsexpert, nationaal > voetbalcoach, politieker, rechter, dokter, germanist, maatschappij > filosoof...) moet wel een héél drukke en goedbetaalde job hebben > en toch nog de tijd vinden om deze nieuwsgroep te verblijden met zulke > juweeltjes van berichten! > Chapeau! Is dit het begin van een persoonlijke aanval? Feiten zijn feiten, het is me een eer en genoegen om deze groep te verblijden met mijn bevindingen 2 weken een rechtse poster is je blijkbaar al te veel Ik ben wel vereerd dat je ze toch allemaal gelezen hebt -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
Het is zò dat uncle formuleerde :
> "lesjkasjki" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > >> Waar zijn ze hier in godsnaam toch mee bezig. >> > > Denk ik ook vaak, Lesj - als ik 1 vj posts lees. > u. Zei je tante dat net tegen je? -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
lesjkasjki wrote:
8< >> Een man met zòveel talenten als gij beveiligingsexpert, nationaal >> voetbalcoach, politieker, rechter, dokter, germanist, maatschappij >> filosoof...) moet wel een héél drukke en goedbetaalde job hebben >> en toch nog de tijd vinden om deze nieuwsgroep te verblijden met zulke >> juweeltjes van berichten! >> Chapeau! > > Is dit het begin van een persoonlijke aanval? > Feiten zijn feiten, het is me een eer en genoegen om deze groep te > verblijden met mijn bevindingen > 2 weken een rechtse poster is je blijkbaar al te veel ge geeft uzelf te veel krediet, ik zit hier al veel langer als 2 weken en ge zijt echt niet de enige 'rechtse' poster uw berichten hebben niks met rechts of links te maken: gij schiet gewoon op alles wat beweegt en alles is de schuld van verhofstadt > Ik ben wel vereerd dat je ze toch allemaal gelezen hebt toch minstens 7 ervan, uw andere talenten heb ik nog niet mogen ontdekken, hoewel ge ongetwijfeld ook stuurman zijt -- vampke |
Na rijp beraad schreef vampke :
> lesjkasjki wrote: > 8< >>> Een man met zòveel talenten als gij beveiligingsexpert, nationaal >>> voetbalcoach, politieker, rechter, dokter, germanist, maatschappij >>> filosoof...) moet wel een héél drukke en goedbetaalde job hebben >>> en toch nog de tijd vinden om deze nieuwsgroep te verblijden met zulke >>> juweeltjes van berichten! >>> Chapeau! >> >> Is dit het begin van een persoonlijke aanval? >> Feiten zijn feiten, het is me een eer en genoegen om deze groep te >> verblijden met mijn bevindingen >> 2 weken een rechtse poster is je blijkbaar al te veel > > ge geeft uzelf te veel krediet, ik zit hier al veel langer als 2 weken en ge > zijt echt niet de enige 'rechtse' poster > uw berichten hebben niks met rechts of links te maken: gij schiet gewoon op > alles wat beweegt en alles is de schuld van verhofstadt > >> Ik ben wel vereerd dat je ze toch allemaal gelezen hebt > > toch minstens 7 ervan, uw andere talenten heb ik nog niet mogen ontdekken, > hoewel ge ongetwijfeld ook stuurman zijt Op een dag na post ik hier nu precies 2 weken .... en ik zeg niet dat alles de schuld is van Verhof integendeel ik zou zelfs blij zijn als hij de enige verantwoordelijke was jammer genoeg zijn ze bijna allemaal verantwoordelijk -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
"vampke" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > lesjkasjki wrote: > 8< >>> Een man met zòveel talenten als gij beveiligingsexpert, nationaal >>> voetbalcoach, politieker, rechter, dokter, germanist, maatschappij >>> filosoof...) moet wel een héél drukke en goedbetaalde job hebben >>> en toch nog de tijd vinden om deze nieuwsgroep te verblijden met zulke >>> juweeltjes van berichten! >>> Chapeau! >> >> Is dit het begin van een persoonlijke aanval? >> Feiten zijn feiten, het is me een eer en genoegen om deze groep te >> verblijden met mijn bevindingen >> 2 weken een rechtse poster is je blijkbaar al te veel > > ge geeft uzelf te veel krediet, ik zit hier al veel langer als 2 weken en > ge zijt echt niet de enige 'rechtse' poster > uw berichten hebben niks met rechts of links te maken: gij schiet gewoon > op alles wat beweegt en alles is de schuld van verhofstadt > >> Ik ben wel vereerd dat je ze toch allemaal gelezen hebt > > toch minstens 7 ervan, uw andere talenten heb ik nog niet mogen ontdekken, > hoewel ge ongetwijfeld ook stuurman zijt > Hé......... alles is niet de schuld van verhofstadt verhofstadt is de schuld van alles. groot verschil. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
V Thu, 10 Feb 2005 11:44:34 GMT, "Wisenose" <[email protected]>
napisaw(a) v <[email protected]> v be.politics: > >"lesjkasjki" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> Tijdens het incident op de luchthaven bleek weer eens hoe goed onze >> mensen zijn opgeleid. >> Ik vermoed dat het mensen vd staatsveiligheid waren dus die moeten >> zorgen voor de veiligheid en bewaking. >> Ze hebben volkomen gelijk dat die Amerikaan hier geen bevelen heeft te >> geven. Maar hieruit blijkt dat er toch enige misverstanden zijn >> geweest. Dit is een onvoldoende voorbereiding, het gaat hier niet om >> een bezoek van Pere Gilbert >> Dat dit voor het oog vd camera gebeurt wijst op onproffesionalisme, de >> wijze waarop doet denken aan kleuters. >> De opstelling van onze veiligheidsagenten doet vermoeden dat ze niet >> het minste verstand hebben van zulke zaken. De Amerikanen daareentegen >> stonden bijna perfect opgesteld en konden op bijna elke denkbare >> situatie reageren. Onze mensen stonden alle drie met hun aangezicht >> naar een agent en hadden totaal geen overzicht over de situatie. >> Dit is jezelf belachelijk maken in de hoogste graad. Als je dan ook nog >> kijkt naar de mogelijke atletische capaciteiten vd agenten dan vraag ik >> me af; "Atletische capaciteiten" betekent in België dat ze goed kunnen lopen. Was dat ergens voor nodig, misschien? >> Waar zijn ze hier in godsnaam toch mee bezig. >> >"you are in belgium (my dear)" ;-) > If it is Thursday, this must be ... By the way, what is the capital of Zaventem? >WN. > -- Serdtse, tebe ne hochetsa pokoya? Serdtse, kak horosho na svete zhit'! Serdtse, kak horosho chto ty takoe! Spasibo, serdtse, chto tu umeesh tak lyubit'! http://www.mp3search.ru/m3u.html?id=73248 |
Pan Gerwazy was zeer hard aan het denken :
> V Thu, 10 Feb 2005 11:44:34 GMT, "Wisenose" <[email protected]> > napisaw(a) v <[email protected]> v > be.politics: > >> >> "lesjkasjki" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Tijdens het incident op de luchthaven bleek weer eens hoe goed onze >>> mensen zijn opgeleid. >>> Ik vermoed dat het mensen vd staatsveiligheid waren dus die moeten >>> zorgen voor de veiligheid en bewaking. >>> Ze hebben volkomen gelijk dat die Amerikaan hier geen bevelen heeft te >>> geven. Maar hieruit blijkt dat er toch enige misverstanden zijn >>> geweest. Dit is een onvoldoende voorbereiding, het gaat hier niet om >>> een bezoek van Pere Gilbert >>> Dat dit voor het oog vd camera gebeurt wijst op onproffesionalisme, de >>> wijze waarop doet denken aan kleuters. >>> De opstelling van onze veiligheidsagenten doet vermoeden dat ze niet >>> het minste verstand hebben van zulke zaken. De Amerikanen daareentegen >>> stonden bijna perfect opgesteld en konden op bijna elke denkbare >>> situatie reageren. Onze mensen stonden alle drie met hun aangezicht >>> naar een agent en hadden totaal geen overzicht over de situatie. >>> Dit is jezelf belachelijk maken in de hoogste graad. Als je dan ook nog >>> kijkt naar de mogelijke atletische capaciteiten vd agenten dan vraag ik >>> me af; > > "Atletische capaciteiten" betekent in België dat ze goed kunnen lopen. > Was dat ergens voor nodig, misschien? > >>> Waar zijn ze hier in godsnaam toch mee bezig. >>> >> "you are in belgium (my dear)" ;-) >> > > If it is Thursday, this must be ... By the way, what is the capital of > Zaventem? > >> WN. Als je over atletiek praat dan klopt jou definitie, andere betekenissen zijn zoal sportief enz .... geeuw -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
"Pan Gerwazy" <pg_pieniezny@[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > V Thu, 10 Feb 2005 11:44:34 GMT, "Wisenose" <[email protected]> > napisaw(a) v <[email protected]> v > be.politics: > > > > >"lesjkasjki" <[email protected]> schreef in bericht > >news:[email protected]... > >> Tijdens het incident op de luchthaven bleek weer eens hoe goed onze > >> mensen zijn opgeleid. > >> Ik vermoed dat het mensen vd staatsveiligheid waren dus die moeten > >> zorgen voor de veiligheid en bewaking. > >> Ze hebben volkomen gelijk dat die Amerikaan hier geen bevelen heeft te > >> geven. Maar hieruit blijkt dat er toch enige misverstanden zijn > >> geweest. Dit is een onvoldoende voorbereiding, het gaat hier niet om > >> een bezoek van Pere Gilbert > >> Dat dit voor het oog vd camera gebeurt wijst op onproffesionalisme, de > >> wijze waarop doet denken aan kleuters. > >> De opstelling van onze veiligheidsagenten doet vermoeden dat ze niet > >> het minste verstand hebben van zulke zaken. De Amerikanen daareentegen > >> stonden bijna perfect opgesteld en konden op bijna elke denkbare > >> situatie reageren. Onze mensen stonden alle drie met hun aangezicht > >> naar een agent en hadden totaal geen overzicht over de situatie. > >> Dit is jezelf belachelijk maken in de hoogste graad. Als je dan ook nog > >> kijkt naar de mogelijke atletische capaciteiten vd agenten dan vraag ik > >> me af; > > "Atletische capaciteiten" betekent in België dat ze goed kunnen lopen. > Was dat ergens voor nodig, misschien? > > >> Waar zijn ze hier in godsnaam toch mee bezig. > >> > >"you are in belgium (my dear)" ;-) > > > > If it is Thursday, this must be ... By the way, what is the capital of > Zaventem? > Must be "Zzzz..t" ;-) WN. |
lesjkasjki <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > > Op een dag na post ik hier nu precies 2 weken .... En nu al zowat vierhonderd compleet nutteloze berichten. Zei jij niet dat je één van die mensen was die werkte om anderen te laten profiteren van jouw zweet? Ik vraag me af wanneer dat dan wel mag zijn. |
boutros gali gebruikte zijn klavier om te schrijven :
> lesjkasjki <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > >> >> Op een dag na post ik hier nu precies 2 weken .... > > > En nu al zowat vierhonderd compleet nutteloze berichten. > Zei jij niet dat je één van die mensen was die werkte om anderen te laten > profiteren van jouw zweet? > Ik vraag me af wanneer dat dan wel mag zijn. als ik werk, wat van sommigen hun hele leven lang niet kan gezegd worden -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
news:[email protected]: > boutros gali gebruikte zijn klavier om te schrijven : >> lesjkasjki <[email protected]> wrote in >> news:[email protected]: >> >>> >>> Op een dag na post ik hier nu precies 2 weken .... >> >> >> En nu al zowat vierhonderd compleet nutteloze berichten. >> Zei jij niet dat je één van die mensen was die werkte om anderen te >> laten profiteren van jouw zweet? >> Ik vraag me af wanneer dat dan wel mag zijn. > > als ik werk, wat van sommigen hun hele leven lang niet kan gezegd > worden > Ha, nu begrijp ik het: "als", voorwaardelijke wijs dus. |
boutros gali schreef op 10/02/2005 :
> lesjkasjki <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > >> boutros gali gebruikte zijn klavier om te schrijven : >>> lesjkasjki <[email protected]> wrote in >>> news:[email protected]: >>> >>>> >>>> Op een dag na post ik hier nu precies 2 weken .... >>> >>> >>> En nu al zowat vierhonderd compleet nutteloze berichten. >>> Zei jij niet dat je één van die mensen was die werkte om anderen te >>> laten profiteren van jouw zweet? >>> Ik vraag me af wanneer dat dan wel mag zijn. >> >> als ik werk, wat van sommigen hun hele leven lang niet kan gezegd >> worden >> > > Ha, nu begrijp ik het: "als", voorwaardelijke wijs dus. Waarschijnlijk "nooit" in jou geval -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
news:[email protected]: >>> als ik werk, wat van sommigen hun hele leven lang niet kan gezegd >>> worden >>> >> >> Ha, nu begrijp ik het: "als", voorwaardelijke wijs dus. > > Waarschijnlijk "nooit" in jou geval > Natuurlijk niet, snotjong, ik ben al een eeuwigheid zelfstandig en van het moment dat ik 's ochtends het slaapkamergordijn opentrek zit mijn dag erop. |
boutros gali was zeer hard aan het denken :
> lesjkasjki <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > > >>>> als ik werk, wat van sommigen hun hele leven lang niet kan gezegd >>>> worden >>>> >>> >>> Ha, nu begrijp ik het: "als", voorwaardelijke wijs dus. >> >> Waarschijnlijk "nooit" in jou geval >> > > Natuurlijk niet, snotjong, ik ben al een eeuwigheid zelfstandig en van het > moment dat ik 's ochtends het slaapkamergordijn opentrek zit mijn dag erop. Snotjong? Gij gaat er blijkbaar vanuit dat er een snotter tegenover u zit. Hebde voor de staat gewerkt? Anders zal het wel een linke zelfstandige activiteit zijn geweest dat ge nu de gordijnen alleen maar moet opentrekken om uwen dag er op te hebben zitten. -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be