![]() |
Aan tafel!
[size=7]
[/size][size=2] Knack laat DEZE WEEK heel wat anders horen dan de VRT! Wie beweert dat er niks aan de hand is in dit land? Je kan de 'Knack' moeilijk een rioolblaadje noemen. Geef toe dat het zelfs bij het aantreden van Paars nog ondenkbaar was dat zoiets kon gescheven en gedrukt worden. Vandaag gaat er echter geen dag meer voorbij of het is wel ergens prijs! Wie dus nog altijd volhoudt dat er in Belgique geen vuiltje aan de lucht is moet dringend naar de psychiater! [/size][font=Arial][size=2] [/size][/font][size=6] Citaat:
[/size] |
Nog een veelzeggend commentaarstuk van VANDAAG:
Citaat:
|
"België barst" !! Hoe lang nog?
|
Hier, nog iets dat zorgvuldig uit onze 'Vlaamse' media werd gehouden.
Citaat:
|
|
Citaat:
|
|
Citaat:
- de stoute stunt van steve - Elio met Didier op de schoot - Filip de Taaie doet het weer (deel 44) - de biechtgeheimen van Guy en Freya - de verloving van Hugo en Gerolf - Bert is terug van weggeweest - Bert is terug weg - de verloren zakdoek van Bert - Filip de Taaie doet het weer (deel 45) België barst niet. België ligt in 175 stukjes aan diggelen: er is niets meer te barsten, het moet gewoon opgeruimd worden. |
Ik heb wel het gevoel dat we in een stroomversnelling geraakt zijn, vinden jullie het ook niet?
|
Citaat:
Dat werd mij althans toegefluisterd door een Groot Filosoof en Denker. |
:rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaanderen barst! |
Citaat:
Net zoals het Vlaams-nationalisme is uitgestorven. Daarom dat er over bijna niks anders meer gesproken wordt dan over het einde van België. Zelfs de Walen tellen hun centen! :rofl: |
Citaat:
van 'la Belgique �* papa" Mss is BHV wel het ultieme wapen, om naar een definitieve "splitsing" te gaan, en dan bedoel ik niet de kieskring hé |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be