![]() |
Wij willen geen moslim staat. Nu niet en nooit niet !
Quote: Maroc_21 schreef:
De Islam blijft onveranderd..Ook de komende eeuw, millennium en veel later zal de Islam nog steeds dezelfde God, dezelfde profeet, dezelfde Boek kennen...Alleen de kritiek zal anders worden? Misschien zal de kritiek in de toekomst uit "zwart" Afrika komen gericht tegen het Islamitisch Europa! **************************************** Ik word een beetje misselijk van jouw post Maroc_21. Ik heb moeite om netjes te blijven. De waarheid mijn beste jongen is, dat jouw waarheid stinkt, en heel veel Nederlanders al ziek zijn, of bezig zijn ziek worden van de vieze Islam lucht. Laat ik het je in duidelijk Nederlands zeggen boy, wij willen geen moslim staat. Nu niet, niet over 20 jaar, en nooit niet. Zolang Moslims denken dat de islam de waarheid is, en dat er pas vrede op aarde zal komen als de gehele wereld denkt dat islam de waarheid is, zullen wij moeilijk tot elkaar komen. De Islam is het meest gevaarlijke, het meest enge geloof dat er bestaat, en gelukkig gaan er steeds meer Hollandse ogen open. Wij worden wakker Marocje…. Gelukkig maar…. Gelukkig begrijpen steeds meer Nederlanders dat als we nu niet ingrijpen we inderdaad straks ons land kwijt zijn aan moslims. Aan islamitische mensen die we gastvrij hebben binnen gehaald, die we geknuffeld en geaaid hebben, maar die nu de hand bijten die ze gevoed heeft. Maar schat, laat ik je dit vertellen, Nederlanders mogen erg tolerant zijn, maar eens is de grens van onze tolerantie bereikt. Wij houden namelijk van ons tolerante kikkerland, vergeet dat nooit, onderschat ons niet. En wij houden van onze vrijheid en wij zullen ons Vaderland en onze vrijheid met hand en tand verdedigen. Vrees niet of beter, vrees wel, want dit gebeurd. Wij radicaliseren. Zeker weten. Wij leren haten marocje. We moeten wel als we willen overleven. De tijd dat wij jullie knuffelde en aaide en medelijden hadden en jullie zielig en interessant vonden is voorbij. De ware aard van Moslims is namelijk zichtbaar geworden. We zien de wolven met ontblote tanden kwijlend tussen de schapen lopen, en nu is het onze heilige plicht de schapen te beschermen. Denk niet dat we softies zijn. We kunnen net zo hard zijn als de gewetenloze moslims. Net zo hard als de middeleeuwse bloedvergietende moslims. We zullen wel moeten als we willen overleven. De tijd is nu…. Je ziet het al gebeuren. Zelf de regering gaat voor harde maatregels. En mijn zegen hebben ze. Ze mogen nog strenger optreden. Als je niks verkeerds doet, als je je houd aan onze regels heb je niks te vrezen. En hoe radicaler moslims worden, hoe harder wij terug zullen bijten. Hoe vaker moslims aanslagen zullen plegen, hoe sneller wij moslims zullen transporteren naar het rif gebergte waar ze oorspronkelijk vandaan komen. Het wordt straks zo erg dat je straks alleen nog in Nederland mag blijven als je openlijk de islam afzweert en je openlijk verkondigd dat je vanaf nu geen Marokkaan, Turk, (what ever) bent maar Nederlander.. Dan pas kan je blijven. Je mag blijven als je zweert dat je onze normen en waarden zal aanvaarden en zal beschermen. Maar…. Als je vind dat de moslimvrouw niet over straat kan lopen zolang er sexshops en honden zijn en er meisjes in korte rokken lopen, en dat die aanblik een inbreuk is op je Ramadan, dan zal je met zachte of met harde hand terug gevoerd worden naar een islamitisch paradijs zoals Verrewegestan of SA, en daar mag je dan je geloof in alle rust beleven. Dit is een waarschuwing jongen. Zeg het voort. Vertel het je radicale vriendjes. Je hebt nog tijd om je te bezinnen. Het is nog niet te laat. Wat wil je… Hier blijven en een goede Nederlander worden ? Je houden aan onze waarden en normen?? Ik vind het best. Zo niet!!!!! Dan zeg ik bye bye marocje….. Oke… Ik hoor het wel. Als je een keus gemaakt hebt dan kunnen we rustig praten over de Islam en wat er allemaal mis mee is. Ten slotte kan jij er ook niks aan doen dat je geboren bent in een moslim gezin. Quote: ...Later...veel later...De Islam is dezelfde gebleven..nog steeds dezelfde God, dezelfde profeet, hetzelfde Boek enz... Ja, dat is inderdaad het probleem. De islam is het zelfde gebleven. De maangod wordt nog steeds 5 keer per dag aanbeden, en de misdadige profeet nog steeds vereerd. Het boek staat nog steeds vol met haat tegen joden en ongelovigen, en de Moslims zijn nog steeds even blind en onderontwikkeld als 1600 jaar geleden. Jammer…. Quote: Alleen de kritiek tegen de Islam is veranderd...dit keer kan men niet begrijpen hoe een vrouw een hoofddoek kan dragen..hoe een Moslim man kan toestemmen dat zijn vrouw niet hoeft te werken..hoe een man trouw blijft aan zijn vrouw en niet vreem mag gaan.. De stupidity…. Hoe een moslim man kan toestemmen dat zijn vrouw niet hoeft te werken……..Jonge jonge….Als een Hollandse vrouw niet wil werken, dan doet ze dat niet. Daar heeft ze geen toestemming van haar man voor nodig. En wie heeft je verteld dat alle Nederlandse mannen vreemd gaan. Open je ogen zoon…. Nederlandse mannen zijn geen Arabieren die opgewonden raken van een plukje haar of een blote enkel. Nederlandse mannen kunnen zich beheersen. Daar kunnen jullie veel van leren. Quote: Nu begrijpen ze niet hoe je uit liefdadigheid je eigen geld weg geeft.. Waar was jij toen er pas geleden een actie op TV was.. Giro 555. Sliep je, of heb je 5 euro gestort op een islamitische liefdadigheids giro nummer. Al de godeloze Nederlanders hebben 160 miljoen gestort op 555 broeder.. Ga je schamen....... Jullie weten niet wat liefdadigheid is jongeman.. Je moet nog veel leren. Quote: Ze begrijpen niet waarom je 5 keer per dag moet bidden..Waarom je een maand lang niet mag eten en drinken (overdag)...En helemaal niet hoe een stoere Moslim zijn tranen laat vloeien uit liefde voor God. Ongelovigen huilen alleen als ze geen loterij hebben gewonenn of ze huilen helemaal De tranen schieten me nu in de ogen.. Maar dan van verdriet over zoveel stommiteit. Ik hoop dat jij eens een volwaardig burger van ons land zal worden marocje... Maar ik vrees... met grote vreze... Maar de wonderen zijn de wereld niet uit, en we moeten hoop blijven houden.. Prettig weekend Maroc... Ariel. _________________ Bron: http://dutch.faithfreedom.org/forum/...9c3a62b328a682 |
De haat kan je tussen de zinnen door lezen.
Hoe is het ooit zo ver kunnen komen. Je kan niet stellen dat iemand, zonder reden, zo een houding aan neemt. Het wordt tijd dat er een omwenteling gaat komen, een omwenteling waarin de moslim de westerse waarden leert aanvaarden, zonder echter zijn Godsdienst te verloochenen. Kan hij dat niet, wordt het dan niet tijd om zelf het verstandige besluit te nemen om zijn leven te leiden in landen waar hij wel volgens zijn ideologie kan leven.......... |
Citaat:
Ik zie soms mensen op forums "roepen" dat Moslims de Europese landen willen veroveren en dit ooit daadwerkelijk zal gebeuren bla bla...Ik denk dan bij mezelf:"Verdomme! Was ik maar een Psychiater, dan kon ik in 1 2 3 rijk worden :evil: ." De huidige moslims streven zeker niet naar een Moslim Staat, want dat zou betekenen dat ze geen alcohol mogen drinken, niet meer mogen uitgaan, hun vriendin er niet meer sexy mag bijlopen, etc. Dit gebeurt bij de huidige Moslimgeneratie wel, zodat men best Moslim tussen aanhalingstekens mag zetten. Daarom wenst men ook geen Katholieke Staat of een andere religie. Een godsdienst hoort thuis bij de haard en niet op straat. |
Wel straf. De islam bestaat al 100den jaren. En ook al meer dan 30-40 jaar in ons land en opeens is de Islam slecht en hoor je niets anders meer dat de Islam buiten moet.
|
Citaat:
Toen kwamen hier wel moslims wonen. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alweer zo'n domme topic!
|
over haat ,moslims onder elkaar komen goed overeen hoe komt dat denk je,als we geen moslimstaat willen zullen we eerst eens moeten kijken naar hoe goed wij met elkaar overeen komen,zij hebben nog vrienden onder elkaar en ook hun familie,ze onderhouden hun tradities,zij kennen geen roddels volgens mij ,wij hier autochtonen niet,enkel vrienden uit eigenbelang waarom? zelfs familie maakt onderling ruzie,enkel benijderij en eigenbelang en mekaar de loef afsteken om wat men heeft bestaat hier...en dan maar zeuren dat het slecht gaat maar zelf er iets aan doen door familie en vrienden niet te laten stikken is er teveel aan...wij hier de autochtonen houden onze tradities zelf niet in stand en als het op die manier doorgaat dan krijg je wel een moslimstaat,en weet je wat,op die manier kan het me geen bal schelen dan,want dan verdient men dat...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze slachten elkaar anders probleemloos af. Ze komen wel goed overeen om de gemeenschappelijke vijand te bestrijden. Eigen volk eerst is alleen voor westerlingen verboden weet je. |
Citaat:
Ik wil dit graag uitbreiden met het volgende citaat van Johan Taeldeman uit een artikel over standaard-en tussentaal: [...] Een laatste vaak gehoord 'argument' is dat enige Noord/zuid-taalvariatie in Vlaanderen de deur wagenwijd open zou zetten voor volslagen willekeur en chaos. Zo'n 'ik of de chaos'-standpunt duikt ook verdacht vaak in politiek en ideologische discussies op bij individuen die blijkbaar nog altijd niet (willen) inzien dat enige ruimte voor verscheidenheid juist een garantie vormt voor een bewust middelpuntzoekend streven van(uit) het gezond verstand. Anders gezegd: (taal) despotisme staat precies garant voor een aankomende chaos. (Taeldeman 1992:23) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat ze blijkbaar onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.
En de voorschriften van die godsdienst zijn zodanig dat iemand die zichzelf gelovige noemt zowiezo een terrorist is.Anders is de "gelovige" een hypocriet. |
Citaat:
|
Citaat:
de Islam is wel het perfecte excuus, niet meer niet minder en hoe groter en sterker de fundamentalistische kern ( kern = wel een voorwaarde ) die zich meent te kunnen bedienen van wandaden, hoe meer fundamentalistische extremisten die gek genoeg zijn voor dat geloof te sterven of aanslagen te plegen met de Koran als excuus in hun hand nogmaals, ik weet dat men dit niet erg graag vergelijkt.... er is een periode geweest waarin fundamentele christenen ( kern = Kerk ) net hetzelfde deden dit toont aan, dat er geen wezenlijk verschil is tussen beide boekskes, de inhoud mag wezen wat het is wie zoekt die vindt |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be