Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   buurtslager spreekt zich uit voor unitarisme (https://forum.politics.be/showthread.php?t=29505)

muys 13 februari 2005 11:03

buurtslager spreekt zich uit voor unitarisme

niet zonder enige trots kan ik mededelen dat na tom lanoye ook de slager hier uit de buurt zich uitgesproken heeft voor unitarisme en voor ons vaderland belgie!!!

de belgische beweging wordt steeds groter!! de flamingantische landsverraders zullen verslagen worden voor de avond valt!!

Leve de Koning
Vive le Roi
Lebe der Konig

L UNION FAIT LA FORCE!!!!

Horus 13 februari 2005 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door muys
niet zonder enige trots kan ik mededelen dat na tom lanoye ook de slager hier uit de buurt zich uitgesproken heeft voor unitarisme en voor ons vaderland belgie!!!

de belgische beweging wordt steeds groter!! de flamingantische landsverraders zullen verslagen worden voor de avond valt!!

Leve de Koning
Vive le Roi
Lebe der Konig

Kwestie wat voor slachtafval die kerel allemaal in zijn 'saucissen' draait, om aan zo een standpunt te komen.
Doet mij denken aan die vetsmelter Verkest, die miljoenen verdiende door olie van transformatoren te verwerken in veevoer.

Hij heeft teveel tussen de varkens gezeten :-)

Hans1 13 februari 2005 11:30

U ziet het wel. Langzaam maar zeker overspoelt de golf van waarheid de separatistische de onzin. Het is nog geen tsunami, maar dat kan het wel worden. ;-)

Jan van den Berghe 13 februari 2005 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
U ziet het wel. Langzaam maar zeker overspoelt de golf van waarheid de separatistische de onzin. Het is nog geen tsunami, maar dat kan het wel worden. ;-)

Inderdaad, die tiental leden die dit jaar hun lidgeld aan de BUB betaalden, zijn inderdaad de voorhoede van een enorme "golf". Sidder en beef, de ware belgicisten onder leiding van Hans I le Grand rukken op!

Patriot! 13 februari 2005 13:34

Ja, sidder en beef. Maar dat zal ons niet meer tegenhouden. Daarvoor hebben jullie het Belgische Volk net iets te lang belogen en bedrogen. :x

circe 13 februari 2005 13:35

Citaat:

Leve de Koning
Vive le Roi
Lebe der Konig

Flink van je buurtslager!

Mijn poetsvrouw en tuinier gingen echter niet akkoord : ze verklaarden tevens vegetarier te zijn.

MagereHein 13 februari 2005 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Ja, sidder en beef. Maar dat zal ons niet meer tegenhouden. Daarvoor hebben jullie het Belgische Volk net iets te lang belogen en bedrogen. :x

:rofl:

Jan van den Berghe 13 februari 2005 14:00

Citaat:

Na Comical Ali en Comical Hans, nu ook Comical Bob!

Een Bubbelsmurf kijkt misnoegd op:

Distel 13 februari 2005 14:06

Citaat:

Met "belogen en bedrogen", bedoel je dan dat er bijvoorbeeld enerzijds in een partijprogramma gepleit wordt voor discriminatie van Flamingantische partijen, en anderzijds door de leden van die partij op een politiek forum aan de mensen wordt wijsgemaakt dat ze voor het principe "iedereen gelijk voor de wet" zijn?

Maar bij de volgende verkiezingen dus geen excuses meer als "de media boycotten ons". Tenzij je die "dat zal ons niet meer tegenhouden" natuurlijk op onverwijlde termijn bedoelt.

Raf 13 februari 2005 14:37

Citaat:

Leve de Koning
Vive le Roi
Lebe der Konig

Zo zie je maar dat meer en meer mensen lak hebben aan jullie schismatieke discours. En terecht natuurlijk!

Guderian 13 februari 2005 16:34

Citaat:

"het Belgische volk"... HAHAHAhahahahaha... :lol:

Hans1 13 februari 2005 21:29

Flaminganten zijn kampioenen in het groen lachen. Zielige mensen.

Distel 13 februari 2005 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Flaminganten zijn kampioenen in het groen lachen. Zielige mensen.

De Grote Partijvoorzitter laat zich weer eens van zijn beste kant zien. :lol:

Kim 13 februari 2005 22:23

Ach, ik kan Prof. H. van Goethem geen ongelijk geven wanneer hij zegt dat het vlaams-nationalisme ontsproten is uit frustratie en onwil en daar uiteindelijk nog steeds op gebouwd is...

Maar ja, dat is ook weer waar... De vlaams-nationalisten geloven liever "sieg heil" zeggende partijvoorzitters dan professoren aan de Universiteit.

Koning Pinteman 13 februari 2005 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Ach, ik kan Prof. H. van Goethem geen ongelijk geven wanneer hij zegt dat het vlaams-nationalisme ontsproten is uit frustratie en onwil en daar uiteindelijk nog steeds op gebouwd is...

Maar ja, dat is ook weer waar... De vlaams-nationalisten geloven liever "sieg heil" zeggende partijvoorzitters dan professoren aan de Universiteit.

How, Kim, uitkijken met wat je probeert te doen hier. Als je prof. Van Goethem in een anti-Vlaams kamp probeert te plaatsen ben je volledig fout. Eerder het tegenovergestelde is waar...

Kim 13 februari 2005 23:07

Plaats ik Prof. van Goethem in een anti-vlaams kamp? Helemaal niet!

Enkel het RWF en het FDF zijn anti-vlaams.

Zeggen dat Prof. van Goethem een vlaams-nationalist zou zijn, is ook niet waar en dat weet jij goed genoeg.

Ik bewonder de nuchtere en neutrale aanpak van Prof. van Goethem, maar wat hij zegt is wel waar. Het vlaams-nationalisme is ontsproten toen men enkel een benoeming kon krijgen als men Franstalig was. Sommige Vlamingen wilden toen helemaal geen Frans leren.

Jozef Ostyn 13 februari 2005 23:10

Citaat:

Denkt u af en toe ook nog zelf na? Of beperkt uw bijdrage tot een discussie zich tot het herkauwen van uw cursus?

Kim 13 februari 2005 23:12

En komt u af en toe nog boven met degelijke argumenten of beperkt u zich tot het viseren van Belgicisten?

Jozef Ostyn 13 februari 2005 23:17

Citaat:

En komt u af en toe nog boven met degelijke argumenten of beperkt u zich tot het viseren van Belgicisten?

Wel laat mij u een vraagje suggereren voor uw professor. Hoe verklaart hij dat verschillende prominente Vlaams-nationalisten van huis uit Franstalig waren? Hoe kan dit overeenstemmen met zijn theorie over de ontstaansgrond van het Vlaams-nationalisme?

daiwa 13 februari 2005 23:28

Citaat:

Plaats ik Prof. van Goethem in een anti-vlaams kamp? Helemaal niet!

Enkel het RWF en het FDF zijn anti-vlaams.

Zeggen dat Prof. van Goethem een vlaams-nationalist zou zijn, is ook niet waar en dat weet jij goed genoeg.

Ik bewonder de nuchtere en neutrale aanpak van Prof. van Goethem, maar wat hij zegt is wel waar. Het vlaams-nationalisme is ontsproten toen men enkel een benoeming kon krijgen als men Franstalig was. Sommige Vlamingen wilden toen helemaal geen Frans leren.

Precies of er zijn veel Fransprekenden die ook maar enige moeite doen om het Nederlands te leren. :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be