![]() |
Die niet-Europese vreemdelingen naar Amerika sturen ?
Bush heeft verklaard dat Amerika zijn grenzen wil openzetten voor nieuwe gastarbeiders. Dit zou voor Europa de kans kunnen bieden om de hier verblijvende niet-Europese vreemdelingen aan te moedigen naar Amerika te migreren, zodat wij er ten minste vanaf zijn. Waarom grijpt Europa deze kans niet ?
|
Citaat:
Daar behandelen ze moslims precies zoals jij dat wilt. |
Als Bush dit daadwerkelijk gezegd heeft, lijkt me dit een uitgelezen kans om op een nette manier van een groot aantal laag- of nietgeschoolde uitkeringstrekkers en "cultuurverrijkende" elementen uit voornamelijk de Maghreb, Anatoliƫ en Afrika bezuiden de Sahara af te komen. Bush blij, wij blij, voorgenoemde personen blij, kortom de oplossing. :-)
|
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga maar eens na: waar werden de terroristen van 11 september gerecruteerd? |
lol, ik betwijfel of er veel islamitische doppers van hier geneigd zullen zijn te verhuizen naar Amerika waar de sociale voorzieningen toch een pak lager zijn en na de inauguratierede van Bush lijkt het er niet op dat er daar veel beterschap in zal komen, integendeel: overal moet worden bespaard om de oorlog in Irak te kunnen financieren.
bovendien krijg je als laaggeschoolde migrant een greencard oftewel tijdelijke verblijfsvergunning dus al kan je er een tijdlang wettelijk verblijven, je toekomst in de Verenigde Staten ligt zeker niet definitief vast.. |
Citaat:
De Amerikanen gingen bijv. ook bommen gooien op Belgrado maar de Kosovaren mocht Europa binnenhalen. |
niet echt verstandig van de Vs president zomaar even een hele hoop mensen binnenlaten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wist niet dat gij de woordvoerder bent van elke Europeaan... |
telt dat voor heel Amerika,of enkel voor de verenigde staten van Amerika?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be