![]() |
Zeg het!
Heb jij het psychologisch inzicht om van onderstaande foto af te leiden wat onderstaande persoon mankeert? Ik zou zeggen dat ze aan de xtc zit, maar dat is het niet volgens haar.
![]() |
Borderline
|
druipkut.
|
Citaat:
Ik kan alleszins zien dat er een (zuig-) plek in haar hals zit en dat een stres van haar haar anderskleurig is. Misschien heeft ze te weinig geslapen? En ligt het aan mij of kijken haar ogen niet helemaal dezelfde richting uit? |
Die zuigplek had ik nog niet gezien.:-)
De vraag is inderdaad psycholgish. "Bordeline" lijkt me wel mogelijk. tnx (btw: ze is 25 jaar, en single) |
is het iets met haar kleren? Moeten we uit haar uiterlijk afleiden aan welke psychologische aandoening ze lijdt? Telt de achtergrond mee als argument?
Moet ik in het halsbandje een verwijzing naar zelfmoordneigingen zien? Zwarte kleren -> zwartgalligheid? Fijne wenkbrauwen => geraffineerdheid, muggezifterij? Ik zou gokken op paranoïde schizofrenie, omdat dat nu eenmaal een coole term is. En omdat John Nash het had. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben jij dat? |
stinkfoef?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben jij gyneacoloog? |
Citaat:
leest ze mee? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze liegt. Het is tóch xtc.
|
annvl ik peins dat jij nog een hartig woordje zult hebben met die meid. Ofwel heb je het natuurlijk gevraagd om haar foto op internet te zetten.
|
Hoe zou zij dat nu ooit te weten komen?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be