![]() |
Oorlog tegen Iran en Noord Korea
Naar aanleiding van Bush zijn speech denk ik dat de VS wel van plan zijn om binnen x jaar Iran en Noord-Korea aan te vallen.. Ben benieuwd wat jullie dervan denken...
Persoonlijk denk ik dat USA Iran in 2006-2007 aanvalt, Noord-Korea misschien een jaar of twee later. |
Tja, dat ligt in de handen van N-K en Iran zelf é.
Stop met dergelijke wapens te maken, geef je volk wat te eten en je bent van de VS af. |
lol :)
Het lag in de handen van Saddan ook hoor ;o hij maakte geen dergelijke wapens... |
Citaat:
ALs ze Noord Korea zullen binnenvallen dan zal dat de start zijn van WO III. En wees gerust niet dat ze het niet willen , het zal de bedoeling geweest zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij zitten daar nog serieuse opslagplaatsen verborgen... |
Laat me eens lachen. Ze kunnen al met moeite Irak onder de knoet houden.
|
Citaat:
|
Iran en Noordkorea zouden beter hun eigen bevolking te eten geven , in vooral noordkorea is de situatie schrijnend. de bevolking moet daar tijdens de winter leven van mos en dergelijke in het binnenland , enkel de hoofdstad en belangrijke steden van dat arbeidsparadijs beschikt op elk moment over stroom en water de rest is een andere zaak.
hier de website van N korea http://www.korea-dpr.com/ |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het heel goed dat de US de grootste bezitter is van deze wapens. Ik vind dat zij ervoor moeten zorgen met de Eu dat alle andere landen van de wereld ten eerste geen nieuwe van die wapens nog maakt en ten tweede hun arsenaal afbouwd zodat ze uiteindelijk hun eigen arsenaal ook kunnen vernietigen zoals Bush dat enkele jaren ook al heeft gedaan. Ik ben er wel heel zeker van dat landen als N-K ofzo er niets op tegen hebben om hun wapens spoedig en zonder aarzelen eens uit te proberen. Jij wil daar misschien op wachten...ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
het wordt hoog tijd dat we dan ten strijde trekken tegen de VS, niet ? |
Citaat:
zoiets als die Sovjettanks die hier elk jaar gingen binnenrijden indien we geen kernarsenaal van de VS op ons grondgebied zouden plaatsen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan me vergissen maar die betogingen tegen de Russen... waren die er niet voor de Schone Schijn?... ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be