Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Vlaams Belang : een 'levende partij' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=29611)

AVV 15 februari 2005 16:55

Vlaams Belang : een 'levende partij'

Niet alleen omwille van de opeenvolgende verkiezingsoverwinningen, kan men
zeggen dat het Vlaams Belang een 'levende' partij is.

Wanneer je op dit forum de 'POLITIEKE KALENDER' even naleest, kan men alleen
maar vaststellen dat de grote achterban van de partij keihard werkt, om hun partij bij de mensen uit te dragen en nog groter te maken.
Een achterban, die belangeloos, zonder uitzicht op een lucratief postje (wat een verschil met die brave democratische partijen) hard werkt om de partij ideologie over Vlaanderen uit te dragen.

De POLITIEKE KALENDER op dit forum kan bijna vervangen worden door de
KALENDER VLAAMS BELANG.

Mijn hoedje af voor deze mensen (deze mening zal wel niet unaniem door alle gebruikers van dit forum gedeeld worden zeker ??;-)

Top Dog 15 februari 2005 20:08

Daklozen moeten nu eenmaal een plekje boven hun hoofd vinden hé.

Zoals moraalridders zonder land. ;)

Internaut 16 februari 2005 01:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Top Dog
Daklozen moeten nu eenmaal een plekje boven hun hoofd vinden hé.

Zoals moraalridders zonder land. ;)

wat een belediging en veralgemening.
Het is gekend dat het Vlaams Belang de actiefste en meest gedrevene militanten heeft.

Pietje 16 februari 2005 01:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door separatist
Het is gekend dat het Vlaams Belang de actiefste en meest gedrevene militanten heeft.

Ja, desnoods slaan ze op de mensen die weigeren folders aan te nemen 8)

zorroaster 16 februari 2005 02:00

Citaat:

Inderdaad. Militanten van andere partijen heb ik nog nooit zien dreigen op iemands muil te kloppen als die niet zweeg. Die van het Belang heb ik dat al wel weten doen...

Bobke 16 februari 2005 02:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Inderdaad. Militanten van andere partijen heb ik nog nooit zien dreigen op iemands muil te kloppen als die niet zweeg. Die van het Belang heb ik dat al wel weten doen...

Nee ze vermoorden ze alleen.

Bobke 16 februari 2005 02:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster

Ik heb in elk geval al ee, AMADA militant met een bloedneus de vergadering zien verlaten.
Hij kan natuurlijk ook tegen een deur gelopen zijn.

Najim 16 februari 2005 02:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Ik heb in elk geval al ee, AMADA militant met een bloedneus de vergadering zien verlaten.
Hij kan natuurlijk ook tegen een deur gelopen zijn.

mmm...geweldadig, racistisch, crimineel (veroordeling),...geen wonder dat bij het blok de meestgestelde vraag "Kan ik 'anoniem' lid worden?" is. http://forum.politics.be/showthread.php?t=29523

Wat een walgelijke partij

praha 16 februari 2005 02:29

Citaat:

zeg separasist leg me es uit hoe jullie dat 'levendig' vereenzelvigen met totaal achterhaalde maatschappelijke visies ?

Bobke 16 februari 2005 03:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Najim
mmm...geweldadig, racistisch, crimineel (veroordeling),...geen wonder dat bij het blok de meestgestelde vraag "Kan ik 'anoniem' lid worden?" is. http://forum.politics.be/showthread.php?t=29523

Wat een walgelijke partij

Ik vind AMADA helemaal geen walgelijke partij, ik steunde ze toen zelfs.
Een tiental jaar geleden heb ik zelfs nog eens op ze gestemd voor de gemeenteraadsverkiezing.:lol:
Gewoon als steun omdat ik wat evenwicht in het politieke landschap wel zie zitten. Vrije meningsuiting weet je wel.

de limburgse leeuw 16 februari 2005 03:42

Citaat:

Pfff, ik durf wedden dat kleine partijen als LSP, PVDA, SAP en zelfs de progressieve volksbeweging STA OP militanten hebben die veel actiever zijn dan de doorsnee Vlaams Belangmilitant.
Het VL.Belang heeft zijn succes voornamelijk te danken aan zijn VOLGELINGEN.

kweethetwelenkweethetni 16 februari 2005 07:24

De aanhang van het vlaams belang is inderdaad aktief maar vooral alert.Door alert te zijn kom je ook automatisch tot aktiviteit.BV je gaat naar winkel en ineens zo nen bruine met nen hoofddoek die je duurverdiende centjes afpakt,dat is een reaktie en daarop volgt een aktie.En gezien het dagelijkse leven vol van die reakties zit is men natuurlijk ook dagelijks bezig met de reaktie.En in plaats van te zeggen dat de achterban aktief is of de kalender vol zit en de partij aktief is kun je ook het tegenovergestelde zeggen.De andere partijen hebben meer vrije tijd en de achterban is minder aktief omdat ze het niet nodig vinden iets aan de situatie te doen,zijn te lui of naief.Je kan je neerleggen bij de uitzichtloze situatie of je kan jezelf inzetten en reageren om er al zo iets aan te doen.VB zet zich in voor een beter vlaanderen en zet zich in voor het volk.Dat brengt aktiviteiten met zich mee en dan is het handig deze op de kalender te zetten.De andere partijen hebben geen kalender nodig omdat ze toch niet van plan zijn iets aan de situatie te doen ,zolang zij het maar goed hebben is alles ok.Wij strijden inderdaad belangeloos naar een betere toekomst en een beter vlaanderen.En dat zul je niet krijgen door thuis braaf op je stoel te zitten wachten.

AVV 16 februari 2005 08:44

Het was te verwachten.
Die 1.000.000 racisten en criminelen toch hé.

En toppunt is : als die 1.000.000 zo blijven werken voor de partij, komen er straks
nog héél veel racisten en criminelen bij.

Die komen van alle andere partijen sinds jaren en jaren.

VROEGER WAREN DAT NOG GEEN CRIMINELEN EN RACISTEN. NU WEL.

Ik moet er mee lachen.
Wat een "zure" reacties, op een post, die alleen even zegt zoals het effectief is.

Tot spijt van wie het benijdt.

kweethetwelenkweethetni 16 februari 2005 09:16

dat krijg je dus in een verzuurde maatschappij

Fieseler 16 februari 2005 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV
Het was te verwachten.
Die 1.000.000 racisten en criminelen toch hé.

En toppunt is : als die 1.000.000 zo blijven werken voor de partij, komen er straks
nog héél veel racisten en criminelen bij.

Die komen van alle andere partijen sinds jaren en jaren.

VROEGER WAREN DAT NOG GEEN CRIMINELEN EN RACISTEN. NU WEL.

Ik moet er mee lachen.
Wat een "zure" reacties, op een post, die alleen even zegt zoals het effectief is.

Tot spijt van wie het benijdt.

Wat in deze context ook hilarisch is is het onomstotelijk (;-) helemaal niet want het zijn paarse cijfers) bewijs dat de criminaliteit omgekeerd evenredig is met het aantal VB stemmen.

Ik verklaar mij nader: De statistieken zijn overduidelijk: hoe meer stemmen het Vlaams Belang behaalt bij de verkiezingen hoe meer de criminaliteitscijfers dalen in België (Vlaanderen).

Let op!: EN DIT ZONDER DAT ZE ZELFS MAAR HEBBEN MOGEN DEELNEMEN AAN DE MACHT.

jan hyoens 16 februari 2005 10:15

Ook het feit dat het Vlaams Belang als enige partij een groeiend ledenaantal kent is tekenend voor de wervende kracht die ze kent onder politiek bewuste Vlamingen.
En het feit dat de meerderheid van mandatarissen militeer(t)(de) binnen de Vlaamse Beweging is ook uniek en maakt dat onze militanten de nodige appreciatie krijgen.

AVV 16 februari 2005 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Ook het feit dat het Vlaams Belang als enige partij een groeiend ledenaantal kent is tekenend voor de wervende kracht die ze kent onder politiek bewuste Vlamingen.
En het feit dat de meerderheid van mandatarissen militeer(t)(de) binnen de Vlaamse Beweging is ook uniek en maakt dat onze militanten de nodige appreciatie krijgen.

idd jan

DE WAARHEID HEEFT ZIJN RECHTEN ;-)

Tegendradigaard 16 februari 2005 11:56

en het koningshuis en de Bub zijn een "Bevende" partij

de Vexille 16 februari 2005 12:10

Het meest hilarische dat ik mocht lezen de jongste weken, was het VB-gazetje dat ik in mijn brievenbus mocht vinden. (je moet het ze nageven, ze produceren bijzonder veel drukwerk, in tegenstelling tot de andere partijen) Voorwaar, in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen wordt bij ons een afdeling van het VB opgericht... Foto: Vlaamse pensenkermis met een ruim assortiment gefrustreerde overlopers, maar alla... En dan de intenties van de initiatiefnemers.

En dan zou je verwachten dat er een aantal positieve beleidspunten naar voor worden geschoven; je weet wel, in de zin van : "wij willen dit of dat realiseren etc..." Maar niks van dat alles, enkel een zielige poging om "iets" aan te klagen. Maar wat precies? Wat? In een dorp waar men de afgelopen 10 jaar geen enkele allochtoon over de markt heeft zien lopen? Tjsa, dat wordt ook in dat gazetje met zoveel woorden gezegd... "Onze gemeente kent weliswaar geen allochtonenprobleem, etc..." Die weliswaar vond ik vooral goddelijk. Dan wijzen op het feit dat er twee jaar geleden toch een paar inbraken zijn geweest. Tja, d�*t was natuurlijk groot nieuws en onverminderd de schuld van... tiens, er zijn geen allochtonen, shit ! 't Is de schuld van het zetelende bestuur! Ja, dat k�*n bijna niet anders... En zo gaat die slappe jeremiade maar door. En dat voor mensen die ik al jaren zie meedoen in de plaatselijke politiek. Gewoon een beschamende vertoning.

Het is gewoonweg zielig om aan te zien dat het VB in een heel gazetje, speciaal gemaakt voor het dorp waar ik woon (enfin, een fusie van een aantal dorpen) er niet in slaagt om ook maar één beleidspunt te formuleren. Om ook maar één relevante intentie naar voor te schuiven. Enkel probeert om de gebruikelijk zuurspuiterij te slijten binnen en gemeenschap waar die kant noch wal raakt. Worden die gazetjes ergens centraal geschreven en mag er enkel een "zoek en vervang" gedaan worden van een aantal namen? Of hoe zit dat precies???

Ik ben alvast benieuwd of het clubje marginalen dat zich aan dit nobele initatief heeft gewaagd het deze keer beter zal doen dan voorheen, want toen was het alvast "gene vetten" (in tegenstelling tot de pensen van de betrokkenen).

jan hyoens 16 februari 2005 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
Het meest hilarische dat ik mocht lezen de jongste weken, was het VB-gazetje dat ik in mijn brievenbus mocht vinden. (je moet het ze nageven, ze produceren bijzonder veel drukwerk, in tegenstelling tot de andere partijen) Voorwaar, in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen wordt bij ons een afdeling van het VB opgericht... Foto: Vlaamse pensenkermis met een ruim assortiment gefrustreerde overlopers, maar alla... En dan de intenties van de initiatiefnemers.

En dan zou je verwachten dat er een aantal positieve beleidspunten naar voor worden geschoven; je weet wel, in de zin van : "wij willen dit of dat realiseren etc..." Maar niks van dat alles, enkel een zielige poging om "iets" aan te klagen. Maar wat precies? Wat? In een dorp waar men de afgelopen 10 jaar geen enkele allochtoon over de markt heeft zien lopen? Tjsa, dat wordt ook in dat gazetje met zoveel woorden gezegd... "Onze gemeente kent weliswaar geen allochtonenprobleem, etc..." Die weliswaar vond ik vooral goddelijk. Dan wijzen op het feit dat er twee jaar geleden toch een paar inbraken zijn geweest. Tja, d�*t was natuurlijk groot nieuws en onverminderd de schuld van... tiens, er zijn geen allochtonen, shit ! 't Is de schuld van het zetelende bestuur! Ja, dat k�*n bijna niet anders... En zo gaat die slappe jeremiade maar door. En dat voor mensen die ik al jaren zie meedoen in de plaatselijke politiek. Gewoon een beschamende vertoning.

Het is gewoonweg zielig om aan te zien dat het VB in een heel gazetje, speciaal gemaakt voor het dorp waar ik woon (enfin, een fusie van een aantal dorpen) er niet in slaagt om ook maar één beleidspunt te formuleren. Om ook maar één relevante intentie naar voor te schuiven. Enkel probeert om de gebruikelijk zuurspuiterij te slijten binnen en gemeenschap waar die kant noch wal raakt. Worden die gazetjes ergens centraal geschreven en mag er enkel een "zoek en vervang" gedaan worden van een aantal namen? Of hoe zit dat precies???

Ik ben alvast benieuwd of het clubje marginalen dat zich aan dit nobele initatief heeft gewaagd het deze keer beter zal doen dan voorheen, want toen was het alvast "gene vetten" (in tegenstelling tot de pensen van de betrokkenen).

dat noemen ze nu "dorpsmentaliteit" zie!8)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be