![]() |
6 maart Linkebeek: FDF-betoging!!!!
Op zondag 6 maart organiseert het anti-Vlaamse FDF een grote betoging in de Vlaamse faciliteitengemeente Linkebeek. De franskilkonse mandatarissen uit de Vlaamse Rand rond Brussel roepen ook op. Zij willen de "anschluss" van enkele Vlaamse gemeenten bij Brussel... Een provocatie die doet denken aan de "retour �* Liége"-acties van de Action Fouronnaise eind de jaren '70 - begin de jaren '80. (de knokploeg van de gewezen burgemeester van Voeren José Happart, nu Waals PS-minister) Toen reageerden de Vlaamse actiegroepen met felle tegenbetogingen, de zogenaamde "Voerwandelingen".
Blijft de Vlaamse beweging nu lijdzaam toekijken?? Strijdmeetings zijn goed om de militanten op te warmen, hier is een echte tegenbetoging op zijn plaats! Toegelaten of niet. Franskiljons buiten! Linkebeek is en blijft Vlaams VVB, Voorpost, TAK....AKTIE!! ![]() |
Dit is een echte provocatie voor de Vlamingen.
Op de website van Voorpost wordt al een heuse tegenbetoging aangekondigd en daar ga ik zeker en vast naartoe ! Franskiljons BUITEN !!! |
Citaat:
:rofl: :rofl: |
Citaat:
|
Nee, waarom?
Is het niet waar wat ik zeg misschien? Gabbers zijn vrij makkelijk te herkennen aan hun spannende broekjes met air maxjes... 8) |
Citaat:
|
Citaat:
Tssssss, wat willen die bubbers toch |
Heel mooi. Organiseer uw revoluties in 't vervolg best wel binnenskamers
Tenzij het tegen FDF is natuurlijk. |
Citaat:
|
waar zijn ditmaal de scherpe veroordelingen van de BUB??? ik dacht dat jullie ook tegen het fdf waren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(1) Ik zie geen gabber(s). (2) Er is maar 1 persoon met een paar Nike Air Max. |
FDF is een partij van smerige landverraders die de communautaire probleempjes opblazen en het volk tegen elkaar probeert op te zetten.
|
Citaat:
|
Ik heb geen enkel respect voor on-Belgische partijen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be