Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   6 maart Linkebeek: FDF-betoging!!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=29631)

johan 15 februari 2005 21:45

6 maart Linkebeek: FDF-betoging!!!!

Op zondag 6 maart organiseert het anti-Vlaamse FDF een grote betoging in de Vlaamse faciliteitengemeente Linkebeek. De franskilkonse mandatarissen uit de Vlaamse Rand rond Brussel roepen ook op. Zij willen de "anschluss" van enkele Vlaamse gemeenten bij Brussel... Een provocatie die doet denken aan de "retour �* Liége"-acties van de Action Fouronnaise eind de jaren '70 - begin de jaren '80. (de knokploeg van de gewezen burgemeester van Voeren José Happart, nu Waals PS-minister) Toen reageerden de Vlaamse actiegroepen met felle tegenbetogingen, de zogenaamde "Voerwandelingen".

Blijft de Vlaamse beweging nu lijdzaam toekijken??
Strijdmeetings zijn goed om de militanten op te warmen, hier is een echte tegenbetoging op zijn plaats!
Toegelaten of niet.
Franskiljons buiten!
Linkebeek is en blijft Vlaams

VVB, Voorpost, TAK....AKTIE!!

Sinterklaars 15 februari 2005 22:02

Dit is een echte provocatie voor de Vlamingen.
Op de website van Voorpost wordt al een heuse tegenbetoging aangekondigd en daar ga ik zeker en vast naartoe !
Franskiljons BUITEN !!!

Kim 15 februari 2005 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johan

Leve de gabbers met de air maxen!

:rofl: :rofl:

johan 15 februari 2005 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim

Heeft u zich van topic vergist???

Kim 15 februari 2005 23:17

Nee, waarom?

Is het niet waar wat ik zeg misschien? Gabbers zijn vrij makkelijk te herkennen aan hun spannende broekjes met air maxjes... 8)

Dorian 16 februari 2005 01:23

Citaat:

Nee, waarom?

Is het niet waar wat ik zeg misschien? Gabbers zijn vrij makkelijk te herkennen aan hun spannende broekjes met air maxjes... 8)

:rofl: Dat zal nog een gelegenheid zijn om de vlaggetjes uit de kast te halen ... Flaminganten willen geen carnaval missen. Een vlag, een Jupiler en zij denken dat zij de revolutie hebben gedaan.8)

Horus 16 februari 2005 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dorian
.....een Jupiler....

En dan klagen dat wij de walen niet steunen, wij helpen hun toch mee, aangezien Jupiler van Jupille (Wallonië) komt.

Tssssss, wat willen die bubbers toch

Patriot! 16 februari 2005 08:12

Heel mooi. Organiseer uw revoluties in 't vervolg best wel binnenskamers

Tenzij het tegen FDF is natuurlijk.

Dorian 16 februari 2005 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Horus
En dan klagen dat wij de walen niet steunen, wij helpen hun toch mee, aangezien Jupiler van Jupille (Wallonië) komt.

Tssssss, wat willen die bubbers toch

Jullie zijn dan misschien nuttig voor iets (ik had lang gezocht maar niets gevonden. En nu ...).

muys 16 februari 2005 11:31

waar zijn ditmaal de scherpe veroordelingen van de BUB??? ik dacht dat jullie ook tegen het fdf waren

Everytime 16 februari 2005 12:27

Citaat:

:rofl: Dat zal nog een gelegenheid zijn om de vlaggetjes uit de kast te halen ... Flaminganten willen geen carnaval missen. Een vlag, een Jupiler en zij denken dat zij de revolutie hebben gedaan.8)

Laat ze maar doen! Faut bien que bébé s'amuse!8)

Dorian 16 februari 2005 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door muys
waar zijn ditmaal de scherpe veroordelingen van de BUB??? ik dacht dat jullie ook tegen het fdf waren

Wie heeft gezegd dat ik lid van de BUB was ?

muys 16 februari 2005 13:16

Citaat:

Wie heeft gezegd dat ik lid van de BUB was ?

had ik het dan tegen u? ik praatte gewoon in het algemeen

Vlaams-nationalist 16 februari 2005 14:15

Citaat:

Als je toch iets onnuttigs wil zeggen doe dat dan, maar lieg niet. Je hebt het over 'gabberS' en 'air maxEN'.

(1) Ik zie geen gabber(s).
(2) Er is maar 1 persoon met een paar Nike Air Max.

Patriot! 16 februari 2005 15:17

FDF is een partij van smerige landverraders die de communautaire probleempjes opblazen en het volk tegen elkaar probeert op te zetten.

Everytime 16 februari 2005 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
FDF is een partij van smerige landverraders die de communautaire probleempjes opblazen en het volk tegen elkaar probeert op te zetten.

Je vergeet blijkbaar dat MR-leden ook aan die betoging deelnemen en dat de andere democratische Franstalige partijen ook voor de uitbreiding van het Brussels Gewest zijn.

Patriot! 16 februari 2005 15:21

Ik heb geen enkel respect voor on-Belgische partijen.

Vlaanderen Boven 16 februari 2005 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime

blie bloe bla

Vlaams-nationalist 16 februari 2005 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Ik heb geen enkel respect voor on-Belgische partijen.

Daar zijn we des te blijer mee. Dat is verleden tijd, toen waren de partijen Belgisch. Nu, gelukkig, niet meer. Nog maar eens het bewijs dat u in het verleden leeft en niet wij vlaams-nationalisten. Want dat is namelijk een verwijt dat we van jullie 'partij' vaak naar het hoofd gesmeten krijgen. Niet dus. :roll:

instromaniac 16 februari 2005 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime

Het is wel FDF die die betoging organiseert. C'est qui le bébé?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be