![]() |
cd&v eist ontslag flahaut
CD&V eist het ontslag van minister van Defensiewo 16/02/05 - CD&V vraagt het ontslag van minister van Defensie André Flahaut (PS). Volgens de federale oppositiepartij is Flahaut verantwoordelijk voor de "schrijnende wantoestanden" in het militair hospitaal.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Minister Flahaut spreekt dat tegen en zegt dat het brandwondencentrum al bij al goed draait. Flahaut haalde ook zwaar uit naar enkele chirurgen die uit het brandwondencentrum zijn vertrokken na een aanslepend conflict met het omstreden diensthoofd Jean Pirson. het wordt inderdaad tijd dat ze die rakker op zijn pensioen sturen.... |
Dat men Flahaut nog niet eerder in vraag heeft gesteld.
|
Citaat:
|
Flahaut moet weg. Heel die regering moet weg.
|
Ze hebben gelijk, wat ik vorige week in de Knack laas hierover, niet te doen seg.
|
ik denk dat men dat ontslag al een stuk of 100x geeist heeft , volgens mij moet flahaut ofwel veel weten ofwel veel machtige vrienden hebben ...
|
Citaat:
|
Flahaut kent de PS-statuten als geen ander. Bovendien heeft hij vele jaren de studiedienst van de partij geleid en de interne controle-organen voorgezeten. Die man gijzelt de hele PS-partijtop en is daarom de enige dinosaurus die nog is aangebleven, terwijl de jongere garde (Demotte, Arena) overal de plaats innam van mannen als Eerdekens.
|
![]() Het zal in ieder geval niet liggen aan zijn X-factor of babe-gehalte..... . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie zei ook weer dat Flahaut na de 18 daagse veldtocht, het slechtste was dat het belgisch leger ooit was overkomen ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou die al Nederlands kennen Flahaut.... ?
|
Citaat:
|
Citaat:
"hooi strooi !" "hooi strooi !" "hooi strooi !" 8O |
Citaat:
Als Vlamingen een franstalige onbekwaam vinden, vinden de franstaligen steeds dat dit is omdat hij franstalig is. Hoe is het toch mogelijk dat jullie onbekwaamheid (of kan je me een drietal possitieve verwezenlijkingen opnoemen?) van dit heerschap blijven bedekken met dit nepargument? |
Citaat:
2. de wantoestanden binnen het korps bij buitenlandse "missies" 3. de compensaties gaan meestal naar waalse bedrijven Dat zijn ernstiger zaken dan enkel tweetalig frans-waals te zijn ! "De sveer is goe in de kantien" is niet voldoende :lol: |
Uiteindelijk werd de bestelling toegekend aan de Frans-Waalse groep Thales die, met een haar verschil, het pleit won van het Vlaamse OIP en de Oostenrijkse Pandur-constructeur Steyr. Van de 55 procent compensaties die Thales biedt, zou 85 tot 95 procent naar Wallonië gaan, terwijl Vlaanderen het zou moeten stellen met een schamele 4 tot 14 procent.
Die cijfers zijn niet uit de lucht geplukt, maar zouden volgens Gazet van Antwerpen van vorige dinsdag en De Tijd, deze laatse is toch een ernstige krant !, zwart op wit vermeld staan in een nota aan de ministerraad ! Als dat geen reden is om zijn ontslag te eisen ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be