![]() |
Dewinter naar Denemarken
Dewinter gaat naar Denemarken. Hij wil daar naar eigen zeggen nazien hoe een extreem rechtse partij vanuit de oppositie een rechts beleid kan ondersteunen nadat op voorhand afspraken zijn gemaakt.
Dat is taal die realistisch is. Dat is taal die ik begrijp. In Denemarken heeft men een liberale partij, die samen met een conservatieve partij de regering vormt, en nu recent de verkiezingen heeft gewonnen. Deze regering wordt gesteund door een extreem rechtse partij die echter aan het beleid niet deelneemt doch wel het minderheidskabinet ondersteunt, mits afspraken. Dit model lijkt mij perfect verdedigbaar. Er is geen enkele know how en evenmin belangstelling vanwege het Blok om bestuursverantwoordelijkheid op te nemen. Bovendien wil de harde kern toch niet mee regeren uit vrees om enige smet te moeten krijgen op de zuiverheid der gedachten... Eeveneens dient betreurd dat de VLD in de persoon Verhofstadt geen liberale meer partij meer is. Keulen daarentegen heeft goede initiatieven genomen. En laat aan de bekwame mensen de andere zaken over zoals pensioenen, werkgelegenheid, sociale zekerheid en dies meer. |
Mja, zo blijven we met het probleem dat zo'n partij niet aansprakelijk gesteld worden voor het gevoerde beleid. Ik wil het VB een volwaardige kans geven om te tonen dat ze even onbetrouwbaar en corrupt is als de andere partijen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geef toe, een flauw grapje, maar we moeten al es kunnen lachen, n'est-ce pas? |
Citaat:
Laat me niet lachen,Johan Vande Lanotte vandeweek toevallig gezien op de zevende dag?Nou, kwam daar dan iets nuttigs uit?Dat weet men uit de kluiten gewassen achterwerk ook wel dat we nieuwe produkten moeten ontwikkelen om de werkgelegenheid aan te zwengelen.Het moet voor de werkgever ook nog winstgevend zijn hé om van de ontwikkeling over te gaan in produktie!!Werkgevers worden hier,net zoals de werknemer, compleet leeggemolken. En ze zeiden bij de zevende dag nogwel dat hij iets belangrijks te vertellen had en dat hij zondags niet gemakkelijk te strikken was voor een praatprogramma.Nou,dat hij dan maar op het strand was gaan liggen.............Sorry dat ik het moet zeggen. |
't was te veel wind om de zondag op het strand te gaan liggen he..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is in Denemarken niet de oorsprong van de Lego-blokken te vinden ? Dan kan dit als een culturele uitstap gelden. :-)
|
FlipperDeWieter zal een opfrissing nodig hebben van zijn ideeën.
Wetenschappelijk onderzoek bracht onlangs de bron aan het licht van het VB-gedachtengoed. Als je teveel scheten ophoudt, dan stijgen die door je lijf naar je hersenen en daar krijg je strontideeën van! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht effe dat ge met WC bedoelde Wallon Canaille...
en ik denk dan niet aan iemand hier op het forum.. echt waar niet.. |
De bedoeling van dat bezoek... legoland bezoeken natuurlijk...
Met blokskes kunde de knapste dingen bouwen he... |
Ik gok op de kleine zeemeermin... ;-)
|
wijvezot wijvezot wijvezot...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be