![]() |
Wanneer had je het meeste zelfmedelijden?
1. Waarom was dat?
2. Wanneer was dat? 3. Wat heb je gedaan om er overheen te raken? 4. Mocht je muziek gedraait hebben, welke was dat? Gaat uw gang |
Citaat:
2. Gisteren, vandaag en morgen. 3. Ik probeer de flaminganten van hun waanzin te overtuigen. 4. De brabançonne |
Citaat:
|
Tot nu toe heb ik nog geen zelfmedelijden gehad, optimist tot in mijn kist zeg maar.;-)
|
Wat is zelfmedelijden ?
|
Waneer ik mij probeer in te beelden dat ik een vlaams belanger ben.
|
Wanneer ik racisten probeer te overtuigen van hun ongelijk.
|
Wanneer ik het aantal pagina's van mijn voorlopige versie van mijn eindwerk tel. :(
|
Citaat:
Waar gaat het over? |
Citaat:
|
Citaat:
zelfmedelijden bwah ik weet niet wat je daar exact mee bedoelt. Ik kan je wel zeggen wanneer ik voort laatst zwaar verdrietig was. Mag dat ook? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is niet hetzelfde...toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel dat ik ook wel medelijden heb met racisten. En vlaams behangers. |
Wanneer ik aan het graf sta van iemand die is heel graag gezien heb.
|
1. Waarom was dat?
Toen mijn lief het uitmaakte. Ik maakte mezelf wijs dat ik ldvd had, maar eiegelijk had ik gewoon medelijden met mezelf omdat ik mijn zin (haar) niet kreeg. 2. Wanneer was dat? 15 jaar geleden. Inmiddels ben ik 12 jaar gelukkig getrouwd met iemand anders, dank u. 3. Wat heb je gedaan om er overheen te raken? Proberen te beseffen dat het niks meer dan zelfmedelijden was en dat het zielig was daarvan wakker te liggen. Want dat de simpele reden was dat we gewoon niet compatibel waren. 4. Mocht je muziek gedraait hebben, welke was dat? I don't care anymore - Phil Collins. Honderden malen en keihard. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be