![]() |
Uitschuiver De Gucht In Congo
Karel De Gucht heeft weer een uitschuiver gedaan in Congo door een interne nota bekend te maken waaruit verkeerdelijk zou moeten blijken dat president Kabila niet de Congolese nationaliteit zou hebben en dat op een moment dat hij Congo bezoekt.
Indien Prins Philippe dit zou gedaan hebben, zou je de Vlaams-nationalisten weer eens luidkeels hebben horen schreeuwen, maar wanneer het een niet-verkozen, doch relatief machtige minister van buitenlandse zaken (machtig op Belgisch niveau althans) is die de stommiteiten begaat, hoor je ze niet. Twee maten en twee gewichten. |
Straks gaat Louis Michel nog bekwaam lijken....
|
In tegenstelling tot prins Filip, kan de kiezer (in zekere mate) beslissen over het al dan niet aanblijven van De Gucht.
|
Ik zal mijn appreciatie voor De Gucht en Verhofstadt-II gepast laten blijken in het stemhokje. De dag dat ik daarvoor de kans krijg wat betreft het voortbestaan van le simple de Laeken word ik monarchist...
|
Arrogantie heeft geen grenzen...
|
Citaat:
Belgiekske is ziekske |
ik dacht dat wat Hans1 betrof, Filip nooit een uitschuiver heeft gemaakt?
Citaat:
Zorroaster slaagt bovendien ook de nagel op de kop, alhoewel hij de invloed van de kiezer in ons particratisch systeem ook overschat |
Who the fuck is he ?????
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gaat ge VB stemmen? Zoniet stemt ge immers toch 'De Gucht' in een of andere vorm. :rofl: Trouwens: moet ik hieruit opmaken dat ge voor de liberalen stemde? Zelfs wanneer 400.000 N-VA stemmers volgende keer niet op De Gucht stemmen, dan forceren ze voor hem slechts het bescheiden verlies(?) van 0 stemmen. Wie weet expliqueert hijzelf zoiets niet als winst. :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht effe dat hij over een bananenschil was uitgegleden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad, 2 maten en 2 gewichten... |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien moet ik een nepprofiel aanmaken en "teleurgesteld liberaal" gaan spelen, misschien maakt dat meer indruk. |
Ik stel voor dat ze hem aan de krokodillen voeren...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be