Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Aparte steden voor moslims en niet-moslims? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=29861)

Wreker 20 februari 2005 22:13

Aparte steden voor moslims en niet-moslims?

Zouden er in Europa naar analogie van aparte fitnesszalen, aparte zwembaden, aparte scholen etc. voor moslims ook niet best ineens aparte steden voor moslims en voor niet-moslims gecreëerd worden?

In de Benelux zou bijvoorbeeld Brussel de enige stad kunnen zijn waar islam toegelaten wordt, in Duitsland zou het Berlijn worden, in Engeland London, in Frankrijk Parijs, etc.

Op deze manier zou de leidende kaste der islamofielen in Europa dicht bij hun knuffeldiertjes kunnen verblijven en omgekeerd, en tegelijkertijd zou de rest van de niet-islamitische bevolking van Europa er geen last meer van hebben.

Het zou een alternatief kunnen zijn voor deportatie en burgeroorlog in Europa.

Jozef Ostyn 20 februari 2005 23:23

Ik ben altijd al tegen ghetto's geweest, en dus ook tegen aparte steden. Veel woorden wil ik daar niet aan vuil maken.

Firestone 20 februari 2005 23:29

Wreker, u produceert voorwaar het éne creatieve voorstel na het andere!

Ik geloof meer en meer dat u en Cynicus ingehuurde provocateurs bent die door hun overdrijvingen het VB helemaal belachelijk moeten maken.

Doe zo voort. Het werkt prima !

big bad wolf 21 februari 2005 02:32

Vlamingen hebben sowieso al de gewoonte om op zoek te gaan naar de meest veilige omgevingen, aangezien die meestal zo ver mogelijk liggen van wijken met een grote concentratie (islamitische) allochtonen, is ghettovorming een soort sociale wetmatigheid geworden: blanken vluchten voor het geweld en de vrijgekomen woningen worden goedkoop verkocht aan een nieuwe lichting allochtonen..

willem1940NLD 21 februari 2005 03:41

De vraagstelling lijkt mij onjuist: moslims staan aan andersdenkenden geen "eigen" steden toe.

PzKw VI Tiger 21 februari 2005 07:38

untermenschen moeten uit de beschaving weggefilterd worden. Daartoe zou bovenstaande maatregel een goede aanzet zijn.

Firestone 21 februari 2005 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PzKw VI Tiger
untermenschen moeten uit de beschaving weggefilterd worden. Daartoe zou bovenstaande maatregel een goede aanzet zijn.

Proficiat ! Met je eerste bijdrage zet je meteen de juiste toon !

Zin om banneling te worden ? Je bent al goed op weg !

Leg eens uit hoe dat wegfilteren precies moet gebeuren ?

Pietje 21 februari 2005 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Proficiat ! Met je eerste bijdrage zet je meteen de juiste toon !

Zin om banneling te worden ? Je bent al goed op weg !

Dat is hij reeds enkele malen geweest. Blijkbaar kickt hij op geband te worden, onze ariër. Hij is hier al een deel vh meubilair , zie je .8)

Wreker 21 februari 2005 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Ik ben altijd al tegen ghetto's geweest, en dus ook tegen aparte steden. Veel woorden wil ik daar niet aan vuil maken.

Nu zijn er ook al islamitische getto's, maar dan verspreid over verschillende steden en het verschijnsel deint steeds maar uit. Voorstel is om al die verschillende getto's in Europa te concentreren in een paar grootsteden die dan eventueel kunnen evolueren naar islamstaten waar de sharia geldt en waar islamofielen volop aan hun trekken kunnen komen.

De niet-moslims, ex-moslims en niet-islamofielen in Europa hoeven dan niet meer door de moslims en hun knuffelaars gestoord te worden.

big bad wolf 21 februari 2005 13:29

met een deftig uitwijzingsbeleid en véél strengere naturalisatienormen zou het probleem zichzelf al deels oplossen..

Lincoln 21 februari 2005 19:35

Beste forumgangers , hebben jullie ooit iemand gezien die in een hysterisch viritueele wereld leeft ? Als er iemand dat zou zijn dan is het de thread starter !

Mitgard 21 februari 2005 20:53

straks herovert men weer stilaan de straten en de wijken.
leiderloos verzet. schijt aan politiek.
schijt aan alles, behalve bloed en bodem.
een zooitje ongeregeld met kloten aan hun lijf.

het worden er steeds meer, laat ze maar doen.

14/88 of whatever.

sinan123 21 februari 2005 21:01

Ze zij eng hè, die moslims?

Tyr de Dietser 21 februari 2005 21:03

Ik zie niet in waarom niet-Dietsers een plaats zouden verdienen in Dietsland. Niet onder de Dietsers en zeker niet alleen op een stukje Dietsland.

Andro 21 februari 2005 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PzKw VI Tiger

Were did i here those folish words again...

sinan123 21 februari 2005 21:10

Citaat:

Ik zie niet in waarom niet-Dietsers een plaats zouden verdienen in Dietsland. Niet onder de Dietsers en zeker niet alleen op een stukje Dietsland.
Ja, alleen heel erg jammer dat Dietsland niet bestaat.
''Wie is Dietsland?'' zou hier een heel toepasselijke vraag zijn.

Raven 22 februari 2005 09:54

Ik stel voor dat als Vlamingen zich niet kunnen aanpassen aan nieuwe realiteiten, ze hun biezen pakken en oprotten uit België

illwill 22 februari 2005 12:31

Hoe zit het ondertussen met dat stadje in frankrijk waar moslims de fransen systematsich buiten terrorisseerden? Daar is men wel heel erg stil over in de mainstreammedia é. Het is dus toegelaten?

Tyr de Dietser 22 februari 2005 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Ik stel voor dat als Vlamingen zich niet kunnen aanpassen aan nieuwe realiteiten, ze hun biezen pakken en oprotten uit België

Ik zie niet in waarom de autochtone bevolking zou moeten weggaan uit hun eigen land (hetgeen jij ongelukkiglijk beschrijft als belgiek).

illwill 23 februari 2005 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven

Onzin, allochtonen die zich niet willen aanpassen moeten dan maar thuisblijven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be