![]() |
Aparte steden voor moslims en niet-moslims?
Zouden er in Europa naar analogie van aparte fitnesszalen, aparte zwembaden, aparte scholen etc. voor moslims ook niet best ineens aparte steden voor moslims en voor niet-moslims gecreëerd worden?
In de Benelux zou bijvoorbeeld Brussel de enige stad kunnen zijn waar islam toegelaten wordt, in Duitsland zou het Berlijn worden, in Engeland London, in Frankrijk Parijs, etc. Op deze manier zou de leidende kaste der islamofielen in Europa dicht bij hun knuffeldiertjes kunnen verblijven en omgekeerd, en tegelijkertijd zou de rest van de niet-islamitische bevolking van Europa er geen last meer van hebben. Het zou een alternatief kunnen zijn voor deportatie en burgeroorlog in Europa. |
Ik ben altijd al tegen ghetto's geweest, en dus ook tegen aparte steden. Veel woorden wil ik daar niet aan vuil maken.
|
Wreker, u produceert voorwaar het éne creatieve voorstel na het andere!
Ik geloof meer en meer dat u en Cynicus ingehuurde provocateurs bent die door hun overdrijvingen het VB helemaal belachelijk moeten maken. Doe zo voort. Het werkt prima ! |
Vlamingen hebben sowieso al de gewoonte om op zoek te gaan naar de meest veilige omgevingen, aangezien die meestal zo ver mogelijk liggen van wijken met een grote concentratie (islamitische) allochtonen, is ghettovorming een soort sociale wetmatigheid geworden: blanken vluchten voor het geweld en de vrijgekomen woningen worden goedkoop verkocht aan een nieuwe lichting allochtonen..
|
De vraagstelling lijkt mij onjuist: moslims staan aan andersdenkenden geen "eigen" steden toe.
|
untermenschen moeten uit de beschaving weggefilterd worden. Daartoe zou bovenstaande maatregel een goede aanzet zijn.
|
Citaat:
Zin om banneling te worden ? Je bent al goed op weg ! Leg eens uit hoe dat wegfilteren precies moet gebeuren ? |
Citaat:
|
Citaat:
De niet-moslims, ex-moslims en niet-islamofielen in Europa hoeven dan niet meer door de moslims en hun knuffelaars gestoord te worden. |
met een deftig uitwijzingsbeleid en véél strengere naturalisatienormen zou het probleem zichzelf al deels oplossen..
|
Beste forumgangers , hebben jullie ooit iemand gezien die in een hysterisch viritueele wereld leeft ? Als er iemand dat zou zijn dan is het de thread starter !
|
straks herovert men weer stilaan de straten en de wijken.
leiderloos verzet. schijt aan politiek. schijt aan alles, behalve bloed en bodem. een zooitje ongeregeld met kloten aan hun lijf. het worden er steeds meer, laat ze maar doen. 14/88 of whatever. |
Ze zij eng hè, die moslims?
|
Ik zie niet in waarom niet-Dietsers een plaats zouden verdienen in Dietsland. Niet onder de Dietsers en zeker niet alleen op een stukje Dietsland.
|
Citaat:
|
Citaat:
''Wie is Dietsland?'' zou hier een heel toepasselijke vraag zijn. |
Ik stel voor dat als Vlamingen zich niet kunnen aanpassen aan nieuwe realiteiten, ze hun biezen pakken en oprotten uit België
|
Hoe zit het ondertussen met dat stadje in frankrijk waar moslims de fransen systematsich buiten terrorisseerden? Daar is men wel heel erg stil over in de mainstreammedia é. Het is dus toegelaten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be