Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Brussel-Halle-Vilvoorde: who cares! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=30000)

Yann 23 februari 2005 17:40

Brussel-Halle-Vilvoorde: who cares!

Ik niet.

:?

Grellig 23 februari 2005 17:48

Ik wel,gaat om het belang van ons landsdeel.Taalgrens dient gerespecteerd te worden!Das zo klaar als pompwater.
Als je mondjesmaat alles toelaat wordt er meer en meer geprofiteerd,denk eraan!!

Yann 23 februari 2005 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Ik wel,gaat om het belang van ons landsdeel.Taalgrens dient gerespecteerd te worden!Das zo klaar als pompwater.
Als je mondjesmaat alles toelaat wordt er meer en meer geprofiteerd,denk eraan!!

Daar ben ik het mee eens. Doch is het probleem niet van die aard dat het een prioritaire behandeling verdiend. Hebben wij nu niets beters te doen?

Vlaams-nationalist 23 februari 2005 19:15

Dit is weer een op-en-top intelligente topic. Wij weten dat het u niet interesseert en u weet dat het ons wel interesseert.

garfield 23 februari 2005 19:18

ik wel het wordt tijd dat er eens naar de vlaamse meerderheid in dit land geluisterd wordt , zonder slaaf te zijn van de racistische anti-vlaamse PS.

Als ze valt dan valt ze maar

vrijevlaming 23 februari 2005 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik niet.

:?

gij stuk idi**t. Het enige wat dus moet opgelost worden, is enkel datgene wat u aangaat? Mooi voorbeeld van egoïsme.

Als we zo gaan denken, ik trek mij geen bal aan van :
* de nachtvluchten
* de jobs bij dhl
* de witte woede en problemen in die sector
* het niet uitbetalen van bijdragen voor de gehandicaptensector
* het verdwijnen van doel
* de hoge grondprijzen in het noorden van vlaanderen, tegen de nederlandse grens

*....

goed bezig bub, echt goed bezig.

Kim 23 februari 2005 19:26

BHV is een probleem van de wetstraat, niet van de gewone burger.

Kim 23 februari 2005 19:27

Trouwens, wie heeft ervoor gezorgd dat deze kwestie al 30 jaar aansleept? Inderdaad ja, de vlaams-nationalisten (tegenwerking bij het Egmond-pact). U moet nu dus niet komen zeuren.

janPieter 23 februari 2005 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grellig

Ik ben voor een terugkeer naar een verenigd tweetalig Brabant.
Belgie heeft negen provincies en geen tien!
En voor de uitbreiding van de Brusselse stadsgrenzen.
Die zijn voor een Europese hoofdstad sowieso veel te eng en moeten dringend worden hertekend.

Taalgrenzen bestaan niet!!!

Enkel in de bange geesten van ééntalige debielen

Verruim uw taalkennis en uw cultuur en er zal voor u een wonderbare vredevolle wereld opengaan van Friesland tot aan de middellandse zee.

Vlaams-nationalist 23 februari 2005 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door janPieter

:rofl: Bubbel zeker ?

StevenNr1 23 februari 2005 19:41

Inderdaad, men had Brussel nooit door uitsluitend Vlaams gebied omringd mogen maken.

muys 23 februari 2005 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Daar ben ik het mee eens. Doch is het probleem niet van die aard dat het een prioritaire behandeling verdiend. Hebben wij nu niets beters te doen?

dan bent u het oneens met uw voorzitter die brussel groter wenst te maken?

muys 23 februari 2005 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Trouwens, wie heeft ervoor gezorgd dat deze kwestie al 30 jaar aansleept? Inderdaad ja, de vlaams-nationalisten (tegenwerking bij het Egmond-pact). U moet nu dus niet komen zeuren.

daar gaan we weer, ons kimmeke gaat weer wat zagen over het egmontpact terwijl ze het hoogst waarschijnlijk nog nooit gelezen heeft

Jan van den Berghe 23 februari 2005 19:49

Citaat:

Ik ben voor een terugkeer naar een verenigd tweetalig Brabant.
Belgie heeft negen provincies en geen tien!

Op basis van welk dogma moet men blijkbaar een soort eeuwigheidswaarde aan de Belgische provincies hechten?

Jan van den Berghe 23 februari 2005 19:50

Citaat:

Neen, natuuuuurlijk niet. Ga dat maar dan eens vertellen aan taalkundigen die de taalgebieden in Europa en in de wereld in kaart brengen.

janPieter 23 februari 2005 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
:rofl: Bubbel zeker ?

Neen westvlaming, en als er ooit gesplitst word dan wijle weg, mee met de rattachisten naar Frankrijk terug samen verbroederen met de peekes en meekes van Steenvoorde en Haelewijn en Duinkerke in Frans vlaanderen.
Als ze in Oostvlaanderen slim genoeg zijn dan doen ze ook mee,
West en Oost vlaanderen Met de walen en de Brabanders mee aansluiten aan Noord frankrijk.De luxemburgers en de Oostkantonners samen met de limburgers naar Duitsland of Maastrichter Dreiländereck (Eifel = Ardennen)

En den Bruine Antwerpse Dreck naar Holland.

Jan van den Berghe 23 februari 2005 19:55

Citaat:

Neen westvlaming, en als er ooit gesplitst word dan wijle weg, mee met de rattachisten naar Frankrijk terug samen verbroederen met de peekes en meekes van Steenvoorde en Haelewijn en Duinkerke in Frans vlaanderen.
West en Oost vlaanderen Met de walen en de Brabanders mee aansluiten aan Noord frankrijk.De luxemburgers en de Oostkantonners samen met de limburgers naar Duitsland of Maastrichter Dreiländereck (Eifel = Ardennen)

Wat een zever!

En ondergetekende is ook een West-Vlaming.

CHW 23 februari 2005 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
BHV is een probleem van de wetstraat, niet van de gewone burger.

Het zou misschien eens nuttig zijn om de mening te vragen van de inwoners van HV...

Vlaams-nationalist 23 februari 2005 19:58

Citaat:

Zozo, u ziet het blijkbaar al helemaal zitten. :lol: Dit kan u natuurlijk niet menen. Zo Frans VLAANDEREN, hoort misschien bij Vlaanderen. En 'Dreck' klinkt zo vies voor mijn stad. Een beetje respect aub voor de stad die het meeste betekent in Vlaanderen (na Brussel). Nu, u amuseert ons, doe zo voort. U is dolkomisch.

Vlaams-nationalist 23 februari 2005 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHW
Het zou misschien eens nuttig zijn om de mening te vragen van de inwoners van HV...

Inderdaad, maar daar zijn de Bubbels niet mee opgezet. De Belze staat zal dat wel beslissen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be