![]() |
De negeerlijst
Ontwricht die niet de topics? Er zitten dan toch hiaten in?
Als je iemand op die lijst zet zie je dan ook nog de topics die die persoon start? Ben niet van plan om iemand op mijn negeerlijst te zetten maar vraag dit maar gewoon ter info. |
Ik heb het eens getest (door u eventjes op mijn negeerlijst te plaatsen ;-)!).
Wanneer iemand op je negeerlijst staat zie je in de thread wel de titelbalk van zijn berichten, maar niet de inhoud van de berichten. Je weet dus dat de genegeerde een bericht heeft geplaatst, zodat er geen hiaten in de topic zijn. Bovendien staat er in de titebalk van het bericht een link om het bericht alsnog te lezen. De topics die de genegeerde geplaatst heeft zie je wel. Zo, nu weet ik het ook, want ik had van deze optie nog geen gebruik gemaakt! |
waarom zou je iemand negeren? ik vind negeren een teken van zwakheid...dus da optieke negeren mag voor mijn part weg...als je iemand gaat negeren wil dit zeggen dat hij steeds gelijk heeft en jij niet...zwak zeer zwak is dit,trouwens wat kom je eigenlijk dan doen op een forum...
|
Ik negeer negeerlijsten...
|
Citaat:
In de tijd dat er nog geen negeerlijst was had ik graag een bepaald persoon erop gesmeten. Niet omdat ik het niet tegen hem kon halen of dergelijk, maar omdat zijn posts enkel en alleen bestonden uit provocatie en scheldwoorden. Er was gewoon geen inhoud aan. |
je hebt bepaalde gebruikers die altijd semi-spammen
irritant en inhoudsloos, en 't kost tijd door die mensen gewoon te negeren is de forumtijd aangenamer btw, dablacky = kierkegaard?? |
Ik zet iedereen op mijn negeerlijst.Dan zal het niveau tenminste niet dalen
|
Citaat:
|
Ik zie niks meer
|
Citaat:
|
Ik zet mijzelf op de negeerlijst... dan stop ik misschien met tegen mezelf te praten...
|
dablacky, kierkegaard is de nickname van iemand op pureesoireeforum
ik verwees (OFC) daarnaar :) |
Citaat:
Ik zit niet op pureesoiree, dus ook niet op dat forum ;) Eender waar ik zit, tis altijd onder dezelfde nickname. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be