![]() |
nieuwe peiling VRT vandaag
vanavond worden de resultaten van de nieuwe VRT-peiling bekendgemaakt.
wie doet er een pronostiek? |
Citaat:
|
Citaat:
Bij de VRT evenwel zullen ze het uiteraard vertikken om de vraag te stellen of de mensen het CS al dan niet willen behouden (bij deze peiling was 60% pro deelname aan besluitvorming en dus anti CS). |
De peiling van de vrt onderschat het vb steeds sterk , ik herinner me nog voor de verkiezingen van 2003 dat ze er bijna 5% naast zaten en de VVB vgl alle peilinegn en daaruit bleek dat die van de vrt het minst betrouwbaar bleek ...
|
Zoals gewoonlijk zal het VB in deze peiling minder halen dat bij de RTBF. Toch merkwaardig dat dit steeds bij de 'rode' vrt gebeurt.:roll:
|
Mijne pronostiek ?
Ik denk dat den Anderlecht vanavond gaat winnen...als er gespeeld wordt natuurlijk |
Aangezien ik super ben in pronestieken (altijd goed verkeerd), is dit mijn pronestiek.
CDV&V-NVA 27% (gelijk als VB maar op de VRT is deze volgorde vastgeroest) VB 27 % SP.a 18 % VLD 16 % Groen ! 6 % BUB 0 % (afgerond) LSP 0 % Blanco of ondervrager uitgescholden 9 % Conclusie van de VRT : links heeft nog altijd een duidelijke meerderheid onder het Vlaamse volk om te regeren. :lol: |
Citaat:
Ja als ge de lijst van abonnementen van Humo en de Morgen neemt om uw onderzoek op te baseren, ... ;-) |
Allez serieus nu,
zou zou de VRt de uitslag het liefste hebben SPA 75 VLD 10 CDV 10 GROEN 5 |
pronostiek
CD&V N-VA; 27.4 %
Belang 22.1 % SPA 21.3 % VLD 20.03 % GROEN 7.7 % Het is nu 16.00 uur en dat is mijn bescheiden pronostiek. we zullen zien. Maar mijn hoofd eraf als ik er niet op zal zitten....... |
Citaat:
|
Citaat:
anyway, als dat de resulaten van de peiling zijn, dan is het belang idd weer zwaar onderschat |
seffens titelt hier iemand : Vlaams belang verliest zwaar...
|
gewoon een goede politieke feeling he...
|
Citaat:
http://vrtnieuws.telenet-media.be/nieuwsnet_master/default/nieuws/dossiers/041029_golf9_algemeen/index.html |
Ik denk:
VB: 27.2% Cd&V: 26.5 Spa: 21.4% Vld: 15.9% Groen: 9% |
Citaat:
|
tstaat weer vol met onzin: de vld zou groter worden dan de sossen, er is geen vertrouwen in de paarse regering, maar wel in het blauw konijn, en het belang zou verliezen.
kortom: rijp voor de vuilbak |
Ook een voorspelling wagen ... ;-)
CDamp;&V-N-VA : 28.4 Vlaams Belang : 23.6 SP.A : 21.2 VLD : 18.3 Groen : 6.7 |
Vrt-matig :
VLD : 19 % CD&V&NVA : 19 % SPA : 20 % Groen : 5 % Anderen : 37 % |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be