Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Is er eigenlijk ooit een onafhankelijkheidsverklaring ingediend? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=30185)

Willem 27 februari 2005 14:25

Is er eigenlijk ooit een onafhankelijkheidsverklaring ingediend?

Is er eigenlijk ooit een onafhankelijkheidsverklaring ingediend? En zo ja, door wie?

Willem 27 februari 2005 14:26

Ik kom daar bij omdat ik net lees over het plan van Ibarretxe van Baskenland. Een onafhankelijkheidsverklaring is het niet, maar goed.

Rene Artois 27 februari 2005 14:29

Er is wel al gewerkt aan een ontwerp-grondwet. De onafhankelijkheidsverklaring komt wel. Niet al te overhaast te werk gaan graag.

Hans1 27 februari 2005 14:37

Ik hoop het ook. Dan kuisen de Vlaams-nationalisten gewoon zichzelf op. Werk bespaard voor ons.

Of eens een betoging organiseren....van 13.000 man !:lol:

Jan van den Berghe 27 februari 2005 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
....van 13.000 man !:lol:

Inderdaad, dat "partijtje" dat over heel België 13.000 stemmen wist te behalen! :lol: :lol: :lol:

Hans1 27 februari 2005 14:41

Zonder media-aandacht, VDB. Op een dag zal u het wel eens snappen. Maar dan zal het te laat zijn voor uw maffieuze kliek.

Willem 27 februari 2005 14:43

Citaat:

Ik hoop het ook. Dan kuisen de Vlaams-nationalisten gewoon zichzelf op. Werk bespaard voor ons.

Ik herinner mij een B Plus betoging van 4000 man, uit héél België. Nog altijd :lol: ?

Willem 27 februari 2005 14:44

Citaat:

Zonder media-aandacht, VDB. Op een dag zal u het wel eens snappen. Maar dan zal het te laat zijn voor uw maffieuze kliek.

:lol:

(wie laatst lacht, best lacht)

Willem 27 februari 2005 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois
Er is wel al gewerkt aan een ontwerp-grondwet. De onafhankelijkheidsverklaring komt wel. Niet al te overhaast te werk gaan graag.

Het is sinds begin van de jaren '90 dat de grote Vlaamse beweging zegt de onafhankelijkheid te willen. Dat is 15 jaar. Dat noem ik geen haast, dat is traag.

Jan van den Berghe 27 februari 2005 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Willem
Ik herinner mij een B Plus betoging van 4000 man, uit héél België. Nog altijd :lol: ?

Vierduizend? Was dat niet die betoging die geteld werd door een bezopen rijkswachter die alles dubbel zag? ;-)

Hans1 27 februari 2005 15:29

Citaat:

:lol:

(wie laatst lacht, best lacht)

U lacht dan ook eerst.;-)

Willem 27 februari 2005 15:36

Citaat:

U lacht dan ook eerst.;-)

post 4:

Citaat:

post 7:

Citaat:

Probleempje met tijdsbesef?

Knuppel 27 februari 2005 16:46

Citaat:

Dat cijfer werd wel een tikkeltje opgedreven door de bub. Het waren slechts 1500 man volgens de media.

Willem 28 februari 2005 15:03

We zijn wel leuk afgedwaald door die forumverpesters. Er is dus nog nooit een onafhankelijkheidsvoorstel ingediend in het Vlaams Parlement? Hoe kan dat, voor een regio die al 15 jaar ambities heeft een staat te worden?

muys 28 februari 2005 15:20

Citaat:

inderdaad, 13000 zonder media aandacht, met media aandacht zal het waarschijnlijk nog een pak minder zijn....

ik zie het vanavond als in de hoofdpunten op het vrt journaal : Unitaristische partij BUB pleit voor het beschermen van frietkoten als maatregel voor het bestendigen van de belgische eenheid

en dat wil media aandacht:rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be