Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Ik sta klaar om mezelf te laten opblazen in een volle trein... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=30190)

smiley 27 februari 2005 15:13

Ik sta klaar om mezelf te laten opblazen in een volle trein...

Maroc_21: Puur en alleen omdat ik strijd tegen alle vormen van onrechtvaardigheid
Het gevaar is pas afgeweken als alle Nederlanders de boodschap G'ds (Islam) accepteren en er naar handelen....

Bron: http://dutch.faithfreedom.org/forum/...06d539a4ac7112

Raven 27 februari 2005 17:58

:thumbsup: Maroc_21

M.V.B. 27 februari 2005 18:39

hopelijk zit die trein vol marokkanen ;-).

Lincoln 27 februari 2005 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley
Maroc_21: Puur en alleen omdat ik strijd tegen alle vormen van onrechtvaardigheid
Het gevaar is pas afgeweken als alle Nederlanders de boodschap G'ds (Islam) accepteren en er naar handelen....

Bron: http://dutch.faithfreedom.org/forum/...06d539a4ac7112

Extremism leidt tot extremism , Dat is wat we nu vrezen ! Door extremism van sommigen leidt dit tot het polariseren van de gemeenschap een dit is wat we nu krijgen !

sinan123 27 februari 2005 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Extremism leidt tot extremism , Dat is wat we nu vrezen ! Door extremism van sommigen leidt dit tot het polariseren van de gemeenschap een dit is wat we nu krijgen !

[img]http://smileys.******************/cat/36/36_1_55.gif[/img]

Helaas willen sommige mensen dit niet begrijpen.

M.V.B. 28 februari 2005 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
[img]http://smileys.******************/cat/36/36_1_55.gif[/img]

Helaas willen sommige mensen dit niet begrijpen.

Inderdaad die moslims zullen het nooit begrijpen.

Smijt de moslims buiten uit europa en extreem rechts heeft bijna niets meer om handen.

Als rechts aan het groeien is in europa dan is daar een reden voor!!

Bobke 28 februari 2005 00:13

Citaat:

Juist, en je mag twee keer raden wie daar de slachoffers van zullen zijn.

sinan123 28 februari 2005 00:15

Citaat:

Juist, en je mag twee keer raden wie daar de slachoffers van zullen zijn.
De normale mens, die je op wel eens op straat ziet lopen.

sinan123 28 februari 2005 00:16

Citaat:

Smijt de moslims buiten uit europa en extreem rechts heeft bijna niets meer om handen.
Waarom smijten we jou niet uit Europa? Alleen omdat sommige mensen van bepaalde bevolkingsgroepen jouw irriteren, mag je ze natuurlijk niet meteen het land uitsmijten. Jij irriteert mij bijvoorbeeld behoorlijk.

smiley 28 februari 2005 09:31

Citaat:

Als je de moeite neemt om te lezen wat maroc_21 op dat forum allemaal schrijft, dan zul je merken dat je redenering niet helemaal klopt en dan zal je ook merken waar maroc_21 werkelijk de mosterd vandaan haalt voor zijn 'denken'.

http://dutch.faithfreedom.org/forum/...06d539a4ac7112

Michroscoop 28 februari 2005 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Waarom smijten we jou niet uit Europa?

Zulke maatregelen verlagen ons tot het niveau van de Islam.
Beter is het een Islam-onvriendelijk klimaat te scheppen om immigratie te ontmoedigen en emigratie naar de thuislanden te bevorderen.

M.V.B. 28 februari 2005 17:24

indien ik in marokko zou wonen en me daar niet zou aanpassen en leven op de kosten van de marokkanen en zeggen dat zij, hun aan mij moeten aanpassen dan mogen de marokkanen me direct buiten smijten. Eerlijk is eerlijk, want wij zijn OPRECHT.

Maar een marokkaan die wel of niet "een belgisch paspoort" heeft en de ras echte Belgen wilt buiten smijten, wie weet t'zal misschien nog zover komen. Maar wie zal dan al die profiteurs van die marokkanen betalen die te lui en te --- zijn om te werken.Zie de vele probleem scholen in brussel enz........... Aangezien de grootste melk koeien van vadertje staat nog altijd bestaat uit vlamingen/belgen, zou het dom zijn van jullie ons buiten te smijten? Dan zouden jullie moeten gaan werken:-( .

Mephisto 28 februari 2005 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door M.V.B.
indien ik in marokko zou wonen en me daar niet zou aanpassen en leven op de kosten van de marokkanen en zeggen dat zij, hun aan mij moeten aanpassen dan mogen de marokkanen me direct buiten smijten. Eerlijk is eerlijk, want wij zijn OPRECHT.

Maar een marokkaan die wel of niet "een belgisch paspoort" heeft en de ras echte Belgen wilt buiten smijten, wie weet t'zal misschien nog zover komen. Maar wie zal dan al die profiteurs van die marokkanen betalen die te lui en te --- zijn om te werken.Zie de vele probleem scholen in brussel enz........... Aangezien de grootste melk koeien van vadertje staat nog altijd bestaat uit vlamingen/belgen, zou het dom zijn van jullie ons buiten te smijten? Dan zouden jullie moeten gaan werken:-( .

Sukkel.

Dacht je nou werkelijk dat wij al die jaren onszelf zo keurig hebben laten commanderen door al die landen die wij hebben overgenomen? Onze kolonies? 'tuurlijk, jij zou je zowaar laten buitensmijten. Forget it. Daar zou je net zo rechts-radicaal zijn als hier, misschien zelfs daar terroristische aanslagen gaan plegen, omdat je je zin niet krijgt.

Sukkel.

Mephisto 28 februari 2005 17:58

trouwens, die Marc_21 kreeg wel een lekker antwoord van Iznogoodh, in het kader van de Nederlandse wijze van bekijken van dit probleem:

Ik wist niet dat je je zo zat te vervelen thuis en op straat.

:lol: :lol:

M.V.B. 28 februari 2005 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Sukkel.

Dacht je nou werkelijk dat wij al die jaren onszelf zo keurig hebben laten commanderen door al die landen die wij hebben overgenomen? Onze kolonies? 'tuurlijk, jij zou je zowaar laten buitensmijten. Forget it. Daar zou je net zo rechts-radicaal zijn als hier, misschien zelfs daar terroristische aanslagen gaan plegen, omdat je je zin niet krijgt.

Sukkel.

Nou zeg zoveel eer voor eine persone:-)

ammai ik ben rechts radicaal:lol: en k'heb nog nooit voor het VB in heel m'n leven gevoted!Dus lopen er nog heeel veel rond in Belgenland van die extr rechtse;-) . Moet wel toegeven dat ik de volgende verkiezingen dat met plezier zal doen, voor de eerste keer VB stemmen.
Die referentie naar die kolonies:? is bij gebrek aan beter materiaal zeker Phistoootje.Je valt in herhaling.
Trouwens die congolezen zitten te janken dat we weer zouden gaan.
Want al het geen dat ze daar nog gebruiken van gebouwen is nog uit onze koloniaal verleden.
En ze maken er onder hen nog meer af, dan dat de belgen daar waarschijnlijk in al die jaren tesamen hebben gedaan.
Heb je al die congolezen soldaten gezien!! die hier in belgië in opleiding waren!! Maar als ge daar mee lacht bent ge racist. Terwijl de spot gaat over de laksheid, slordigheid en gebrek aan tucht.

Trouwens die vergelijking is pas sukkelachtig & triestig : Immigranten die hier dezelfde kans krijgen als belgen maar die het zelf verknallen omwille van hun "ziekelijk geloof" en hun gedrag en dit vergelijken met de kolonies. Men zou beter het zo doen. T'zou misschien beter gaan.
Wie niet luisteren wil één-> handje af, want twee prothezen da kost de staat teveel geld.Trouwens den allah is daar ook voorstander van naar het schijnt

hoe meer kritiek hoe beter, dat stimuleert mij8) .

Michroscoop 28 februari 2005 18:52

Citaat:

Maar wie zal dan al die profiteurs van die marokkanen betalen die te lui en te --- zijn om te werken.
.

Hebt ge de cijfers uit Nederland gezien dat de werkloosheid onder de marokkanen daar elk jaar nog toeneemt? Hier zal het wel niet anders zijn.
Maar ja, dat is dan omdat ze "zo gediscrimineerd" worden weetjewel, zo heette het toch in de politiek-correcte commentaar bij dat bericht.
En dan te bedenken dat er hier nog lui zien die immigratie vanuit die hoek nog willen aanmoedigen, zogezegd om de "vergrijzing" tegen te gaan. Het is te zot voor woorden..."verbruining" eerder, maar wel allemaal beneden de 20 om kindergeld op te strijken, en boven de 20 rechtstreeks naar de dop :roll:

driewerf 28 februari 2005 21:11

Citaat:

Inderdaad die moslims zullen het nooit begrijpen.

Als rechts aan het groeien is in europa dan is daar een reden voor!!

*zucht*
als ik bovenstaande lees, dan voel ik de noodzaak om in het secundair minstens 10 uur geschiedenis in te voeren, in alle hogere vormen van het onderwijs minsten een hele voormiddag. Voor alle richtingen.

Extreem rechts is een schimmel die ontstaat op een systeem dat in ontbinding is, als de motor van de geschiedenis, de klassenstrijd, zich weer op gang trekt. Er zijn voldoende voorbeelden van extreemrechtse bewegingen en regimes, die zich systematisch tegen de arbeiderklasse en haar instrumenten hebben gekeerd. De Zwarte Honderd in Rusland (fascisme bestond nog niet, maar die kan een vorm van protofascisme zijn) keerden zich tegen de joden en de bolsjevieken. De falange van Franco, keerde zich tegen de Republiekijnen, het kolonelsregime in Griekenland, Mussolini's fascisten, de NSDAP van Hitler (die met zijn bruinhemden sociaaldemocratische meetings uiteenranselde). Pinochet in Chili had ook uitgesproken fascistische trekjes, om nog maar van de AWB van Eugene Terreblanche te zwijgen. In geen enkel van die gevallen kwamen er moslims aan te pas.
En dan was ik Salazars Portugal nog vergeten.
Uw punt was dus?

Ambiorix 28 februari 2005 21:32

Citaat:

Nou zeg zoveel eer voor eine persone:-)

ammai ik ben rechts radicaal:lol: en k'heb nog nooit voor het VB in heel m'n leven gevoted!Dus lopen er nog heeel veel rond in Belgenland van die extr rechtse;-) . Moet wel toegeven dat ik de volgende verkiezingen dat met plezier zal doen, voor de eerste keer VB stemmen.
Die referentie naar die kolonies:? is bij gebrek aan beter materiaal zeker Phistoootje.Je valt in herhaling.
Trouwens die congolezen zitten te janken dat we weer zouden gaan.
Want al het geen dat ze daar nog gebruiken van gebouwen is nog uit onze koloniaal verleden.
En ze maken er onder hen nog meer af, dan dat de belgen daar waarschijnlijk in al die jaren tesamen hebben gedaan.
Heb je al die congolezen soldaten gezien!! die hier in belgië in opleiding waren!! Maar als ge daar mee lacht bent ge racist. Terwijl de spot gaat over de laksheid, slordigheid en gebrek aan tucht.

Trouwens die vergelijking is pas sukkelachtig & triestig : Immigranten die hier dezelfde kans krijgen als belgen maar die het zelf verknallen omwille van hun "ziekelijk geloof" en hun gedrag en dit vergelijken met de kolonies. Men zou beter het zo doen. T'zou misschien beter gaan.
Wie niet luisteren wil één-> handje af, want twee prothezen da kost de staat teveel geld.Trouwens den allah is daar ook voorstander van naar het schijnt

hoe meer kritiek hoe beter, dat stimuleert mij8) .

ochja, het kan zijn dat ik ook op die partij ga stemmen. Ik heb vorige keer op J. Verstrepen gestemd, en dan gedurende een periode partijloos geweest. Maar zoals het er nu aan toe gaat...:? Vooral Bourgeois stelt mij teleur.

M.V.B. 28 februari 2005 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
*zucht*
als ik bovenstaande lees, dan voel ik de noodzaak om in het secundair minstens 10 uur geschiedenis in te voeren, in alle hogere vormen van het onderwijs minsten een hele voormiddag. Voor alle richtingen.

Extreem rechts is een schimmel die ontstaat op een systeem dat in ontbinding is, als de motor van de geschiedenis, de klassenstrijd, zich weer op gang trekt. Er zijn voldoende voorbeelden van extreemrechtse bewegingen en regimes, die zich systematisch tegen de arbeiderklasse en haar instrumenten hebben gekeerd. De Zwarte Honderd in Rusland (fascisme bestond nog niet, maar die kan een vorm van protofascisme zijn) keerden zich tegen de joden en de bolsjevieken. De falange van Franco, keerde zich tegen de Republiekijnen, het kolonelsregime in Griekenland, Mussolini's fascisten, de NSDAP van Hitler (die met zijn bruinhemden sociaaldemocratische meetings uiteenranselde). Pinochet in Chili had ook uitgesproken fascistische trekjes, om nog maar van de AWB van Eugene Terreblanche te zwijgen. In geen enkel van die gevallen kwamen er moslims aan te pas.
En dan was ik Salazars Portugal nog vergeten.
Uw punt was dus?

Meeste mensen kennen de grote lijnen wel, dank voor de "les", en op het net is er al genoeg te vinden dat ge tot t'jaar 2222 kunt schrijven over "klassestrijd".Dit heeft wel niets te maken met de vorige soort genoemde klassestrijden. Islam is een groepering die gewoon via een middel die het geloof is macht wil hebben over de gehele mensheid. Maar de reflex van de mensen, die men wil in een hoek krijgen zullen altijd dezelfde zijn.

Indien moslims dit gevoel zouden hebben in europa dan moeten ze hun geloof beleven in een authentiek islamitisch land.

Moslims mogen doen wat ze willen in hun islamitische landen, 24/24 bidden per dag, vrouwen slaan, dan een beetje rusten en weer bidden, beetje thee drinken, zagen over het geloof, nog eens hun vrouw slaan, en nog een gebedje voor het slapen gaan. En morgen is een nieuwe dag met dezelfde zeeeever.Dat mag allemaal in de wondere wereld waar allah hen geplaatst heeft (woestijn).

Hier is men in Europa, islam is verre van priori hier.

Michroscoop 1 maart 2005 09:18

Citaat:

Moslims mogen doen wat ze willen in hun islamitische landen, 24/24 bidden per dag, vrouwen slaan, dan een beetje rusten en weer bidden, beetje thee drinken, zagen over het geloof, nog eens hun vrouw slaan, en nog een gebedje voor het slapen gaan. En morgen is een nieuwe dag met dezelfde zeeeever.Dat mag allemaal in de wondere wereld waar allah hen geplaatst heeft (woestijn).

Absoluut waar, én een goeie beschrijving van de ideale islamitiese dagindeling :lol: .
Alleen het wekelijks instructie-bezoekje aan het bomgordel-atelier zijt ge vergeten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be