![]() |
Voor kinderen die ook eens willen "forummen"
Mijn zoon van 8 jaar zou ook eens graag willen deelnemen aan het forum.Zijn er nog kinderen die eens willen babbelen over vanalles en nog wat?Kom maar ;-)
|
heeft er iemant een playstion?
|
ben je er wel?
|
kom dan!!!!!!!!!!!!!!!
|
dag kleine
een forum werkt niet als een chatbox of MSN, je moet wachten tot iemand anders iets wil posten, zoals ik nu je kunt niet rechtstreeks babbelen met iemand... en je pappie's Vlaams Belang-avatar schrikt veel kinderen af. |
Heb ff geduld.
Ik heb geen ps. Ik kan daar niet mee mikken. :( Pc ownt, en heeft meer mogelijkheden in i mm³ dan alle consoles&handhelds tesamen. |
Citaat:
|
Hmm enge avatar voor een kind, maar ja het is en blijft een kind.
Citaat:
Edit- een kind zou eigenlijk pleesteetijon schrijven, of niet?? |
Citaat:
Niet te veel luisteren naar je papa hé! Ga maar op de Playstation spelen! (need for speed ofzo) |
Citaat:
|
Citaat:
Jullie gaan me niet vertellen,als jullie kinderen hebben, dat die ook eens graag willen posten over vanalles en nog wat....................... En van die avater vind ik zeer laag,sorry dat ik het moet zeggen! |
Citaat:
Aan u reactie kun je zien hoe onze maatschappij in elkaar zit! |
Citaat:
|
Citaat:
En ja,hij heeft zelfs een turkse vriend,straf hé |
Citaat:
MvG P.S. Op dit forum worden soms volwassen grapjes gemaakt,(Dutroux enz) misschien een ander forum? |
Citaat:
|
Citaat:
Vroeg of laat zou het kind toch in aanraking met het dagelijkse nieuws(Dutroux) komen, waarschijnlijk was dit fourm voor een 8-jarig kind een slecht idee. En voor de rest stond er niks beledigends is, niemand had ergens foute bedoelingen mee. Mvg, |
Misschien kan hij hier nog een iet wat goede opvoeding krijgen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be