![]() |
Wat gebeurt er op 1 maart....
Dinsdag verloopt de zoveelste deadline van de cdenv-n-va ...voorspel wat er dan gebeurt. Nog wat geblaf ... of een regeringscrisis.
|
Citaat:
|
1 maart een deadline? Van waar komt dat?
|
Citaat:
Dat belooft... BHV moest eerst gesplitst zijn alvorens in een regering te stappen. Het kon in vijf minuten...als 'men' maar wilde. Dus werd het onverwijld, Voor het einde van 2004, Of voor maart 2005. Di Rupo had dus gelijk gisteren in de zevende dag: 'Het is een zeer moeilijke dossier. Er zijn andere 'oplossingen' dan de splitsing van BHV. De uitbreiding van Brussel bijvoorbeeld....' |
Citaat:
u vindt dus dat 30% van de bevolking een habbekrats is? |
Citaat:
|
De Vlaamse regeringspartijen gaan gewoon plat liggen voor Elio. Waarom zouden ze iets veranderen ? Iedereen is tevreden over de regering en BHV moet niet gesplitst worden, ... zo tracht de getrouwe rode regeringszender ons toch te doen geloven. :x
|
Ik hoop van harte dat er eens een goeie regeringscrisis komt. Over BHV of over eender wat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na de volgende federale verkiezingen, als de laatste regering moet in elkaar gebokst worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OFT: Mijn grootmoeder verjaart dan:bday:
OT: Ik hoop het eerste, maar het zal wel het 2de zijn :( |
Citaat:
Er is de ongrondwettelijk en het arrest dus meer dan dat na te leven hoeft er niet te gebeuren Als ik een peiling moest houden over de strenge verkeerswetten hoeveel zouden tegen stemmen denkt u? maar wil dat dan zeggen dat wij die wetten zomaar mogen overtreden? |
Citaat:
En hun grote führer nog veel minder want dat is zelf een gekloonde FDF-er. |
Citaat:
[size=3][font=Times New Roman] Citaat:
|
Iedereen veegt zijn botten aan de NVA.;-)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be