![]() |
Hugo Coveliers blijft VLD pesten
Hugo Coveliers laat het stukje niet los. Ik denk dat we noggoed gaan lachen met zijn stampen. De VLD-top gaat nog een aantal keer serieus zeer hebben aan de schenen. :lol:
Hieronder het bericht dat door het persagentschap Belga de media wordt rondgestuurd. Citaat:
|
Ik hoorde het Coveliers zeggen vanmorgen en kan me niet voorstellen dat een topadvokaat, die de wereld van deze bende zo intens bestudeerde, zoiets zal zeggen als hij het niet kan bewijzen.
|
Citaat:
|
Zouden die outlaws VBers zijn?
Die lopen toch met"Belgium" op hun rug. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat denk je hiervan? Citaat:
|
Citaat:
|
Somers als Outlaw.....kan het mij al voorstelling ...moahahah
|
Citaat:
![]() :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat Bart Somers zich dus aangesproken voelt, is eigenlijk het feit dat hij doet alsof Coveliers het over hem had, om dan vervolgens te "bewijzen" dat Coveliers op zijn partij kakt... jongen jonge, wat een complete politieke onbeul toch die Somers... |
Citaat:
Maar als die "outlaws" daar al zoveel jaren in dat bewuste huis "wonen", is het "niet ernstig" vanwege Coveliers, dat hij er pas nu mee op de proppen komt. De bedoeling was dus louter een spelletje "beschadiging". Ik zag hem trouwens uitermate "genieten" in de zevende dag. Coveliers wordt stilaan een karikatuur van zichzelf. |
Citaat:
|
Hiermee word 'de anti politiek' gevoed :-D
Hoe meer ruzie die politiek correcten maken, hoe langer ze treuzelen over bepaalde dossiers zoals BHV des te meer stemmen ons Vlaams Belang gaat halen. Doe zo verder zou ik zo zeggen :lol: Dat heet gewoon goed oppositiewerk doen meer niet, het is hun eigen fout dat we niet mogen regeren door het Cordon Sanitaire. Wel dat ze achteraf niet komen klagen dat ons Vlaams Belang ergens een absolute meerderheid haalt in een aantal Antwerpse gemeenten. Coveliers had hierin ook gelijk, wanneer hij dit zei. |
Citaat:
Da gaat nog bonken geven, ik denk dat ze gaan moeten opletten of hij hangt heel de vuile was van de VLD buiten, ... Een machtsgeil aan de kant gezet manneke kan wreed gevaarlijk zijn... |
Citaat:
Dat is de stap voor da ge Hells Angel wordt geloof ik, Voor een motoclub wil toetreden tot de Hells Angels moeten ze een proefperiode doorlopen. De Hells Angels zijn eigenlijk een criminele organistatie die zich met drugs, wapenhandel enz bezighouden. Met bepaalde wetten en een hierarchische structuur. Andere bendes of clubs die in hunne weg lolpen worden professioneel gelikwideerd of het leven zo zuur gemaakt, dat ze vanzelf afdruipen. Voor een moord meer of minder deinzen die gasten niet terug. In zweden is er zelf ooit eens een concurerende club aangevallen met anti tank wapens. ... Geen gewoon jongens dus. |
Citaat:
Zegt dat hij nog braaf is, hij had voor hetzelfde geld al jaren de partijboekhouding of belastende stukken kunnen copyeren en ze nu bv, integraal op internet kunnen zetten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be