![]() |
nachtmerrie van een ex-roker
Ben meer dan 4 maanden geleden gestopt met roken maar nog steeds droom ik minstens eens per week dat ik rook.. en het is ZO realistisch dat ik als ik wakker word voel ik de rook van een sigaret in mijn mond..
Zijn er andere ex-rokers met gelijkaardige ervaringen ? |
hey mag ik es weten hoe lang je al hebt gerookt.. ? dit soort dingen heb ik bijlange niet meegemaakt toen ik ben gestopt!
|
10 jaar.. de laatste 3 jaar heel hevig
|
Heb dat ook wel een enkele keer gedroomd kort nadat ik ongeveer een jaar geleden ben gestopt met roken. Dat gaat wel over hoor, geniet er maar van het zijn je laatste virtuele safjes.
|
Ik heb 18 jaar lang gerookt, tot twee pakjes per dag. Ben nu reeds 8 jaar gestopt en heb in het begin ook dat soort ervaringen gehad. Maar ik heb doorgebeten en nooit ook maar een keer nog gerookt. Zelfs niet een trekje bij iemand ander zijn sigaret.
Het beste is om gewoon iets anders te gaan doen, zoals kauwgom of lollies (ieder zijn manier om erdoor te geraken). Wanneer ik bijvoorbeeld 's nachts in het zweet wakke werd, en het duidelijk vanwege een sigaret-droom was, dan nm ik een douche en ging ik even lezen. Om dan terug te gaan slapen. Ik herinner mij dat ik het een aantal maanden moeilijk had, maar het is op een zeker moment gekeerd. En net als ik reeds schreef, ik heb nooit nog een sigaret gerookt, en ben ook niet van plan om het ooit nog te doen. |
ik heb geen zin meer om te roken, het ergste is al lang voorbij, maar die dromen blijven mij achtervolgen... :O
Shizie - Free and Healing for Four Months, Eight Days, 8 Hours and 45 Minutes, while extending my life expectancy 9 Days and 1 Hour, by avoiding the use of 2607 nicotine delivery devices that would have cost me 504,60 €. |
Citaat:
|
amai, 10jaar, en antoon: 18 jaar. pfieeew, das een stuk langer dan mij. sorry mensen dan kan ik niet meespreken :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb al lang geen zin meer om te roken.. eens per week of zo krijg ik wel ffkes zin om te roken, duurt misschien 1-2 seconden of zo.. nothing special.
maar wat er 's nachts gebeurt kan ik niet onder controle houden :D Ik denk dat er meer tijd moet passeren PS. Erg dat Uw vader longkanker gekregen heeft... :'( er is kans om longkanker te overleven hoor... zulke verhalen moet men gebruiken bij het vechten tegen het roken bij de jeugd |
Roken gewoon bij wet verbieden....longkanker mag niemand zichzelf aandoen.
|
Ol ben nu 1 1/2 jaar gestopt met roken. Het strafste dat ik heb meegemaakt was dat ik iemand een sigaar zag krijgen op Tv - die man stak die op en ik kon de sigaar ruiken en dacht bij mezelf : "dat is precies een davidoff" en een paar seconden later zei de roker dat is toch wel een fijne sigaar zonen davidoff...
|
Ik heb één keer van een sigaret gerookt en sindsdien nooit meer.
Voor een joint hetzelfde (alleen 2x van getrokken) Reden: Voor elke sigaret die je rookt leef je 11 minuten langer, en het kost geld, geld, geld, dus reken maar uit als je 2 pakjes per dag rookt!8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben blij nooit begonnen te zijn. Ik zou denk ik niet kunnen vechten tegen de verslaving. Ik ben dan ook een zwakkeling, als het komt op mijn verslavingen... (chocolade, snoep, lekker eten, boeken...; maar alleen als ik geld heb of ik heb het thuis ;) )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be