Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   BUB: klacht tegen N-VA? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=30233)

Patrice 28 februari 2005 10:04

BUB: klacht tegen N-VA?

De BUB had vorige maand bij het CGKR klacht ingediend tegen de N-VA. Mag ik eens vragen wat daarvan is geworden? Heeft het CGKR als gereageerd?

giserke 28 februari 2005 10:15

Ik heb zelf eens mijn lichtje opgestoken bij het CGKG. Ze wisten van niets!
En er werd mooi aan toegevoegd als alsnog een klacht wordt ingediend hoogstwaarschijnlijk er geen gevolg aan zal gegeven worden.

muys 28 februari 2005 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke
En er werd mooi aan toegevoegd als alsnog een klacht wordt ingediend hoogstwaarschijnlijk er geen gevolg aan zal gegeven worden.

je zou nog gaan geloven dat de bub gelogen heeft:roll:

Patrice 28 februari 2005 10:44

Citaat:

En op zulke vragen reageert het CGKR? Lijkt mij vrij ongebruikelijk dat ze over zoiets informatie verstrekken (en dan nog vlakaf zeggen dat ze het niet zullen vervolgen lijkt me ook vreemd). Ik wil nu niet zeggen dat je liegt, maar het lijkt me ongebruikelijk dat het CGKR zo gaat antwoorden.

giserke 28 februari 2005 11:23

CGKR is een overheidsorganisatie. Zij zijn verplicht de informatie ter verstrekken die je vraagt. Men kan trouwens een gewoon berichtje sturen met vragen op hun webstek.
En als N-VA lid en bestuurslid ben ik persoonlijk betrokken partij dus heb ik recht op die informatie.

Ze antwoorden dat alsnog een klacht wordt ingediend er waarschijnlijk een onderzoek zal gebeuren, maar op het eerste zicht zal het geen probleem geven voor de N-VA.

Knuppel 28 februari 2005 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrice
En op zulke vragen reageert het CGKR? Lijkt mij vrij ongebruikelijk dat ze over zoiets informatie verstrekken (en dan nog vlakaf zeggen dat ze het niet zullen vervolgen lijkt me ook vreemd). Ik wil nu niet zeggen dat je liegt, maar het lijkt me ongebruikelijk dat het CGKR zo gaat antwoorden.

Werkt Vic Anciaux niet bij het CGKR?

Niet dat die man nog een Vlaams-nationalist is maar ik zie hem ook niet direct andere Vlaams-nationalisten het leven zuur maken dan die waar het CGKR voor bedoeld werd.

Aan de telefoon maak je het CGKR trouwens wijs wat je wil. Het zijn ook maar mensen daar en volgens mij zijn het niet eens van de slimsten.

giserke 28 februari 2005 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Werkt Vic Anciaux niet bij het CGKR?

Niet dat die man nog een Vlaams-nationalist is maar ik zie hem ook niet direct andere Vlaams-nationalisten het leven zuur maken dan die waar het CGKR voor bedoeld werd.

Aan de telefoon maak je het CGKR trouwens wijs wat je wil. Het zijn ook maar mensen daar en volgens mij zijn het niet eens van de slimsten.

:-D

Jan van den Berghe 28 februari 2005 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrice

Waarom zou dat ongebruikelijk zijn?

Wat me trouwens nog steeds heel verwonderlijk is, is juist het feit dat de N-VA helemaal niet ingelicht werd. In welk systeem is het dan zo dat er een klacht wordt ingediend, maar dat de beschuldigde niets verneemt?

Jan van den Berghe 28 februari 2005 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door muys
je zou nog gaan geloven dat de bub gelogen heeft:roll:

Die kans zit er inderdaad weer eens dik in. Ondertussen weten we al dat ze niet van de eerste leugen gebarsten zijn...

Maar de bubbelclub kan zich gemakkelijk vrijpleiten door hier een digitale kopie te plaatsen van de ontvangstbrief die men normaal ontvangt wanneer men klacht indient en die ter behandeling wordt aangenomen.

Piet Hein 28 februari 2005 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Waarom zou dat ongebruikelijk zijn?

Wat me trouwens nog steeds heel verwonderlijk is, is juist het feit dat de N-VA helemaal niet ingelicht werd. In welk systeem is het dan zo dat er een klacht wordt ingediend, maar dat de beschuldigde niets verneemt?

het heeft nog in de krant gestaan.

Jan van den Berghe 28 februari 2005 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
het heeft nog in de krant gestaan.

Ja, op basis van de persmededeling van de bubbels.

Maar heeft het Centrum die klacht nu echt ontvangen?

Piet Hein 28 februari 2005 18:39

Citaat:

Als dat waar is twijfel ik toch een beetje aan de geloofwaardigheid.

Vlaams-nationalist 28 februari 2005 19:03

Citaat:

We zullen het weldra weten. Ik heb een e-post naar het Centrum gestuurd en wacht op het antwoord. [size=1](@ giserke: Het is niet dat ik een ander niet geloof, maar ik wil het met eigen ogen zien.)[/size]

Melf 28 februari 2005 19:40

Citaat:

Maar de bubbelclub kan zich gemakkelijk vrijpleiten door hier een digitale kopie te plaatsen van de ontvangstbrief die men normaal ontvangt wanneer men klacht indient en die ter behandeling wordt aangenomen
allez, ze slagen er al ni in om één dingetje in te scannen en te posten en nu vraagde nog een kopie van iets ...
denkt ge echt dat ge dit wel te zien gaat krijgen ? :-)

mvg.melf

zorroaster 1 maart 2005 00:40

Citaat:

In elk geval werd er nog niet één onderzoeksdaad gesteld, hoewel de Bubbels zichzelf hoopvol wijsmaken dat het onderzoek "in volle gang" is...

Vlaams-nationalist 1 maart 2005 18:18

Ik ben blijkbaar niet bevoegd om over deze info te beschikken. Toch vreemd daar de partij waarvan ik lid ben wordt aangeklaagd. Mja.

Xenon 1 maart 2005 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Ik ben blijkbaar niet bevoegd om over deze info te beschikken. Toch vreemd daar de partij waarvan ik lid ben wordt aangeklaagd. Mja.

Wat hebben ze precies gezegd?

Vlaams-nationalist 1 maart 2005 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Wat hebben ze precies gezegd?

[font=Arial][size=2]Geachte,[/size][/font]
[font=Arial][size=2]Het is niet gebruikelijk dat het Centrum voor gelijkheid van kansen en voor racismebestrijding informatie geeft over dossiers aan personen die niet rechtstreeks bij een dossier betrokken zijn.[/size][/font]
[font=Arial][size=2]Het spijt ons niet op uw vraag te kunnen ingaan.[/size][/font]
[font=Arial][size=2]Met de meeste hoogachting,[/size][/font]
[font=Comic Sans MS]Ingrid AENDENBOOM[/font]
[font=Comic Sans MS]Centrum voor gelijkheid van kansen en voor racismebestrijding[/font]
[font=Comic Sans MS]Koningsstraat 138 - 1000 Brussel[/font]
[font=Comic Sans MS]02/212.30.07[/font]
[font=Comic Sans MS][email protected][/font]

giserke 1 maart 2005 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
[font=Arial][size=2]Geachte,[/size][/font]

[font=Arial][size=2]Het is niet gebruikelijk dat het Centrum voor gelijkheid van kansen en voor racismebestrijding informatie geeft over dossiers aan personen die niet rechtstreeks bij een dossier betrokken zijn.[/size][/font]

[font=Arial][size=2]Het spijt ons niet op uw vraag te kunnen ingaan.[/size][/font]

[font=Arial][size=2]Met de meeste hoogachting,[/size][/font]

[font=Comic Sans MS]Ingrid AENDENBOOM[/font]

[font=Comic Sans MS]Centrum voor gelijkheid van kansen en voor racismebestrijding[/font]

[font=Comic Sans MS]Koningsstraat 138 - 1000 Brussel[/font]

[font=Comic Sans MS]02/212.30.07[/font]

[font=Comic Sans MS][email protected][/font]

bent u bestuurslid van N-VA? verplicht hen dan antwoord te geven. Heb ik ook gedaan. En zeg dat u als bestuurslid wel betrokken persoon bent.

Vlaams-nationalist 1 maart 2005 19:42

Citaat:

bent u bestuurslid van N-VA? verplicht hen dan antwoord te geven. Heb ik ook gedaan. En zeg dat u als bestuurslid wel betrokken persoon bent.

Telt bestuurslid van een afdeling die zaterdag start ook?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be