![]() |
BUB: klacht tegen N-VA?
De BUB had vorige maand bij het CGKR klacht ingediend tegen de N-VA. Mag ik eens vragen wat daarvan is geworden? Heeft het CGKR als gereageerd?
|
Ik heb zelf eens mijn lichtje opgestoken bij het CGKG. Ze wisten van niets!
En er werd mooi aan toegevoegd als alsnog een klacht wordt ingediend hoogstwaarschijnlijk er geen gevolg aan zal gegeven worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
CGKR is een overheidsorganisatie. Zij zijn verplicht de informatie ter verstrekken die je vraagt. Men kan trouwens een gewoon berichtje sturen met vragen op hun webstek.
En als N-VA lid en bestuurslid ben ik persoonlijk betrokken partij dus heb ik recht op die informatie. Ze antwoorden dat alsnog een klacht wordt ingediend er waarschijnlijk een onderzoek zal gebeuren, maar op het eerste zicht zal het geen probleem geven voor de N-VA. |
Citaat:
Niet dat die man nog een Vlaams-nationalist is maar ik zie hem ook niet direct andere Vlaams-nationalisten het leven zuur maken dan die waar het CGKR voor bedoeld werd. Aan de telefoon maak je het CGKR trouwens wijs wat je wil. Het zijn ook maar mensen daar en volgens mij zijn het niet eens van de slimsten. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat me trouwens nog steeds heel verwonderlijk is, is juist het feit dat de N-VA helemaal niet ingelicht werd. In welk systeem is het dan zo dat er een klacht wordt ingediend, maar dat de beschuldigde niets verneemt? |
Citaat:
Maar de bubbelclub kan zich gemakkelijk vrijpleiten door hier een digitale kopie te plaatsen van de ontvangstbrief die men normaal ontvangt wanneer men klacht indient en die ter behandeling wordt aangenomen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar heeft het Centrum die klacht nu echt ontvangen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
denkt ge echt dat ge dit wel te zien gaat krijgen ? :-) mvg.melf |
Citaat:
|
Ik ben blijkbaar niet bevoegd om over deze info te beschikken. Toch vreemd daar de partij waarvan ik lid ben wordt aangeklaagd. Mja.
|
Citaat:
|
Citaat:
[font=Arial][size=2]Geachte,[/size][/font] [font=Arial][size=2]Het is niet gebruikelijk dat het Centrum voor gelijkheid van kansen en voor racismebestrijding informatie geeft over dossiers aan personen die niet rechtstreeks bij een dossier betrokken zijn.[/size][/font] [font=Arial][size=2]Het spijt ons niet op uw vraag te kunnen ingaan.[/size][/font] [font=Arial][size=2]Met de meeste hoogachting,[/size][/font] [font=Comic Sans MS]Ingrid AENDENBOOM[/font] [font=Comic Sans MS]Centrum voor gelijkheid van kansen en voor racismebestrijding[/font] [font=Comic Sans MS]Koningsstraat 138 - 1000 Brussel[/font] [font=Comic Sans MS]02/212.30.07[/font] [font=Comic Sans MS][email protected][/font] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be