![]() |
Plots mee carjackings ?!
allez... ze zijn uit hun winterslaap geraakt !
25 carjackings sinds meer dan een maand... maar ge moet niet panikeren volgens de politiediensten... Het is nog geen nieuwe vloedgolf, daarvoor is het nog te vroeg om daaruit conclusies te trekken. Zonet op VTM ! |
Citaat:
|
vooral de topmodellen zijn in trek... BMW Mercedes en ook Volvo,
vooral de laatste... kan beter tegen de koude... De man hield er wel twee schotwonden aan over !! |
Citaat:
:-( |
Anderzijds lopen die car jackers tegenwoordig toch wel een enorm risico om gepakt te worden. Ik bedoel niet omdat ze wagens stelen of mensen overhoop schieten ofzo, dat wordt nauwelijks bestraft en eventuele gevangenisstraffen moeten ze toch niet zitten. Maar de risico's die ze lopen op het moment dat ze achter het stuur van die wagen kruipen:
superboetes voor overdreven snelheid, telefoneren naar hun opdrachtgevers met hun GSM, flitspalen en dergelijke. Of stel je voor dat ze hun gordel vergeten aan te doen. Die mensen hebben het echt niet gemakkelijk meer. Moest ik een gangster zijn dan trok ik in tegenstelling tot wat de politie beweerd wel mijn conclusies. De overheid zou een arme misdadiger op de duur nog ruïneren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Spijtig dat die Zuid-Afrikaanse anti-carjackingmaatregelen (vlammenwerpen onder't portier en 10000V op de buitenkant van de auto) hier in ons Belgenlandje niet mag.
;-) Tis waarschijnlijk geen Waals bedrijf dat die producten maakt... Trouwens in België ben je altijd van de juiste afkomst zolang je maar geen Belgisch paspoort hebt. |
Citaat:
|
Daar had ik nog niet bij stilgestaan
LOL |
Citaat:
|
Citaat:
Hopelijk krijgt hij nu geen boete om de arme ganster in gevaar te brengen. |
Waar gaan we heen he. Als men zelfs carjackers het werken onmogelijk wil maken... die carjackers doen toch ook maar gewoon hun job he...
|
Mijn auto kunnen ze niet pikken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Heel effectief, ik heb dat al eens getest natuurlijk... ;-) Moest van de verzekering, 500 euro voor da spel, terwijl ik eigenlijk niet zinnens ben van ooit voor ne carjacker te stoppen, als ge met nen 4X4 rijd springen die wel opzij, en als ze nie opzij springen, ja, ... Als ge nen 235 over uw tenen krijgt gade nie veel carjackings meer moeten doen vrees ik. |
Citaat:
In zuidafrika daar zijn ze iets minder politiek correct, (ik zie dat eigenlijk wel zitten ) als ge daar nen auto carjacked hebde het risico dat ge levend geroosterd wordt. Alles is daar toegestaan, ... |
Citaat:
Nee, snap ik dat ook weer.. |
Er zijn geen stielmannen meer; Vroeger kon je de draadjes tegen elkander knopen wat natuurlijk er voor zorgde dat er geen car jackings waren ook. Heb het ook maar van horen zeggen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be