![]() |
"Positieve discriminatie" ???
VLD gaat beleidsbrief minister Anciaux blokkerenwo 02/03/05 - VLD-voorzitter Bart Somers heeft zware kritiek op de beleidsbrief van de Vlaamse minister van Cultuur Bert Anciaux (Spirit). Somers neemt het niet dat Anciaux subsidies wil geven aan jeugdhuizen en socio-culturele verenigingen die alleen toegankelijk zijn voor migranten
(OP VRTNIEUWS.NET) Ik stel voor dat we Bert Anciaux laten veroordelen wegens rassendiscriminatie t.o.v. de Vlamingen. |
Ik begrijp ook niet waar Anciaux naartoe wil.
Maar als hij mij wil subsidieren omdat ik alleen het zwembad voor mezelf wil hebben met mijn eenvrouwsclubje, dan niet gelaten. Ik vrees echter dat ik me eerst tot de islam zal moeten bekeren alvorens ik van Bertje een frank loskrijg. |
Onze Bert heeft ze al lang niet meer op een rijtje
|
Citaat:
|
Als Vlamingen discrimineren, is positieve discriminatie het enige middel om toch gelijkheid af te dwingen.
Recentelijk rapport concludeerd dat allochtoonse werkzoekenden geen kans tot werk krijgen op basis van afkomst (en niet kwaliteiten). Bijgevolg kan het niet anders dan dat bedrijven verplicht moeten worden enkele autochtone werknemers te ontslaan, ten voordele van allochone toekomstige arbeiders, en dit naar spiegeling van de bevolkingssamenstelling (referentie: SP-A voorstel voor allochtonen-quota op de werkvloer) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be