![]() |
jongeren 's nachts van straat
Citaat:
En aan wie hebben wij dat de danken? Trut Onkelinx!:evil: Heb wel bewondering voor de burgemeester die deze regel invoert. Het zal wellicht gene van het VB zijn, want anders had die allang het inquisitiecentrum achter zich aan. Want iedereen weet wel wie die 'jongeren' zijn. |
Misschien ook iets voor in Leuven, zodat de mensen hun wagen onbeschadigd kunnen achterlaten.
|
Dat zullen de studenten graag horen.
|
Citaat:
Datzelfde probleem kent men in Thuin. Thuin is maar een klein stadje wat al rap het Malmo effect veroorzaakt. Al zou ik het niet zeggen van een Waalse stad, Thuin was zeer geliefd bij jeugdkampen & de locale was altijd heel aangenaam. Geen arrogante PS/FDF walen die direct een kille haat tonen als je ermee praat. |
Citaat:
|
@Conf: waarom niet?
Daar zijn ook heel wat anti-Flippers te vinden hoor. @Raven: u weet meer? "Thuin heeft last van immigrantenstroom" is in wezen wat u beweert, nietwaar? Kunt u dit staven met feiten? Die zou ik dan graag lezen, namelijk. (Dat Malmo-filmpje is een ramp, dus elke vergelijking daarmee heeft bewijzen nodig, vind ik) |
[quote=Dinooke]wellicht gene van het VB zijn, want anders had die allang het inquisitiecentrum achter zich aan. Want iedereen weet wel wie die 'jongeren' zijn.
Allochtonen zijnt! |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, autochtone jongeren onder de 14 hebben 's nachts ook niets te zoeken opt straat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
aynerand gaat ze discrimineren, met de vinger wijzen, stigmatiseren... je ziet ze amper op de uniev... :-D ha ja, je moet eerst een diploma hoger middelbaar hebben... :-( zo'n hoogvliegers zijn dat niet hé...:oops: hoogtevrees misschien :? |
Citaat:
ze zouden daar beter hun energie insteken !! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be