![]() |
Verblijfstax
In Thailand heeft men het systeem van de verblijfstax voor illegale vreemdelingen.
Deze tax bedraagd 520 bath per dag illegaal aanwezig.(35€) Wie die niet betaald vliegt onverbiddelijk in het cachot (Monkeyhouse) Daar worden de gasten bedient op een rijstbolletje en afwaswater. Zij die opnieuw op vrij voeten wensen te komen moeten een borgsom betalen. Doe je dat niet dan kan je daar nog zeer lang op vakantie vertoeven.:mrgreen: Misschien een voorbeeld voor den belziek.:-P |
Citaat:
|
Toen ik de titel van de topic zag, dacht ik dat iemand weer een nieuwe bijnaam voor Verhofstadt had verzonnen. :oops:
|
Monkyhouse lol da past al zeer goed in ons MonkyLand
|
Citaat:
|
Verblijftaks
Euh, even corrigeren... het betreft eigenlijk geen verblijftaks maar een boete per extra dag dat je tourist visa is vervallen.
Het is waar dat dit systeem hier ook moet ingevoerd worden. Bovendien is het zo dat je in Thailand indien je een verblijfsvisum aanvraagt voor 1 jaar je moet kunnen bewijzen dat je 1.000.000 Baht hebt op één of andere bankrekening, anders kan je onmogelijk een 1 jaar visum krijgen. Moet hier ook gebeuren vind ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be