Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Bush Junior toch niet zo dom? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=3038)

Antoon 2 mei 2003 16:05

Citaat:

De Amerikaanse president George W. Bush is, althans volgens de Britse premier Tony Blair, ,,zeer intelligent''. Alle berichten waarin Bush als een intellectueel pluimgewicht wordt afgedaan, zijn naar de mening van Blair ,,absolute onzin''. De Britse premier deed zijn onthulling in een interview met het populaire Amerikaanse tijdschrift Vanity Fair.

TomB 2 mei 2003 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:

De Amerikaanse president George W. Bush is, althans volgens de Britse premier Tony Blair, ,,zeer intelligent''. Alle berichten waarin Bush als een intellectueel pluimgewicht wordt afgedaan, zijn naar de mening van Blair ,,absolute onzin''. De Britse premier deed zijn onthulling in een interview met het populaire Amerikaanse tijdschrift Vanity Fair.

Intelligentie heeft jammer genoeg weinig te maken met tact, diplomatie en emotioneel quotient ;)

Antoon 2 mei 2003 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Intelligentie heeft jammer genoeg weinig te maken met tact, diplomatie en emotioneel quotient ;)

Zijn E.Q. heb ik niet kunnen meten, maar hij heeft inderdaad weinig tact, en ook op het gebied van de diplomatie is er werk aan de winkel.

Maar hierbij moet niet worden vergeten dat de Amerikanen graag 'directe' taal horen, zeker sinds 11 september. En het zijn nog steeds de Amerikanen die de Amerikaanse President kiezen.

TomB 2 mei 2003 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:

Zijn E.Q. heb ik niet kunnen meten, maar hij heeft inderdaad weinig tact, en ook op het gebied van de diplomatie is er werk aan de winkel.

Maar hierbij moet niet worden vergeten dat de Amerikanen graag 'directe' taal horen, zeker sinds 11 september. En het zijn nog steeds de Amerikanen die de Amerikaanse President kiezen.

De twee zijn combineerbaar, maar kom. Tatcher en Reagan worden nog steeds omschreven als grootse politici, ze zijn nochthans niet gekend voor hun hoeveelheden tact.

Descartes Jr 2 mei 2003 20:00

Als Anke Vandermeersch vindt dat Filipke Dewinter intelligent is, dan zegt dat meer over Anke dan over Filipke.

TomB 2 mei 2003 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Als Anke Vandermeersch vindt dat Filipke Dewinter intelligent is, dan zegt dat meer over Anke dan over Filipke.

Tony Blair vergelijken met Anke Vandermeersch zegt meer over uw sexuele voorkeur dan over Tony Blair :wink:

democratsteve 3 mei 2003 00:50

Ok ok, maar denk je nu echt dat Blair, zelfs indién hij zou vinden dat Bush een idioot is, dit zou gaan vertellen in een Amerikaans tijdschrift.
Als je wil weten wat Blair écht vindt van Bush zal je nog een jaar of 10-15 moeten wachten, denk ik. Eenmaal leiders op pensioen zijn, blijken ze dikwijls wat ongevoeliger voor "politieke druk" en spreken ze dan ook meer vrij uit.

Descartes Jr 3 mei 2003 06:36

Citaat:

Citaat:

Tony Blair vergelijken met Anke Vandermeersch zegt meer over uw sexuele voorkeur dan over Tony Blair :wink:

Gaat Tony dan ook bloot in Playboy als hij herverkozen wordt ? :D

Antoon 3 mei 2003 09:00

Citaat:

Citaat:

:lol:

Paulus de Boskabouter 9 mei 2003 20:03

Supe®Staaf 9 mei 2003 21:06

Citaat:

BlairBush

Descartes Jr 9 mei 2003 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
[
BlairBush

't Es nie woor .... 8O

Blair ... slik ..... een .. voil jeannette... !? 8O 8O

Norbèir ! ... 2 Duvelkes ... ! Rap !

Supe®Staaf 10 mei 2003 06:29

Citaat:

Blair ... slik ..... een .. voil jeannette... !? 8O 8O

Norbèir ! ... 2 Duvelkes ... ! Rap !

Helaba!
Mijn prentje is symbolisch bedoeld.
En een 'voil jeannet' is niet noodzakelijk een homosexueel, ter info. :wink:

Descartes Jr 10 mei 2003 06:54

Citaat:

Helaba!

Eilaba, gij hebt nog nie door dat ik geboren en getogen ben in Oilsjt zeker ?
:wink:

Supe®Staaf 10 mei 2003 07:11

Citaat:

Citaat:

Helaba!

Eilaba, gij hebt nog nie door dat ik geboren en getogen ben in Oilsjt zeker ?
:wink:

Mobaktoeng!
't Was ter info aan de cultuurbarbaren uit andere streken. :wink:

Pelgrim 11 mei 2003 20:14

Geniaal wel die fotootjes.

Supe®Staaf 12 mei 2003 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Geniaal wel die fotootjes.

't Schijnt dat de aap zich beledigd voelt.

Pelgrim 12 mei 2003 20:55

Kan ik inkomen.

Vlaamse Leeuw 12 mei 2003 23:07

Mooie fotootjes.

vansteelandtwim 13 mei 2003 14:48

Je zou voor minder beledigd zijn

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be