![]() |
Hoeveel P0LITICI telt dit landje??
Kan er mij iemand een schatting geven van hoeveel politici ons landje ARM (rijk klinkt zo... alleeh ja, ze maken ons arm dus) is?
Tis wss de grootste bevolkingsgroep in België |
Over alles wordt er in dit land een statistiek bijgehouden, zelfs van dingen die nog niet bestaan,
maar niemand kan mij zeggen hoeveel politici ons landje telt?? da stinkt naar... TROP en trop is... |
Wat aanzie je als politici ? enkel de ministers en parlementsleden van de federale en deelregeringen of ook alle lokale bestuurleden
|
Als je een getal hebt dan geef je het maar...
Kzou al wel s willen weten hoeveel ministers en parlementsleden er zijn in't totaal. Met de lokale bestuursleden komen we wellicht aaan een schrikwekkend aantal. PS: wat aanzie ik als politici? Damn goei vraag |
Citaat:
|
Awel Gorefest,
dat had ik ook al s een paar keer te horen gekregen maar het klinkt nog steeds zo... "GELOOFWAARDIG" en niemand die zich er vragen bij stelt |
Citaat:
of hoe noemen die daar? |
Citaat:
|
Als ik juist, ben is het: 40 senatoren (niet inbegrepen: senatoren van rechtswege, gemeenschapssenatoren en gecoöpteerde senatoren)150 kamerleden en 17 ministers.
|
Citaat:
Alleen al voor verkeer hebben we 4 ministers |
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
zalig toch, leven in een land waar nix dan files zijn en toch 4ministers van verkeer hebben, oooh wat kunnen wij ons gelukkig prijzen. Ge moet u maar s afvragen hoe het zou gaan met maar één minister van verkeer |
Citaat:
En onze federale ministers zouden, (als het klopt teminste) elks: 13.930 euro per maand krijgen? |
HUH????
Holy shit, en wij betalen dat?? Voor wie was die loonstop dan? |
Andromeda, die kleine 14K is hun netto loon. Daarboven komen nog vergoedigen voor huis, huishouden, vervoer,personeel, etentjes en visakaarten zonder controle.In dan vergeet ik waarschijnlijk nog wat obscure voordelen in natura.
En dan natuurlijk nog de "alternative inkomsten" uit wat we blatant corruptie kunnen noemen. |
|
Citaat:
Door hoeveel minister moeten we dit bedrag nu eigenlijk vermenigvuldigen? |
Citaat:
Dus 13.930€ X 21 = 292.530€ voor de federale ministers per maand. Extraatjes niet meegerekend! |
Citaat:
dat is nu eenmaal de realiteit. al zouden die extraatjes meer gecontroleerd mogen worden. |
als we nu die federale jobs eens afschaffen dat zou toch al een mooie besparing zijn he..
|
shit zeg Lievendr, hoeveel zouden we niet moeten betalen als ze bekwaam zouden zijn...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be