![]() |
50% van de Walen kent Leterme niet.
In het 19 uur journaal:
87% wilt Leterme niet als premier. Want 50% kent hem zelfs niet. Toont direkt aan hoeveel de CD&Vee betekent in België. Weinig geblaat, zéér weinig wol. Maar géén levende puit die Di Rupo niet kent. Die weet hoe hij zijn volk moet dienen. Spijtig genoeg op onze rug. Heer, geef ons een Rechts buffer tegen het linkse Wallonië en haal uw bleietende schappen alstublieft van de politieke wei. Ze lopen in de weg. Die met zijn Vlaamse Kust komt uit zichzelf wel mee, zéér volgzaam. |
Citaat:
Goe zenne :p |
Natuurlijk,Di Rupo ligt bij ieder Waals gezin in het midden van het bed.Ik zou zo ene ook wel willen,nie werken,heel de dag op café,en lekker niets doen en toch u geld krijgen.................i have a dream
Maar ik word uit mijn droom gewekt door de wekker dat ik moet gaan werken om het Waals paradijs te financieren :-( Dat is de realiteit! |
T'probleem is dat ge er gewoon niks kunt aan doen. Ze blijven er maar over lammeren en die walen lachen zich echt wel kreupel met ONZE vlaamse regering.
|
Citaat:
|
Ik kende een jaar of twee geleden Leteme ook niet hoor. En Marino Keulen verdacht ik er de eerste weken van een practical joke te zijn.. soit van Keulen ben ik eigelijk nog niet overtuigd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Diegene die z'n opponent niet kent zit dikwijls in moeilijke papieren of komt wel eens voor verrassingen te staan. Wedden dat Di Rupo Leterme niet onderschat.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leterme is een bekwaam politicus maar hij wil Belgique behouden.
Net als Di Rupo. Veel verschil maakt het dus niet of de ene wat beter bekend staat dan de andere. |
Ik ben is benieuwd hoeveel procent van Europa Leterme kent, en dan wordt eens te meer duidelijk in wat voor oogkleppenmaatschappij wij leven. Vlaanderen is een aparte planeet, waar de marsmannetjes het beleid maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat had Bourgeois beter gebruikt, toen het zo spaak gelopen is tussen hem en Morel... :lol: |
Citaat:
Wat een ambitieus man, die Keulen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij hoort dan ook bij de [size=4]BUB[/size]! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be