Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Vlaams belang verdient geen subsidie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=30497)

Mephisto 3 maart 2005 21:17

Vlaams belang verdient geen subsidie

Allereerst: ik ben niet zo'n terug-lezer. Wellicht dat deze poll al voorbij is gekomen, maar allez. Dan heb ik ze toch nog niet gevonden.

Het Vlaams Blok is Racistisch, zoveel staat wettelijk vast. Nu vind ik dat daarmee de subsidie voor het Vlaams Belang, de doorstart van het Vlaams Blok, mag worden stopgezet. Pas op het moment dat die is onderbroken, mag de nieuwe subsidie-aanvraag, die sowieso komt, worden gehonoreerd. En die mag, net zoals elke subsidie-aanvraag, worden getoetst. Elke toegift buiten bovenstaand riekt in mijn ogen naar vriendjespolitiek.

Wat vinden jullie?

Raf 3 maart 2005 21:24

Ik citeer mezelf even uit die vorige topic:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Die poll openen mag je altijd doen, maar ik kan je het resultaat al op voorhand vertellen: onze rechtse vrienden op dit forum zullen gewoontegetrouw al hun vriendjes van allerlei fora èn hun slapende accounts op dit forum optrommelen om ervoor te zorgen dat het Vlaams Blokbelang er gunstig uitkomt. Dat kan je heel vlug checken door eens te gaan kijken naar zowat alle polls die over de racistische partij gaan...

Wat de het subsidies van het Vlaams BlokBelang betreft: die hadden sowieso nooit mogen toegekend worden aan wat duidelijk een criminele organisatie is. Nu is het volgens mij te laat; die kanker heeft zich ondertussen al zo ver verspreid dat er een straf middel nodig zal zijn om hem uit te roeien. De subsidies stopzetten alleen volstaat volgens mij niet. Misschien is de enige oplossing om het kwaad met wortel en tak uit te roeien door die criminele organisatie - die voordien al geen bestaansrecht had - gewoon te verbieden.

Andro 3 maart 2005 21:34

Citaat:

Ik citeer mezelf even uit die vorige topic:

En zo is het maar net!;-)

la_Principessa 3 maart 2005 21:34

Ze verdienen het niet!
Hoewel je een partij eigenlijk door middel van beleid zou moeten bestrijden en niet door gerecht enz.

nadine 3 maart 2005 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Allereerst: ik ben niet zo'n terug-lezer. Wellicht dat deze poll al voorbij is gekomen, maar allez. Dan heb ik ze toch nog niet gevonden.

Het Vlaams Blok is Racistisch, zoveel staat wettelijk vast. Nu vind ik dat daarmee de subsidie voor het Vlaams Belang, de doorstart van het Vlaams Blok, mag worden stopgezet. Pas op het moment dat die is onderbroken, mag de nieuwe subsidie-aanvraag, die sowieso komt, worden gehonoreerd. En die mag, net zoals elke subsidie-aanvraag, worden getoetst. Elke toegift buiten bovenstaand riekt in mijn ogen naar vriendjespolitiek.

Wat vinden jullie?

Indien het VB zijn geld ontzegt wordt, OK; maar dan ook het racistisch en antisemitisch gepeupel van Groen! en hetzelfde voor al de NGO's die aan dezelfde lijn trekken!

Raf 3 maart 2005 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Indien het VB zijn geld ontzegt wordt, OK; maar dan ook het racistisch en antisemetisch gepeupel van Groen!

Wat is "antisemetisch"?

Andro 3 maart 2005 22:13

Citaat:

Wat is "antisemetisch"?

Ik denk dat hij/zij Antisemitisme bedoelt.:lol:

la_Principessa 3 maart 2005 22:13

Citaat:

Wat is "antisemetisch"?

:-D

Mambo 3 maart 2005 22:13

Dat ze eens geld uitkeren naar behaalde resultaten en niet naar behaalde kiezers!
Dan kunnen ze weer eens een ketting op hun fiets leggen want nu blijven ze maar trappen zonder vooruit te komen!

Mephisto 3 maart 2005 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Dat ze eens geld uitkeren naar behaalde resultaten en niet naar behaalde kiezers!
Dan kunnen ze weer eens een ketting op hun fiets leggen want nu blijven ze maar trappen zonder vooruit te komen!

Héél goed!
In mijn <niet-bescheiden> mening zou dat betekenen dat VB zonder ketting komt te zitten.

Rene Artois 3 maart 2005 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo

Wie gaat er dan nog iets krijgen? Of is uw voorstel ingegeven door besparingsoverwegingen?

Mephisto 3 maart 2005 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois
Wie gaat er dan nog iets krijgen? Of is uw voorstel ingegeven door besparingsoverwegingen?

:rofl: :rofl:

Héél goed, héél goed.. :lol:

Mephisto 7 maart 2005 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Indien het VB zijn geld ontzegt wordt, OK; maar dan ook het racistisch en antisemitisch gepeupel van Groen! en hetzelfde voor al de NGO's die aan dezelfde lijn trekken!

Helemaal ok, wanneer zij worden veroordeeld voor racisme en aanzetting tot haat. Want dan zijn ze geen haar beter als het vlaams behang.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be